quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot de plakkerige huid losscheurt.
En daarna elkaars losse vellen opsmikkelenquote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie de grootste goorlel is, Gerrie of jijquote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna elkaars losse vellen opsmikkelen
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef Recce het volgende:
[..]En daar komen dan NatteKittens van.
Serieus.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie de grootste goorlel is, Gerrie of jij
Both.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie de grootste goorlel is, Gerrie of jij
Mooiquote:Op woensdag 12 november 2025 18:52 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi weer
Echt genot vandaagquote:
Tot wanneer ga je genieten?quote:
Maandagochtend vertrekken we weer richting huisquote:
Waarom zo vroegquote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Tch maar naar binnen gegaan. Over een uurtje plat. Morgen weer 5:43 de wekker
Vanmorgen op Radio1 was er een bedrijf die net een aantal huizen op aan het leveren waren. Kunnen meteen weer tegen de vlakte.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Huisje in moerdijk gekocht
Spotgoedkoop @:haags
hamstermolen! Rennen maar voor schaal 8.quote:
Oh lekker weekje weg geweest dus.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maandagochtend vertrekken we weer richting huis
Daar is toch geen moer aan.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Ohquote:Op woensdag 12 november 2025 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hamstermolen! Rennen maar voor schaal 8.
Heerlie de peerliequote:
Ja ik weer het ook niet hoor. Ik hoef niet echt heel hard te werken of zo maar toch.quote:
Hoeveel schalen zijn er?quote:Op woensdag 12 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weer het ook niet hoor. Ik hoef niet echt heel hard te werken of zo maar toch.
Breng je 30 jaar werkervaring en een Drs-titel mee. verdien je schaal 8 op je 53e .
ik geloof 17?quote:
Je hebt wel het perfecte weer uitgekozenquote:
Snap niet dat ze zo 'verbaasd' zijn, ze zijn al sinds de jaren '60 bezig om dat dorp op te heffenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja kan vast wel, maar dan moet je waarschijnlijk op zoek naar een andere baan.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zou denken dat dit wel beter moet kunnen toch?
Je kan altijd nog omscholenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik kan verder ook niet echt iets.
Gamzedijk heft het ook gewonnen.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap niet dat ze zo 'verbaasd' zijn, ze zijn al sinds de jaren '60 bezig om dat dorp op te heffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |