Hoezo?quote:Op woensdag 12 november 2025 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Want ik heb er altijd iets op aan te merken
bv doekjes die langs de meest ranzige zaken gaan en dan ook met dat doekje nog even een aanrecht of een bureau afnemen.... Of ergens midden in de pot beginnen met schoonmaken en met de bril eindigen....quote:
Ik mag aannemen dat ze meerdere schoonmaakdoekjes gebruiken want dat doe ik ook en hier is het niet eens smerig.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
bv doekjes die langs de meest ranzige zaken gaan en dan ook met dat doekje nog even een aanrecht of een bureau afnemen.... Of ergens midden in de pot beginnen met schoonmaken en met de bril eindigen....
DE KRIEBELS krijg ik ervan
Als ik dat niet zie gebeuren dan neem ik aan dat het niet gebeurd.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat ze meerdere schoonmaakdoekjes gebruiken want dat doe ik ook en hier is het niet eens smerig.
Denk niet dat die schoonmaakbedrijven dat doen. Dat doe ik nog niet eens.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:39 schreef rival het volgende:
[..]
bv doekjes die langs de meest ranzige zaken gaan en dan ook met dat doekje nog even een aanrecht of een bureau afnemen.... Of ergens midden in de pot beginnen met schoonmaken en met de bril eindigen....
DE KRIEBELS krijg ik ervan
Ik gebruik lekker milieuonvriendelijke wegwerpdoekjes voor de wc.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:45 schreef Ama het volgende:
Mensen die de pot schoonmaken met dezelfde doekjes als de rest van het huis.En het zal best dat ze in de wasmachine gaan maar ik vind het echt smerig.
Oh dat zal gerust. En ik ben niet meer zo goed van vertrouwen.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat is weer een andere stoornis.
Ik heb wel gewoon uitwasbare doekjes maar de roze zijn alleen voor daar en uiteraard altijd heet uitwassen.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik gebruik lekker milieuonvriendelijke wegwerpdoekjes voor de wc.
Ach als je je eigen huis goed doet is het prima toch. Kan me er bijna andere mensen niet zo aan storen.. enige wat ik wel een beetje vies vind is als een bank echt compleet onder de honden of kattenharen zit en ik moet daar zitten want dat is gewoon echt niet nodig.quote:Op woensdag 12 november 2025 15:47 schreef rival het volgende:
[..]
Oh dat zal gerust. En ik ben niet meer zo goed van vertrouwen.
Dit is waarom ik geen schoonmaakster meer heb. Had ooit een huishoudhulp, maar die maakte niet schoon naar mijn standaarden en ging ook steeds de keukenkastjes herorganiserenquote:Op woensdag 12 november 2025 15:28 schreef rival het volgende:
[..]
Ik eigenlijk niet. Want ik heb er altijd iets op aan te merken
quote:Op woensdag 12 november 2025 15:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit is waarom ik geen schoonmaakster meer heb. Had ooit een huishoudhulp, maar die maakte niet schoon naar mijn standaarden en ging ook steeds de keukenkastjes herorganiseren
Niet zoveel niezen.quote:Op woensdag 12 november 2025 16:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zon op mijn beeldscherm. Dan zie je gelijk hoe vies ie is.
resetquote:
Die krijg je toch wel gewoon betaald neem ik aan?quote:Op woensdag 12 november 2025 16:50 schreef Nattekat het volgende:
32 minuten vertraging
Vanochtend nog niet genoeg geleden. Hoi allen
Nog 3 minutenquote:Op woensdag 12 november 2025 16:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die krijg je toch wel gewoon betaald neem ik aan?
Doe je er geen allesreiniger door? Nou dat vind ik echt heel gek.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat denk ik best lekker worden, doe er ook nog frietjes uit de airfryer bij
(uiteraard gaan + ) alleen de ingredienten op de voorgrond in mijn eten)
quote:Op woensdag 12 november 2025 17:09 schreef Ama het volgende:
[..]
Doe je er geen allesreiniger door? Nou dat vind ik echt heel gek.
Kan je wat bij mij op de A12 afleveren als het klaar is?quote:Op woensdag 12 november 2025 17:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
[ afbeelding ]
Dat gaat denk ik best lekker worden, doe er ook nog frietjes uit de airfryer bij
(uiteraard gaan alleen de ingredienten op de voorgrond in mijn eten)
Nee, dat is te ver fietsenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kan je wat bij mij op de A12 afleveren als het klaar is?
quote:Op woensdag 12 november 2025 17:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, dat is te ver fietsen
Ik heb ook nog een pot augurken staan bedenk ik me nu
Ik heb ook nog een pot augurken staan bedenk ik me nu
niet op een hamburger neequote:Op woensdag 12 november 2025 17:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Vind jij niet lekker dus?
quote:
quote:
Kom maar halen!quote:
ik heb wokaardappeltjes in de koelkast maar geen zin om te bakkenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook voor een hamburgertje denk ik. Voor morgen heb ik rode bietjes.
Dan moet je wel een foto delen.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Augurkjes maar niet gedaan. Resultaat visueel niet geworden wat ik wilde. Maar hopelijk smaakt het wel Ga nu eten..
O ja dit wilde ik eigenlijk eten, kon er niet meer opkomenquote:Op woensdag 12 november 2025 17:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga ook voor een hamburgertje denk ik.
Oh daar zeg je wel wat.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan wat voor pizza.
Met wie?quote:Op woensdag 12 november 2025 17:53 schreef Nattekat het volgende:
THUIS
Tijd voor operatie zeester op bed
Pizza shoarma.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er wel een beetje aan wat voor pizza.
Neequote:Op woensdag 12 november 2025 17:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je wel een foto delen.
Je kunt zeesterren stapelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In zeesterhouding is er maar plek voor één persoon.
Anders glijden ze zo als lappen vlees van elkaar af. En dan blijven ze nog her en der aan elkaar plakken.quote:
En hoe lang duurt dat gebeuren dan?quote:Op woensdag 12 november 2025 18:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anders glijden ze zo als lappen vlees van elkaar af. En dan blijven ze nog her en der aan elkaar plakken.
Tot de plakkerige huid losscheurt.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:11 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoe lang duurt dat gebeuren dan?
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot de plakkerige huid losscheurt.
En daarna elkaars losse vellen opsmikkelenquote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie de grootste goorlel is, Gerrie of jijquote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna elkaars losse vellen opsmikkelen
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:17 schreef Recce het volgende:
[..]En daar komen dan NatteKittens van.
Serieus.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie de grootste goorlel is, Gerrie of jij
Both.quote:Op woensdag 12 november 2025 18:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet wie van jullie de grootste goorlel is, Gerrie of jij
Mooiquote:Op woensdag 12 november 2025 18:52 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mooi weer
Echt genot vandaagquote:
Tot wanneer ga je genieten?quote:
Maandagochtend vertrekken we weer richting huisquote:
Waarom zo vroegquote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Tch maar naar binnen gegaan. Over een uurtje plat. Morgen weer 5:43 de wekker
Vanmorgen op Radio1 was er een bedrijf die net een aantal huizen op aan het leveren waren. Kunnen meteen weer tegen de vlakte.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Huisje in moerdijk gekocht
Spotgoedkoop @:haags
hamstermolen! Rennen maar voor schaal 8.quote:
Oh lekker weekje weg geweest dus.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maandagochtend vertrekken we weer richting huis
Daar is toch geen moer aan.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Ohquote:Op woensdag 12 november 2025 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hamstermolen! Rennen maar voor schaal 8.
Heerlie de peerliequote:
Ja ik weer het ook niet hoor. Ik hoef niet echt heel hard te werken of zo maar toch.quote:
Hoeveel schalen zijn er?quote:Op woensdag 12 november 2025 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik weer het ook niet hoor. Ik hoef niet echt heel hard te werken of zo maar toch.
Breng je 30 jaar werkervaring en een Drs-titel mee. verdien je schaal 8 op je 53e .
ik geloof 17?quote:
Je hebt wel het perfecte weer uitgekozenquote:
Snap niet dat ze zo 'verbaasd' zijn, ze zijn al sinds de jaren '60 bezig om dat dorp op te heffenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:23 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja kan vast wel, maar dan moet je waarschijnlijk op zoek naar een andere baan.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Je zou denken dat dit wel beter moet kunnen toch?
Je kan altijd nog omscholenquote:Op woensdag 12 november 2025 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar goed ik kan verder ook niet echt iets.
Gamzedijk heft het ook gewonnen.quote:Op woensdag 12 november 2025 19:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap niet dat ze zo 'verbaasd' zijn, ze zijn al sinds de jaren '60 bezig om dat dorp op te heffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |