oh, dus geen ikea ballenquote:Op woensdag 12 november 2025 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee, maar heb deze gewoon met vlees gemaakt
nee je hebt wel vegi maar ook de vleesquote:Op woensdag 12 november 2025 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn zweedse balletjes niet ook vegetarisch tegenwoordig?
oh oke, nja. ik vond er toch weinig aanquote:Op woensdag 12 november 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee je hebt wel vegi maar ook de vlees
Nee, gewoon zelfgemaaktquote:
quote:Op woensdag 12 november 2025 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, gewoon zelfgemaaktDan weet ik tenminste precies wat erin gaat. Eet nog maar zo weinig mogelijk (highly) processed foods.
Wacht geduldig op een schouderklopje van @:citizen.erased
Ja oké maar goed voor een snelle hap bij de IKEA is het prima.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Niet vergeleken bij de gehaktballen van mams
Nederlandse pastaquote:Op woensdag 12 november 2025 13:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
welke?
ik eet nu een soort van cabonara pasta
neh, dan ga ik wel naar de kfc er tegenoverquote:Op woensdag 12 november 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja oké maar goed voor een snelle hap bij de IKEA is het prima.
Ja daar kom ik dus eigenlijk nooit. Maar IKEA kom ik ook zelden.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neh, dan ga ik wel naar de kfc er tegenover
dat wordt vroeg naar het toiletquote:Op woensdag 12 november 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ik moet morgen de ferry van 0530 hebben
wat ga je doen met Ferry zo vroeg?quote:Op woensdag 12 november 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op woensdag 12 november 2025 13:52 schreef bitterbal het volgende:
ik ga kleding voor een bruiloft passen in de provincie hoofdstad.quote:Op woensdag 12 november 2025 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ga je doen met Ferry zo vroeg?
Ga je in traditionele Thaise kleding? Al enig idee wat?quote:Op woensdag 12 november 2025 13:59 schreef bitterbal het volgende:
vrijdag weer terug dus we blijven 1 nacht daar
Zoiets denk ik?quote:Op woensdag 12 november 2025 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je in traditionele Thaise kleding? Al enig idee wat?
ja geloof het welquote:Op woensdag 12 november 2025 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ga je in traditionele Thaise kleding? Al enig idee wat?
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 12 november 2025 14:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hopelijk zonder dat torentje op mijn hoofd
vreselijk inderdaad. Al die apps waarmee je steeds uitgelogd wordt als je het wilt gebruiken.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Man3, sta je bij de etos, krijg je korting met je klantenkaart. Die heb ik alleen op m'n telefoon staan, moet tegenwoordig via de klarna-app. Ben ik uitgelogd. Moet ik m'n telefoonnummer invoeren voor een code, weet ik veel. Laat die korting maar weer zitten. Ik ben thuis en denk 'laat ik dat meteen even doen anders sta ik daar straks weer te kutten, dit is ook niet de eerste keer namelijk'.
Is de hele digitale etos-kaart uit die klote-app gehaald. Ik kan hem ook niet toevoegen want ik had hem alleen in die app natuurlijk, geen fysieke kaart. Ik kan geen kaart toevoegen aan die app als die kaart er niet is natuurlijk.
Wat een systeem weer.
quote:Op woensdag 12 november 2025 14:48 schreef CherryLips het volgende:
Man3, sta je bij de etos, krijg je korting met je klantenkaart. Die heb ik alleen op m'n telefoon staan, moet tegenwoordig via de klarna-app. Ben ik uitgelogd. Moet ik m'n telefoonnummer invoeren voor een code, weet ik veel. Laat die korting maar weer zitten. Ik ben thuis en denk 'laat ik dat meteen even doen anders sta ik daar straks weer te kutten, dit is ook niet de eerste keer namelijk'.
Is de hele digitale etos-kaart uit die klote-app gehaald. Ik kan hem ook niet toevoegen want ik had hem alleen in die app natuurlijk, geen fysieke kaart. Ik kan geen kaart toevoegen aan die app als die kaart er niet is natuurlijk.
Wat een systeem weer.
quote:Op woensdag 12 november 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, al mijn kaarten zijn verwijderd. Hier gaat iets niet goed.
Klinkt als een goed systeem.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:50 schreef CherryLips het volgende:
O en nu krijg ik een melding dat mijn telefoonnummer uit mijn account is verwijderd. Heel goed.
Die klarna verwijderen we gewoon even, dat is echt een hel met creditcards en kortingen en tegoeden en rekeningen.quote:Op woensdag 12 november 2025 14:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klinkt als een goed systeem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |