SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 12 november 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De thee kwam door m'n neus naar buiten
Hou het luchtigquote:
Samequote:Op woensdag 12 november 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb al tijden niet meer zo gegnorkt hier![]()
Regel die lease-auto danquote:Op woensdag 12 november 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn been doet pijn
Sinds ik meer rij merk ik pas echt dat ik te lange poten heb voor m'n auto. Zeker als het file is.
Benen laten inkorten zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 november 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn been doet pijn
Sinds ik meer rij merk ik pas echt dat ik te lange poten heb voor m'n auto. Zeker als het file is.
Tijd om shit te gaan regelen dus. Zo'n lease auto heb je ook niet binnen een week meestal, tenzij ze een eigen wagenpark hebben.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn been doet pijn
Stuk bovenbeen ertussenuit laten zagen zodat Kat zijn ballen tussen zijn knieën bengelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benen laten inkorten zou ik zeggen
Klinkt als de beste oplossing voor de korte termijn.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benen laten inkorten zou ik zeggen
Hoop voor 'm dat 'ie geen puntige knieën heeft.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuk bovenbeen ertussenuit laten zagen zodat Kat zijn ballen tussen zijn knieën bengelen.
Van die gleuven waar het stuur in past.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoop voor 'm dat 'ie geen puntige knieën heeft.
quote:Op woensdag 12 november 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van die gleuven waar het stuur in past.
Voorstoel eruit slopen.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat m'n benen boven de stoel zweven, het stuur heb ik geen last van
Dat is wel lastig jaquote:Op woensdag 12 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat m'n benen boven de stoel zweven, het stuur heb ik geen last van
Ik had dat in een Twingo. Ik denk dat zelfs als ik op de achterbank zou zitten ik nog steeds met de knieën achter de oren zou zitten.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Schijnt m'n pa een keer gedaan te hebben, maar dat was wel veertig jaar geleden en formaatje Mini.
Naja, dat scheen dus te werken voor 'm. En ik zeg wel veertig jaar, maar het kan ook makkelijk 50 jaar geleden zijn, want het was pre-kinderen en m'n zus is de 40 gepasseerd inmiddels.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dat in een Twingo. Ik denk dat zelfs als ik op de achterbank zou zitten ik nog steeds met de knieën achter de oren zou zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |