SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
quote:Op woensdag 12 november 2025 09:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De thee kwam door m'n neus naar buiten
Hou het luchtigquote:
Samequote:Op woensdag 12 november 2025 09:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb al tijden niet meer zo gegnorkt hier![]()
Regel die lease-auto danquote:Op woensdag 12 november 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn been doet pijn
Sinds ik meer rij merk ik pas echt dat ik te lange poten heb voor m'n auto. Zeker als het file is.
Benen laten inkorten zou ik zeggenquote:Op woensdag 12 november 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn been doet pijn
Sinds ik meer rij merk ik pas echt dat ik te lange poten heb voor m'n auto. Zeker als het file is.
Tijd om shit te gaan regelen dus. Zo'n lease auto heb je ook niet binnen een week meestal, tenzij ze een eigen wagenpark hebben.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:11 schreef Nattekat het volgende:
Mijn been doet pijn
Stuk bovenbeen ertussenuit laten zagen zodat Kat zijn ballen tussen zijn knieën bengelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benen laten inkorten zou ik zeggen
Klinkt als de beste oplossing voor de korte termijn.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benen laten inkorten zou ik zeggen
Hoop voor 'm dat 'ie geen puntige knieën heeft.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuk bovenbeen ertussenuit laten zagen zodat Kat zijn ballen tussen zijn knieën bengelen.
Van die gleuven waar het stuur in past.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoop voor 'm dat 'ie geen puntige knieën heeft.
quote:Op woensdag 12 november 2025 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van die gleuven waar het stuur in past.
Voorstoel eruit slopen.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat m'n benen boven de stoel zweven, het stuur heb ik geen last van
Dat is wel lastig jaquote:Op woensdag 12 november 2025 09:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het probleem is vooral dat m'n benen boven de stoel zweven, het stuur heb ik geen last van
Ik had dat in een Twingo. Ik denk dat zelfs als ik op de achterbank zou zitten ik nog steeds met de knieën achter de oren zou zitten.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Schijnt m'n pa een keer gedaan te hebben, maar dat was wel veertig jaar geleden en formaatje Mini.
Naja, dat scheen dus te werken voor 'm. En ik zeg wel veertig jaar, maar het kan ook makkelijk 50 jaar geleden zijn, want het was pre-kinderen en m'n zus is de 40 gepasseerd inmiddels.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dat in een Twingo. Ik denk dat zelfs als ik op de achterbank zou zitten ik nog steeds met de knieën achter de oren zou zitten.
Levellen up.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat scheen dus te werken voor 'm. En ik zeg wel veertig jaar, maar het kan ook makkelijk 50 jaar geleden zijn, want het was pre-kinderen en m'n zus is de 40 gepasseerd inmiddels.
Word oud, verdomme.
Mijn vader had vroeger een Twingo en die vond ik vrij ruim voorin vergeleken met andere autootjes in die klasse. De stoel kon ook goed naar achteren.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dat in een Twingo. Ik denk dat zelfs als ik op de achterbank zou zitten ik nog steeds met de knieën achter de oren zou zitten.
Dat klopt ook wel. Ik vond het alleen voor mijn lengte niksquote:Op woensdag 12 november 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger een Twingo en die vond ik vrij ruim voorin vergeleken met andere autootjes in die klasse. De stoel kon ook goed naar achteren.
Je bent 2+ meter?quote:Op woensdag 12 november 2025 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. Ik vond het alleen voor mijn lengte niks
Scheelt weinigquote:
Scheelt ook wel waar je lengte zit.quote:
Huehue.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt ook wel waar je lengte zit.
Ik zie nu fragment voor me van Hightower die de voorstoel er uit sloopt om op de achterbank de auto te gaan besturen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 november 2025 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie nu fragment voor me van Hightower die de voorstoel er uit sloopt om op de achterbank de auto te gaan besturen.
quote:
Lange benen en kort bovenlichaamquote:Op woensdag 12 november 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Lange benen vs lang bovenlichaam enzo.
Beetje dit idee:quote:Op woensdag 12 november 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lange benen en kort bovenlichaam
METAL GEAR CL.quote:
Sy Snootles.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb het andersomquote:Op woensdag 12 november 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft je zus geen benen dan?quote:Op woensdag 12 november 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus is een kop kleiner, maar als we zitten is ze langer
Geen voeten. Die zijn naar bitterbal.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft je zus geen benen dan?
Kortere beentjes.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft je zus geen benen dan?
Pics om te beoordelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben denk ik redelijk in verhouding? Qua jeans heb ik eigenlijk standaard de 32-lengtemaat en ik heb bij normale shirts niet dat ik enorm veel stof tekort kom of overhoud in de lengte.
Same.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben denk ik redelijk in verhouding? Qua jeans heb ik eigenlijk standaard de 32-lengtemaat en ik heb bij normale shirts niet dat ik enorm veel stof tekort kom of overhoud in de lengte.
Eau ja. Dan kan je beter voor een recht model gaan en zelf met riemen een taille creëren.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan geen getailleerde kleren dragen want a) heb überhaupt geen taille en b) die taille in de jas ofzo zit dan op m'n kont ergens.
Dat zegt toch niks over welke maat ik aan heb.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Pics om te beoordelen.
Maar ik heb geen taille en geen heupen, ben echt Sy Snootles, dus die riem blijft nergens op hangen. Ik stop bloesjes en shirts in de broek of ik koop ze met een elastiekje erin zodat het een beetje bloest.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eau ja. Dan kan je beter voor een recht model gaan en zelf met riemen een taille creëren.
Geen armen hebben, lijkt me ook wel raar.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen voeten. Die zijn naar bitterbal.
Al die plekken die je niet kan krabbenquote:Op woensdag 12 november 2025 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geen armen hebben, lijkt me ook wel raar.
Riempje met elastiek een optie?quote:Op woensdag 12 november 2025 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik heb geen taille en geen heupen, ben echt Sy Snootles, dus die riem blijft nergens op hangen. Ik stop bloesjes en shirts in de broek of ik koop ze met een elastiekje erin zodat het een beetje bloest.
Dat je dan dat plekje toch nog met je tenen of je tong probeert te bereiken.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:08 schreef rival het volgende:
[..]
Al die plekken die je niet kan krabben
Had vorige week deze gekocht. Maar dit soort dingen moet je wel weer strijkenquote:Op woensdag 12 november 2025 10:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Riempje met elastiek een optie?
Tweede deel is wel slim ja.
Gewoon tegen een boom, Balou-stylequote:Op woensdag 12 november 2025 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je dan dat plekje toch nog met je tenen of je tong probeert te bereiken.
Oh heck, die zijn leuk.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:11 schreef CherryLips het volgende:
En deze heb ik nu aan.
https://www.norah.eu/nl/f(...)-l32-217613-696.html
Ik heb nu dus spul van linnen.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had vorige week deze gekocht. Maar dit soort dingen moet je wel weer strijken![]()
https://www.amazon.nl/dp/B0DSR12B1N
ik ga wel eens op een ruw kleed op de slaapkamervloer liggen wrurmelen.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon tegen een boom, Balou-style
NORAHfluencerquote:Op woensdag 12 november 2025 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh, er zit gewoon zo'n winkel in de stad hier. Dan sleep ik m'n kadaver heen om te passen.
Affiliatecode regelen jij.quote:
Ben je weer opgestart?quote:Op woensdag 12 november 2025 10:21 schreef Nizno het volgende:
dat je zo hard moet niezen waardoor je gewoon een een factoryreset bent terecht gekomen
duurde even... meteen een toiletbezoekje nodig ook... maar er zijn nog een paar updates nodig geloof ikquote:Op woensdag 12 november 2025 10:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je weer opgestart?
Even naar versie 4.4.1.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
duurde even... meteen een toiletbezoekje nodig ook... maar er zijn nog een paar updates nodig geloof ik
Het is droog en niet koud.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:27 schreef Ama het volgende:
Hmm ga vrijdag wel oliebollen halen denk ik want Hedwig loopt buiten en straks staat ze al de hele tijd voor de deur.
van @ieniminimuis niet?quote:Op woensdag 12 november 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Ok, de tag werkt zo niet, maar details.
Niet als ik 'm edit nee.quote:
quote:
snapte en zag ikquote:Op woensdag 12 november 2025 10:41 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik was het "muis" gedeelte vergeten.
wat houdt dat in?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:05 schreef Karzai het volgende:
Zal ik een abonnement nemen op HEMA onderbroeken straks?
Heb al maanden geen frisdrank meer gedronkenquote:Op woensdag 12 november 2025 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Wie dagelijks een glas frisdrank drinkt, loopt 29 procent meer kans op een hoge bloeddruk.
Fruitsappies mogen wel,quote:Op woensdag 12 november 2025 11:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb al maanden geen frisdrank meer gedronken
Daar heb ik geen frisdrank voor nodig.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Wie dagelijks een glas frisdrank drinkt, loopt 29 procent meer kans op een hoge bloeddruk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |