Levellen up.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, dat scheen dus te werken voor 'm. En ik zeg wel veertig jaar, maar het kan ook makkelijk 50 jaar geleden zijn, want het was pre-kinderen en m'n zus is de 40 gepasseerd inmiddels.
Word oud, verdomme.
Mijn vader had vroeger een Twingo en die vond ik vrij ruim voorin vergeleken met andere autootjes in die klasse. De stoel kon ook goed naar achteren.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had dat in een Twingo. Ik denk dat zelfs als ik op de achterbank zou zitten ik nog steeds met de knieën achter de oren zou zitten.
Dat klopt ook wel. Ik vond het alleen voor mijn lengte niksquote:Op woensdag 12 november 2025 09:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger een Twingo en die vond ik vrij ruim voorin vergeleken met andere autootjes in die klasse. De stoel kon ook goed naar achteren.
Je bent 2+ meter?quote:Op woensdag 12 november 2025 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel. Ik vond het alleen voor mijn lengte niks
Scheelt weinigquote:
Scheelt ook wel waar je lengte zit.quote:
Huehue.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Scheelt ook wel waar je lengte zit.
Ik zie nu fragment voor me van Hightower die de voorstoel er uit sloopt om op de achterbank de auto te gaan besturen.quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 12 november 2025 09:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie nu fragment voor me van Hightower die de voorstoel er uit sloopt om op de achterbank de auto te gaan besturen.
quote:
Lange benen en kort bovenlichaamquote:Op woensdag 12 november 2025 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Lange benen vs lang bovenlichaam enzo.
Beetje dit idee:quote:Op woensdag 12 november 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lange benen en kort bovenlichaam
METAL GEAR CL.quote:
Sy Snootles.quote:Op woensdag 12 november 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb het andersomquote:Op woensdag 12 november 2025 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeft je zus geen benen dan?quote:Op woensdag 12 november 2025 09:59 schreef CherryLips het volgende:
M'n zus is een kop kleiner, maar als we zitten is ze langer
Geen voeten. Die zijn naar bitterbal.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft je zus geen benen dan?
Kortere beentjes.quote:Op woensdag 12 november 2025 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heeft je zus geen benen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |