Gewoon hier lezen werkt ook al bloeddrukverhogend?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar heb ik geen frisdrank voor nodig.
Ik doe echt te lang met m'n ondergoed voor zulke dingen.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat je elke maand een paar nieuwe onderbroeken opgestuurd krijgt, net als bamigo zeg maar
Of feestboek.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon hier lezen werkt ook al bloeddrukverhogend?
hmm wat kost het?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat je elke maand een paar nieuwe onderbroeken opgestuurd krijgt, net als bamigo zeg maar
quote:Een gezellige avond met liedjes, lampionnen en snoep is gisteren in een drama veranderd voor meerdere kinderen in Haarlem. Zij werden beroofd van hun snoep, bevestigt de politie na berichtgeving. Eén kind is voor controle naar het ziekenhuis gebracht.
Is dat ondergoed dan nog niet verkleurd?quote:Op woensdag 12 november 2025 11:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik doe echt te lang met m'n ondergoed voor zulke dingen.
Van die chloor-achtige plekken in het kruis.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat ondergoed dan nog niet verkleurd?
ohquote:Op woensdag 12 november 2025 11:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het bestaat niet, was een ideetje
Heel mooi. Morgen ga ik badmintonnen en vrijdag misschien sportschool.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ben geweest. morgen en vrijdag kan ik niet
O nai.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:16 schreef bitterbal het volgende:
trapte ik gewoon in een karzai grapje
Ik dronk dagelijks een fles leeg.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:08 schreef UitStraling het volgende:
Wie dagelijks een glas frisdrank drinkt, loopt 29 procent meer kans op een hoge bloeddruk.
Relatief.quote:
quote:
Da's met een beetje pech met je timing na de eerste keer al.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dat ondergoed dan nog niet verkleurd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |