Ik geloof dat we inmiddels per seizoen minder informatie krijgen over opdrachten dan het seizoen ervoor.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:18 schreef Meke het volgende:
Hier mis ik inderdaad wel even dat ze dan de vragen doorlopen en laten weten wat de goede antwoorden waren. Dat zegt toch niet zoveel over wie de mol is?
Timers zijn altijd fake om het spannend te laten makenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:13 schreef Remco het volgende:
Die tijd bij die bel is zo random. De ene keer zijn ze er 2 seconde nadat de bel is gegaan, terwijl ze net bijna 10 seconden terug moesten lopen.
Om te verbergen dat hij zelf exoot is.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:17 schreef la_perle_rouge het volgende:
Waterstogperoxide is H2O2, vraag maar aan Wilders. Dat staat op de potjes die hij in zijn haar gooit.
Ja, over een paar jaar is het gewoon : "Kandidaten, jullie heb net 300 euro uit de pot gespeeld", en moeten we het daar mee doenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik geloof dat we inmiddels per seizoen minder informatie krijgen over opdrachten dan het seizoen ervoor.
quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:19 schreef Redefine het volgende:
Een lege garage en het woord eliminatie is meestal niet zo'n goede combinatie.
Ja, iig een twistquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:20 schreef Moira het volgende:
Zal nog wel een vrijstelling voor iedereen kunnen komen straks
En een paar jaar daarna. Hoeveel geld jullie hebben gewonnen hangt af van de slotaflevering, dus jullie horen het dan.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:19 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, over een paar jaar is het gewoon : "Kandidaten, jullie heb net 300 euro uit de pot gespeeld", en moeten we het daar mee doen
Ja, leuk dilemmaquote:
Klopt. Maar als je dat antwoord niet hebt gegeven, dan zou je er zeker niet uitliggen bij de huidige stand.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Het zegt nog niet of dat antwoord goed of fout is.
Ze leken zelf ook verbaast te zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:26 schreef Redefine het volgende:
Deze uitkomst had ik totaal niet verwacht. Normaal kiezen ze nooit voor geld.
Mollen kruipen altijd in bruine holletjes.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:28 schreef roos94 het volgende:
Ze kiezen altijd een homo mol, dus het kan nu alleen nog Jurre zijn.
Wel boven gemiddeld vaak inderdaad.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:28 schreef roos94 het volgende:
Ze kiezen altijd een homo mol, dus het kan nu alleen nog Jurre zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |