Terechte klacht.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:02 schreef Meke het volgende:
Sneller dan een hazewindhond @:superniger
Volgend seizoen krijgen Luis Figo in Spanje.quote:
Toch wel zonnig. Ik was er in juli weliswaarquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:00 schreef Meke het volgende: Wel een beetje troosteloos, Portugal in januari
![]()
Ik hoop voor de kandidaten dat ze toen alweer terug warenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:05 schreef Koen66 het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Toch wel zonnig. Ik was er in juli weliswaar
Amai, ja.quote:
Bijzonder toepasselijke eenheid.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Mol is die stofhoeveelheid, dat weet je toch? En ik had niet eens scheikunde inm’n pakket.
Ja, vreemd dat niemand dit weet.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Mol is die stofhoeveelheid, dat weet je toch? En ik had niet eens scheikunde inm’n pakket.
Ja, dit denk ik ook welquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:09 schreef eborn het volgende:
Dit is echt een super leuke opdracht... om zelf te doen 🤣
Ik zou dit ook allemaal niet weten hoor, mijn laatste schiekundeles was meer dan de helft van mijn leven geleden en toen was ik heeeel blij dat ik het kon laten vallenquote:
Zal wel vaker voorkomen hoorquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Voor een keer ben ik het met je eens.
Nee, ik ben er ineens ook bang voorquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:11 schreef Moira het volgende:
Ik hoop niet dat het Merel weer is hoor
Zij was sowieso geen goede mol in 2019.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:11 schreef Moira het volgende:
Ik hoop niet dat het Merel weer is hoor
Zuurder dan 4 dus.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:12 schreef Legoblokje het volgende:
pH van cola is normaal niet hoger dan 3
Welke vraag was dat?quote:
Ook zo lang geleden betreurde ik het (bijna) dat ik het gekozen had.quote:Op zaterdag 8 november 2025 21:10 schreef Meke het volgende:
Ik zou dit ook allemaal niet weten hoor, mijn laatste schiekundeles was meer dan de helft van mijn leven geleden en toen was ik heeeel blij dat ik het kon laten vallen
Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 8 november 2025 21:15 schreef svann het volgende:
[..]
Ook zo lang geleden betreurde ik het (bijna) dat ik het gekozen had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |