Oh maar hoe regelen jullie dat dan? Betaal jij via een tikkie? En mag ze eventueel ook voor een speciaalbier kiezen?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:27 schreef NailQueen het volgende:
Opnieuw gefeliciteerd Egeltje! Neem een biertje van mij!
Een tikkie is het verzoek.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik niet weet of in Nederland de betaler of de ontvanger een tikkie 'stuurt'. Is de tikkie het verzoek om te betalen, de betaling zélf of alletwee?
Ik heb nog nooit een Tikkie verstuurdquote:Op donderdag 13 november 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik niet weet of in Nederland de betaler of de ontvanger een tikkie 'stuurt'. Is de tikkie het verzoek om te betalen, de betaling zélf of alletwee?
Duidelijk, dank je. Hier hebben we 'Bizum' maar dat stuur je juist als betaler. Althans, de Bizum ís de betaling.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een tikkie is het verzoek.
Ik ook niet, ik denk dat ik het verzonnen hebquote:Op donderdag 13 november 2025 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ik kan daar nog niets over vinden
Nooit vragen hoe ik dingen regelquote:Op donderdag 13 november 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar hoe regelen jullie dat dan? Betaal jij via een tikkie? En mag ze eventueel ook voor een speciaalbier kiezen?
Zoiets?quote:
Ik ook niet, alleen ING Betaalverzoekenquote:Op donderdag 13 november 2025 14:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Tikkie verstuurd
Raar woord eigenlijk, net als een “betalingsvoorstel”.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen ING Betaalverzoeken
Ja, dat kan wel.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk, net als een “betalingsvoorstel”.
Alsof je ook kan voorstellen om de betaling maar achterwege te laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2025 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Trouwens ik wil iets belangrijks zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op donderdag 13 november 2025 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Trouwens ik wil iets belangrijks zeggen[spoile]Heftig en lijkt me vooral voor je omgeving ook heel lastig.. Maar met de medicatie merk je wel dat je gedrag weer wat verbeterd is?[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan, maar niet als je gehecht bent aan je knieschijvenquote:Op donderdag 13 november 2025 18:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk, net als een “betalingsvoorstel”.
Alsof je ook kan voorstellen om de betaling maar achterwege te laten.
[spoiler]Let er even op dat iedereen het nu kan lezen door die verkeerde spoiler. [/spoilerquote:Op donderdag 13 november 2025 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
[spoile]Heftig en lijkt me vooral voor je omgeving ook heel lastig.. Maar met de medicatie merk je wel dat je gedrag weer wat verbeterd is?[/spoiler]
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dank je. Ik heb dat vroeger al genoeg gehad.quote:
Mijn noodpakket is besteld!quote:
Ik vrees het ergste met dat kapotte vuurtorenlichtquote:Op donderdag 13 november 2025 21:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu afwachten wanneer we die krijgen
Maar dan kunnen ze vast wel ergens anders naar toe varen.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste met dat kapotte vuurtorenlicht
Moeten we de FOK!-knokploeg optrommelen?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef Momo het volgende:
Even een serieuze klacht: echte keer valt in de flat het warm water weg de laatste maanden en zit je zo een dag zonder warm water. Nu was het vanavond nog steeds niet opgelost en kon ik na een lange dag weer niet een lekkere warme douche nemen. En ik moet mijn warmte afnemen bij Eteck in de wijk. Waardeloos kut bedrijfHebben ze ook al een aantal keer een verkeerde rekening gestuurd waar ik een hartverlamming van kreeg.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef Momo het volgende:
Even een serieuze klacht: echte keer valt in de flat het warm water weg de laatste maanden en zit je zo een dag zonder warm water. Nu was het vanavond nog steeds niet opgelost en kon ik na een lange dag weer niet een lekkere warme douche nemen. En ik moet mijn warmte afnemen bij Eteck in de wijk. Waardeloos kut bedrijfHebben ze ook al een aantal keer een verkeerde rekening gestuurd waar ik een hartverlamming van kreeg.
Wat kut zeg, zeker nu het weer kouder wordt.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef Momo het volgende:
moet ik daar geweld komen gebuiken?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef Momo het volgende:
Een prachtige 1,2 score op Trustpilotquote:Op donderdag 13 november 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
serieus nog nooit van gehoord, Eteck
Je leest ook online verschillende verhalen van mensen in andere steden en wijken die vergelijkbare ervaringen hebben, schijnbaar kan dat allemaal gewoon.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat kut zeg, zeker nu het weer kouder wordt.![]()
En je kunt er zelf ook helemaal niks aan doen, zo frustrerend.
Kan je een klacht indienen bij de huurbaas/woningstichting? Die horen er voor te zorgen dat je gas/water/licht hebt.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef Momo het volgende:
wow dat is wel erg kansloosquote:Op donderdag 13 november 2025 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Een prachtige 1,2 score op Trustpilot
https://nl.trustpilot.com/review/www.eteck.nl
Ik huur van een vastgoedbeheerder, die zijn ook wel van de minimale inspanning helaas.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan je een klacht indienen bij de huurbaas/woningstichting? Die horen er voor te zorgen dat je gas/water/licht hebt.
Dan nog zijn er grenzen aan hoe vaak en hoe lang warm water eruit mag liggenquote:Op donderdag 13 november 2025 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik huur van een vastgoedbeheerder, die zijn ook wel van de minimale inspanning helaas.
Ook dit inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
serieus nog nooit van gehoord, Eteck
Toch best massive, Eteckquote:
Heb je rechtsbijstandsverzekering om voor jou dit op te lossen met de vastgoedbeheerder?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik huur van een vastgoedbeheerder, die zijn ook wel van de minimale inspanning helaas.
rip portemonnee.quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:32 schreef H_T het volgende:
Ik heb net geleerd dat schokdempers verrassend prijzig zijn
Yep. En als er een aan vervanging toe is kan je schijnbaar beter de andere ook meteen doen. Da's al bijna 1000 euro, en dan moeten er ook nog andere dingen gebeuren... duur dagje zoquote:
quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Yep. En als er een aan vervanging toe is kan je schijnbaar beter de andere ook meteen doen. Da's al bijna 1000 euro, en dan moeten er ook nog andere dingen gebeuren... duur dagje zo
Bij mij is helaas knopje kapot, dus die staat nog op UITquote:
Wijers blijkt de eerdere uitspraken over Yesilgoz niet te hebben gedaan, aldus Eric Smit die zegt zelf die uitspraken te hebben gedaan... maar nu gaat het ineens om een oude privé-app. Wat ik nog kwalijker vind. Het is een beetje zoals bij die Esmah Lahlah, Wijers moet hangen. Ik zou het wel grappig vinden als uit dat appje zou blijken dat hij GL-PvdA helemaal verschrikkelijk vindt en Yesilgoz helemaal geweldig.quote:
Hij ziet er wel uit of ie recent een lekker doosje wijn heeft aangeschaftquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wijers blijkt de eerdere uitspraken over Yesilgoz niet te hebben gedaan, aldus Eric Smit die zegt zelf die uitspraken te hebben gedaan... maar nu gaat het ineens om een oude privé-app. Wat ik nog kwalijker vind. Het is een beetje zoals bij die Esmah Lahlah, Wijers moet hangen. Ik zou het wel grappig vinden als uit dat appje zou blijken dat hij GL-PvdA helemaal verschrikkelijk vindt en Yesilgoz helemaal geweldig.
Het meest bijzondere is dat Wijers eigenlijk meer een VVD-er is dan een D66-er. Althans, een oldschool VVD-er, niet de extreemrechtse populistische koers die ze nu varen.
En dat is ook wel te begrijpenquote:Op vrijdag 14 november 2025 14:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit of ie recent een lekker doosje wijn heeft aangeschaft
Dat stukje vrouwenhaat is hem fataal geworden.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar het klopt toch gewoon, dus wat is nu eigenlijk het probleem. Is er eindelijk eens iemand in Den Haag die wel de waarheid spreekt, is het weer niet goed.
Op zich heeft D66 wel een goede traditie van een hockeyballentak met een prijzig doosje wijn onder de arm. Er is niemand die zo mooi het woord “Laeriekoehk” kan uitspreken als Laurens Jan Brinkhorst.quote:Op vrijdag 14 november 2025 14:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit of ie recent een lekker doosje wijn heeft aangeschaft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeiden ze ook wanneer de regenmeters gevuld worden en wanneer je veel mistlichten op de weg gaat hebben?quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:03 schreef H_T het volgende:
Voor het eerst in tijden heb ik RTL Weer aan en ze bazelen nu wat over wanneer op de dag de windmolens en zonnepanelen het meeste energie opwekken
Nee! Volslagen onvolledig dus!quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Zeiden ze ook wanneer de regenmeters gevuld worden en wanneer je veel mistlichten op de weg gaat hebben?
Tevens tijd voor onze jongens van het Nederlands Elftalquote:Op vrijdag 14 november 2025 20:30 schreef NailQueen het volgende:
Het is weer tijd voor warme chocolademelk
Had je bijna de goal van Polen gemist.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik had NPO 3 nog aan![]()
Gezellige drinker Hans Weijers Tom Waes had daar een programma.
Ja, gelukkig miste die Pool hem zelf ook.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had je bijna de goal van Polen gemist.
die zat waarschijnlijk ook nog op NPO3.quote:Op vrijdag 14 november 2025 20:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, gelukkig miste die Pool hem zelf ook.
Ja, ga maar even de keuken inquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, zijn er vanavond weer doelpunten te missen?
Ik kom daar net vandaan.quote:
Wat moest je met alleen een glas? Ging je de buren afluisteren?quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien moet ik iets langer gaan.
Het hielp vaak als ik wat te drinken ging pakken, nu pakte ik alleen een glas.
Dat hopen we wel.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh, zijn er vanavond weer doelpunten te missen?
quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat moest je met alleen een glas? Ging je de buren afluisteren?
Alsnog handiger dan met een vuist vol Dubbelfrisss naar de woonkamer gaanquote:Op vrijdag 14 november 2025 21:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Misschien moet ik iets langer gaan.
Het hielp vaak als ik wat te drinken ging pakken, nu pakte ik alleen een glas.
Ik had al wat te drinken gehaald, maar ik was een glas vergeten.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat moest je met alleen een glas? Ging je de buren afluisteren?
Een handje bubbeltjeswijn is ook niet handig kan ik vertellen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 21:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Alsnog handiger dan met een vuist vol Dubbelfrisss naar de woonkamer gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |