Wat leuk!!! En we hebben dezelfde show gedaanquote:Op maandag 10 november 2025 19:29 schreef Arizona het volgende:
Hierbij nog mijn verslag van Disneyland Parijs!
Dat filmpje wat je postte klonk goedquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, op naar concert 1 van deze week. Wombo heet de band.
Jaa dat was t voorprogramma. Anesthetica. Was hun eerste optreden! Die gitarist ging los en verder was t sowieso tof. Nog wat abrupte overgangen hier en daar, maar echt interessante sound. Het hoofdprogramma Wombo daarna was wat saai. Mooi gezongen maar ook best eentonig. En simpel. Mn gedachten zaten al snel meer bij 'hoeveel appeltaart ga ik bakken'.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat filmpje wat je postte klonk goedHoe was het?
Zonde dat het hoofdprogramma saai was. Ik vind Wombo ook maar een lelijke naam voor een bandquote:Op woensdag 12 november 2025 08:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa dat was t voorprogramma. Anesthetica. Was hun eerste optreden! Die gitarist ging los en verder was t sowieso tof. Nog wat abrupte overgangen hier en daar, maar echt interessante sound. Het hoofdprogramma Wombo daarna was wat saai. Mooi gezongen maar ook best eentonig. En simpel. Mn gedachten zaten al snel meer bij 'hoeveel appeltaart ga ik bakken'.
1 grote en nog wat cupcakes.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde dat het hoofdprogramma saai was. Ik vind Wombo ook maar een lelijke naam voor een band
Hoeveel appeltaart ga je bakken?
Bijna jarig of een andere gelegenheid?quote:Op woensdag 12 november 2025 12:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
1 grote en nog wat cupcakes.
quote:Op woensdag 12 november 2025 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bijna jarig of een andere gelegenheid?
Meelezen Billie, de hint was niet héél subtielquote:Op zondag 9 november 2025 21:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, beetje vermoeiend is t wel. En dan moet komende week nog komen, met 3 concerten, mn eigen verjaardag, een ander verjaardagsfeestje en twee avonden bordspellen spelen
Je bedoelt dat ik niet heb gebedeld om een verjaardags TTquote:Op woensdag 12 november 2025 13:06 schreef Meke het volgende:
Over verjaardagen gesproken, ik zie dat @:redefine er weer goed mee weg is gekomen!!
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Age is just a number zou @:Koen66 zeggen.
[ afbeelding ]
Gefelicteerd @:egeltje1985 , ergens deze week
Dat hoeft niet.quote:Op woensdag 12 november 2025 22:01 schreef Koen66 het volgende:
ik 'mag' er over 8 dagen alweer 1 bijtellen
Welke? Ik heb The Toxic Avenger gekeken. Héél erg jaren 80quote:
quote:Op woensdag 12 november 2025 23:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Ha dankjulliewel allemaal, maar het is pas over 3 minuten zover.
Mijn vraag staat nog steedsquote:
Nu dan hiep hiep hoera!!quote:Op woensdag 12 november 2025 23:57 schreef egeltje1985 het volgende:
Ha dankjulliewel allemaal, maar het is pas over 3 minuten zover.
Tnx! Je bent helemaal op tijd!quote:Op donderdag 13 november 2025 07:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Alsnog gefeliciteerd @:Egeltje1985
Dankjewel!quote:Op donderdag 13 november 2025 09:27 schreef NailQueen het volgende:
Opnieuw gefeliciteerd Egeltje! Neem een biertje van mij!
Harry Potter and the Order of the Phoenixquote:Op donderdag 13 november 2025 00:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Welke? Ik heb The Toxic Avenger gekeken. Héél erg jaren 80
Deze is wel héél subtiel hèquote:
Ik keek gisteren ook Harry Potter!quote:Op donderdag 13 november 2025 10:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Oeh vet.quote:Op donderdag 13 november 2025 10:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik keek gisteren ook Harry Potter!
Deel 1, met live muziek![]()
Waanzinnig
Ah dat doe ik vrijdag! In Rotterdam. Was je daar ook?quote:Op donderdag 13 november 2025 10:17 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik keek gisteren ook Harry Potter!
Deel 1, met live muziek![]()
Waanzinnig
Ow, dat wordt interessant. Een vriendin van me is groot fan, maar ze wil naar het Polimagie festival, wat tegelijkertijd is. Daar staat Maruja niet, dus wellicht wil ze nu toch naar Roadburnquote:Op donderdag 13 november 2025 00:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dankje!![]()
Maruja komt trouwens naar Roadburn, festival in Tilburg.
Jaquote:Op donderdag 13 november 2025 10:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ah dat doe ik vrijdag! In Rotterdam. Was je daar ook?
Best kept Secret staan ze ook.quote:Op donderdag 13 november 2025 11:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ow, dat wordt interessant. Een vriendin van me is groot fan, maar ze wil naar het Polimagie festival, wat tegelijkertijd is. Daar staat Maruja niet, dus wellicht wil ze nu toch naar Roadburn
Hoe weet jij dat? Ik kan daar nog niets over vindenquote:Op donderdag 13 november 2025 12:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Best kept Secret staan ze ook.
Oh maar hoe regelen jullie dat dan? Betaal jij via een tikkie? En mag ze eventueel ook voor een speciaalbier kiezen?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:27 schreef NailQueen het volgende:
Opnieuw gefeliciteerd Egeltje! Neem een biertje van mij!
Een tikkie is het verzoek.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik niet weet of in Nederland de betaler of de ontvanger een tikkie 'stuurt'. Is de tikkie het verzoek om te betalen, de betaling zélf of alletwee?
Ik heb nog nooit een Tikkie verstuurdquote:Op donderdag 13 november 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik niet weet of in Nederland de betaler of de ontvanger een tikkie 'stuurt'. Is de tikkie het verzoek om te betalen, de betaling zélf of alletwee?
Duidelijk, dank je. Hier hebben we 'Bizum' maar dat stuur je juist als betaler. Althans, de Bizum ís de betaling.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een tikkie is het verzoek.
Ik ook niet, ik denk dat ik het verzonnen hebquote:Op donderdag 13 november 2025 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ik kan daar nog niets over vinden
Nooit vragen hoe ik dingen regelquote:Op donderdag 13 november 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar hoe regelen jullie dat dan? Betaal jij via een tikkie? En mag ze eventueel ook voor een speciaalbier kiezen?
Zoiets?quote:
Ik ook niet, alleen ING Betaalverzoekenquote:Op donderdag 13 november 2025 14:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Tikkie verstuurd
Raar woord eigenlijk, net als een “betalingsvoorstel”.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen ING Betaalverzoeken
Ja, dat kan wel.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk, net als een “betalingsvoorstel”.
Alsof je ook kan voorstellen om de betaling maar achterwege te laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2025 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Trouwens ik wil iets belangrijks zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op donderdag 13 november 2025 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Trouwens ik wil iets belangrijks zeggen[spoile]Heftig en lijkt me vooral voor je omgeving ook heel lastig.. Maar met de medicatie merk je wel dat je gedrag weer wat verbeterd is?[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan, maar niet als je gehecht bent aan je knieschijvenquote:Op donderdag 13 november 2025 18:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk, net als een “betalingsvoorstel”.
Alsof je ook kan voorstellen om de betaling maar achterwege te laten.
[spoiler]Let er even op dat iedereen het nu kan lezen door die verkeerde spoiler. [/spoilerquote:Op donderdag 13 november 2025 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
[spoile]Heftig en lijkt me vooral voor je omgeving ook heel lastig.. Maar met de medicatie merk je wel dat je gedrag weer wat verbeterd is?[/spoiler]
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dank je. Ik heb dat vroeger al genoeg gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |