Wat leuk!!! En we hebben dezelfde show gedaanquote:Op maandag 10 november 2025 19:29 schreef Arizona het volgende:
Hierbij nog mijn verslag van Disneyland Parijs!
Dat filmpje wat je postte klonk goedquote:Op dinsdag 11 november 2025 20:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, op naar concert 1 van deze week. Wombo heet de band.
Jaa dat was t voorprogramma. Anesthetica. Was hun eerste optreden! Die gitarist ging los en verder was t sowieso tof. Nog wat abrupte overgangen hier en daar, maar echt interessante sound. Het hoofdprogramma Wombo daarna was wat saai. Mooi gezongen maar ook best eentonig. En simpel. Mn gedachten zaten al snel meer bij 'hoeveel appeltaart ga ik bakken'.quote:Op dinsdag 11 november 2025 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat filmpje wat je postte klonk goedHoe was het?
Zonde dat het hoofdprogramma saai was. Ik vind Wombo ook maar een lelijke naam voor een bandquote:Op woensdag 12 november 2025 08:28 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jaa dat was t voorprogramma. Anesthetica. Was hun eerste optreden! Die gitarist ging los en verder was t sowieso tof. Nog wat abrupte overgangen hier en daar, maar echt interessante sound. Het hoofdprogramma Wombo daarna was wat saai. Mooi gezongen maar ook best eentonig. En simpel. Mn gedachten zaten al snel meer bij 'hoeveel appeltaart ga ik bakken'.
1 grote en nog wat cupcakes.quote:Op woensdag 12 november 2025 11:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Zonde dat het hoofdprogramma saai was. Ik vind Wombo ook maar een lelijke naam voor een band
Hoeveel appeltaart ga je bakken?
Bijna jarig of een andere gelegenheid?quote:Op woensdag 12 november 2025 12:04 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
1 grote en nog wat cupcakes.
quote:Op woensdag 12 november 2025 12:13 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bijna jarig of een andere gelegenheid?
Meelezen Billie, de hint was niet héél subtielquote:Op zondag 9 november 2025 21:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nou, beetje vermoeiend is t wel. En dan moet komende week nog komen, met 3 concerten, mn eigen verjaardag, een ander verjaardagsfeestje en twee avonden bordspellen spelen
Je bedoelt dat ik niet heb gebedeld om een verjaardags TTquote:Op woensdag 12 november 2025 13:06 schreef Meke het volgende:
Over verjaardagen gesproken, ik zie dat @:redefine er weer goed mee weg is gekomen!!
Gefeliciteerdquote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:Op woensdag 12 november 2025 18:59 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Age is just a number zou @:Koen66 zeggen.
[ afbeelding ]
Gefelicteerd @:egeltje1985 , ergens deze week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |