Oh maar hoe regelen jullie dat dan? Betaal jij via een tikkie? En mag ze eventueel ook voor een speciaalbier kiezen?quote:Op donderdag 13 november 2025 09:27 schreef NailQueen het volgende:
Opnieuw gefeliciteerd Egeltje! Neem een biertje van mij!
Een tikkie is het verzoek.quote:Op donderdag 13 november 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik niet weet of in Nederland de betaler of de ontvanger een tikkie 'stuurt'. Is de tikkie het verzoek om te betalen, de betaling zélf of alletwee?
Ik heb nog nooit een Tikkie verstuurdquote:Op donderdag 13 november 2025 13:58 schreef Strani het volgende:
Ik kom er zojuist achter dat ik niet weet of in Nederland de betaler of de ontvanger een tikkie 'stuurt'. Is de tikkie het verzoek om te betalen, de betaling zélf of alletwee?
Duidelijk, dank je. Hier hebben we 'Bizum' maar dat stuur je juist als betaler. Althans, de Bizum ís de betaling.quote:Op donderdag 13 november 2025 14:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een tikkie is het verzoek.
Ik ook niet, ik denk dat ik het verzonnen hebquote:Op donderdag 13 november 2025 13:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Ik kan daar nog niets over vinden
Nooit vragen hoe ik dingen regelquote:Op donderdag 13 november 2025 13:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh maar hoe regelen jullie dat dan? Betaal jij via een tikkie? En mag ze eventueel ook voor een speciaalbier kiezen?
Zoiets?quote:
Ik ook niet, alleen ING Betaalverzoekenquote:Op donderdag 13 november 2025 14:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een Tikkie verstuurd
Raar woord eigenlijk, net als een “betalingsvoorstel”.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:11 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen ING Betaalverzoeken
Ja, dat kan wel.quote:Op donderdag 13 november 2025 18:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk, net als een “betalingsvoorstel”.
Alsof je ook kan voorstellen om de betaling maar achterwege te laten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2025 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Trouwens ik wil iets belangrijks zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:Op donderdag 13 november 2025 18:52 schreef NailQueen het volgende:
Trouwens ik wil iets belangrijks zeggen[spoile]Heftig en lijkt me vooral voor je omgeving ook heel lastig.. Maar met de medicatie merk je wel dat je gedrag weer wat verbeterd is?[/spoiler]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan, maar niet als je gehecht bent aan je knieschijvenquote:Op donderdag 13 november 2025 18:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Raar woord eigenlijk, net als een “betalingsvoorstel”.
Alsof je ook kan voorstellen om de betaling maar achterwege te laten.
[spoiler]Let er even op dat iedereen het nu kan lezen door die verkeerde spoiler. [/spoilerquote:Op donderdag 13 november 2025 19:13 schreef Strani het volgende:
[..]
[spoile]Heftig en lijkt me vooral voor je omgeving ook heel lastig.. Maar met de medicatie merk je wel dat je gedrag weer wat verbeterd is?[/spoiler]
quote:Op donderdag 13 november 2025 19:08 schreef usagi414 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dank je. Ik heb dat vroeger al genoeg gehad.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |