Ik vrees het ergste met dat kapotte vuurtorenlichtquote:Op donderdag 13 november 2025 21:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu afwachten wanneer we die krijgen
Maar dan kunnen ze vast wel ergens anders naar toe varen.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:46 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste met dat kapotte vuurtorenlicht
Moeten we de FOK!-knokploeg optrommelen?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef Momo het volgende:
Even een serieuze klacht: echte keer valt in de flat het warm water weg de laatste maanden en zit je zo een dag zonder warm water. Nu was het vanavond nog steeds niet opgelost en kon ik na een lange dag weer niet een lekkere warme douche nemen. En ik moet mijn warmte afnemen bij Eteck in de wijk. Waardeloos kut bedrijfHebben ze ook al een aantal keer een verkeerde rekening gestuurd waar ik een hartverlamming van kreeg.
Terechte klacht.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef Momo het volgende:
Even een serieuze klacht: echte keer valt in de flat het warm water weg de laatste maanden en zit je zo een dag zonder warm water. Nu was het vanavond nog steeds niet opgelost en kon ik na een lange dag weer niet een lekkere warme douche nemen. En ik moet mijn warmte afnemen bij Eteck in de wijk. Waardeloos kut bedrijfHebben ze ook al een aantal keer een verkeerde rekening gestuurd waar ik een hartverlamming van kreeg.
Wat kut zeg, zeker nu het weer kouder wordt.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef Momo het volgende:
moet ik daar geweld komen gebuiken?quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef Momo het volgende:
Een prachtige 1,2 score op Trustpilotquote:Op donderdag 13 november 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
serieus nog nooit van gehoord, Eteck
Je leest ook online verschillende verhalen van mensen in andere steden en wijken die vergelijkbare ervaringen hebben, schijnbaar kan dat allemaal gewoon.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:40 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat kut zeg, zeker nu het weer kouder wordt.![]()
En je kunt er zelf ook helemaal niks aan doen, zo frustrerend.
Kan je een klacht indienen bij de huurbaas/woningstichting? Die horen er voor te zorgen dat je gas/water/licht hebt.quote:Op donderdag 13 november 2025 21:49 schreef Momo het volgende:
wow dat is wel erg kansloosquote:Op donderdag 13 november 2025 22:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Een prachtige 1,2 score op Trustpilot
https://nl.trustpilot.com/review/www.eteck.nl
Ik huur van een vastgoedbeheerder, die zijn ook wel van de minimale inspanning helaas.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:51 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Kan je een klacht indienen bij de huurbaas/woningstichting? Die horen er voor te zorgen dat je gas/water/licht hebt.
Dan nog zijn er grenzen aan hoe vaak en hoe lang warm water eruit mag liggenquote:Op donderdag 13 november 2025 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik huur van een vastgoedbeheerder, die zijn ook wel van de minimale inspanning helaas.
Ook dit inderdaad.quote:Op donderdag 13 november 2025 22:44 schreef Koen66 het volgende:
serieus nog nooit van gehoord, Eteck
Toch best massive, Eteckquote:
Heb je rechtsbijstandsverzekering om voor jou dit op te lossen met de vastgoedbeheerder?quote:Op donderdag 13 november 2025 22:55 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik huur van een vastgoedbeheerder, die zijn ook wel van de minimale inspanning helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |