Ik had ook snode plannen, maar de kaas werd ons van het brood gegeten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, ik hoopte dat-ie nog even open zou blijven en ik iets met Farhampton in de volgende TT kon zetten
Wat waren jouw snode plannen?quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik had ook snode plannen, maar de kaas werd ons van het brood gegeten.
Owja, toen pakte ik een stukje van Band of Horses mee om daarna Hurts helemaal te zien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb Band of Horses trouwens nooit live gezien.Ze overlapten op Lowlands geloof ik met Hurts, of The Joy Formidable, een van de twee.
Oh ja het was wel Hurts, ze hadden The Joy Formidable naar begin van de middag verplaatst, dat was het. Vond ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, toen pakte ik een stukje van Band of Horses mee om daarna Hurts helemaal te zien.
Zeker goed. Al zat The Funeral eerder al in Scrubsquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Also: hóe goed was de soundtrack van HIMYM sowieso
JOHAN GODENquote:
Eefje top-40 (countdown) of de Evergreen 1000?quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geert! Heb je je lijstje al ingezonden?
V500!quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Eefje top-40 (countdown) of de Evergreen 1000?
Zou wel mooi stukje Project X avant la lettre zijn als de kabouters in de clip gevuld waren met MDMAquote:
Hahaha oh ja, dacht er vanochtend in de auto nog even aan. Heb enkel morgenochtend en eerste deel van de middag nog (hopelijk genoeg) tijd om m'n 500+ faffies van een update te voorzien. Komt goedquote:
Oooh ja dat clipjequote:Op vrijdag 7 november 2025 11:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou wel mooi stukje Project X avant la lettre zijn als de kabouters in de clip gevuld waren met MDMA
Ook best een lekkere soundtrack trouwensquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou wel mooi stukje Project X avant la lettre zijn als de kabouters in de clip gevuld waren met MDMA
Jaa wereldplaten. Die Steve Aoki remix van Pursuit Of Happinessquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook best een lekkere soundtrack trouwens
Pursuit of Happiness, Heads Will Roll...
lekker veel tussle-urenquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:40 schreef Tussle266 het volgende:
Een liedje over tweede uur Nederlands, vierde uur wiskunde.
Wat heb je tegen Chop Sueyquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:50 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat er hierna nog 1 komt. (Toch?)
Van die nummers van een kwartier die ook prima in 5 minuten hadden gekundquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:22 schreef Piles het volgende:
Ik snap dat mensen Pink Floyd mooi vinden, maar ik kan er niet zoveel mee
Audioslave?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De slechtste plaat van de slotdag. Voor mij dan.
Nog 4 en Jaap, als ik de eerdere berichten mocht geloven?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
We zitten wel echt bij de platgereden paden nu he?
Rose Tattoo voor mij ook. Hoezo staat dat op 25quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
De slechtste vind ik toch wel Thunderstruck. Of Rose Tattoo.
quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 22:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Minst favoriete nummers uit het blokje 50-26:
35 Underworld - Born Slippy: Al heel vaak besproken, daar is-ie eindelijk! Met afstand de hoogst genoteerde van de platen die ik écht vreselijk vind, en ook met afstand degene die ik het vaakst een eerlijke kans heb gegeven. Begrijp ik dan ergens iets niet goed hieraan? Ik ben gek op elektronische muziek, en ik vind het heel tof als dat soort werk doordringt in muzieklijstjes die daar toch normaal weinig mee doen. Maar dit is de grote uitzondering. Het gekke is, de eerste twee minuten vind ik echt meer dan prima, veelbelovend zelfs. De muzikale omlijsting daar is eigenlijk heel lekker, en de vocalen zijn enigszins eentonig maar ook niet op een storende manier. Een veelbelovend begin. Maar dan stopt de muziek ineens en begint een lomp gebonk dat nog vijf minuten duurt, met vocalen die alleen maar eentoniger worden en nog een paar extra geluidseffecten waar ik ronduit nerveus van word. Het is tegen mijn principes om te muten tijdens muzieklijstjes op de radio, zeker bij een plaat als deze die als briljante klassieker wordt beschouwd door zoveel muziekkenners, maar ik moet toegeven dat ik iedere keer weer opgelucht ben als Born Slippy is afgelopen. Indien niets anders, zet Born Slippy me in ieder geval steeds aan het denken. Wanneer is muziek mooi, wanneer is het je smaak, welke elementen maken het verschil? Een ingewikkelde puzzel.
Ah Ik ga vrij goed op Born Slippy. Ik snap Audioslave dan weer totaal nietquote:
Street Spirit van Radiohead of Bad van U2quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Vraag van de dag: Wat is jullie minst favoriete plaat die alle anderen briljant lijken te vinden?
Isabelle is op leeftijd, die houdt niet meer van gebeuk. Wel gewoon een snel nummertje makenquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eindgebeuk ook meteen afgekapt
Street Spirit is wel een heel interessante voor iemand die zo diep in de V500 zitquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Street Spirit van Radiohead of Bad van U2
Ik denk Black.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Vraag van de dag: Wat is jullie minst favoriete plaat die alle anderen briljant lijken te vinden?
Telegraph Road. Beetje vlak langdradig wat mij betreftquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Van de top 50 zijn voor mij De Staat, Nothing But Thieves, Arctic Monkeys, Killers en Yungblud wel de artiesten waar ik rustig ff een kopje koffie ga pakken of een telefoontje ga plegen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Ah ja die snap ik wel. Vind het een prima nummer maar hij had wel wat beknopter gekund ja.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Telegraph Road. Beetje vlak langdradig wat mij betreft
Tja, wij doen niet aan lijstmanipulatie, dus dan kan een nr op 1 komen waar ik totaal niks mee hebquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Street Spirit is wel een heel interessante voor iemand die zo diep in de V500 zit
Zeker! Des te beter natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Tja, wij doen niet aan lijstmanipulatie, dus dan kan een nr op 1 komen waar ik totaal niks mee heb
Ik gok erop dat Jop en zn Blaaspop dit jaar op 1 komenquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:41 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker! Des te beter natuurlijk.
Met @:Tussle266 die een hekel heeft aan Black gaat een van jullie twee in ieder geval een flinke teleurstelling krijgen straks
Isabelle maakt best wat foutjes he?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:42 schreef Tussle266 het volgende:
Was het Rosie maar Isabelle. Dan was het beter te verwerken dan dit gedoe.
Ik vond het al verdacht naar thunderstruck klinkenquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:42 schreef Tussle266 het volgende:
Was het Rosie maar Isabelle. Dan was het beter te verwerken dan dit gedoe.
Spokane.quote:
Kan je vast wennen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen idee wat Limp Bizkit hier doet
Du stond wel heel laag herinner ik nogquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben kunnen zien in de 4851 wat die ene plaat is die jullie allemaal best leuk vinden, maar ik vrij pover.
Veel kapot gemaakt?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gister was wel een beetje one of those days voor mij
Het ultieme afreageernummer. Verder is Limp Bizkit wel gewoon kut natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen idee wat Limp Bizkit hier doet
Eigenlijk (bijna) alles van Fontaines DC, The National en Bon Iver.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Er waren verschillende platen die verrassend laag stonden toch? Ik herinner me Close To The Edge van Yes die echt diep in de kelder stond, maar dat is ook weer geen grote favoriet van me ofzo. Verder een paar persoonlijke favorieten als David's Song en Alane, maar daar begrijp ik de controverse wel en denk ik eerder dat ik zelf de uitzondering ben.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben kunnen zien in de 4851 wat die ene plaat is die jullie allemaal best leuk vinden, maar ik vrij pover.
Ach. Zo hebben we allemaal wel nummers die we goed vinden en de rest niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Limp Bizkit heeft veel haters
Dit is toch lekker man
Ik heb er een heleboel, waaronder het halve oeuvre van Coldplayquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach. Zo hebben we allemaal wel nummers die we goed vinden en de rest niet.
Hmm. Misschien moet ik vaker naar Bon Iver luisteren. Fontaines DC en The National zijn geweldigquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk (bijna) alles van Fontaines DC, The National en Bon Iver.
Ik vind deze specifiek gewoon niet zo. Rollin en Mission Impossible vind ik wel wat beter.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Limp Bizkit heeft veel haters
Dit is toch lekker man
Met Fix You vooropquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb er een heleboel, waaronder het halve oeuvre van Coldplay
The National vind ik 9/10 enorm saai. Bij Fontaines DC zit de helft in mijn irritatie zone en de andere helft vind ik wel ok, maar daarvan ben ik het nummer al vrij snel weer vergeten zo weinig indruk dat ze maken bij mij.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm. Misschien moet ik vaker naar Bon Iver luisteren. Fontaines DC en The National zijn geweldig
Positie is (zoals elk jaar met minimaal 1 liedje in de Kink 1500) te hoog maar het is echt wel een puike plaat.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lijkt wel een gevalletje geforceerd iets recents hoog in de lijst pompen
Same!quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eens kijken of het wat is. Nog nooit gehoord
Dat heb ik dus ook met The Emptiness Machine. Best aardige plaat, maar top 3??quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lijkt wel een gevalletje geforceerd iets recents hoog in de lijst pompen
Ook bizar ja..quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met The Emptiness Machine. Best aardige plaat, maar top 3??
Die zou op plek 893 ook prima staan ja. Maar ja, de hype he?quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
The Emptiness Machine is wel écht heel goed en past perfect in deze lijst, dus ik vind het niet heel gek dat-ie op de slotdag staat. Plek 3 is wat onbenullig, hij mag wel omwisselen met In The End.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer best oké, maar daar blijft het wel bij. De rest van wat ik van hem gehoord heb is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:15 schreef pipster het volgende:
Ik geloof dat ik mij niet verder in Yungblud ga verdiepen, deze band is sowieso compleet langs mij heen gegaan.
Dat is wel een beetje hoe ik Yungblud beleef ja.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer best oké, maar daar blijft het wel bij. De rest van wat ik van hem gehoord heb is niet mijn ding.
Gevalletje, ik hoef het niet weg te zappen maar zal het zelf nooit aanzetten.
Je mist toch een type BNR-presentator, he?quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Wikipediaradio van Isabelle staat me na 2 weken wel n beetje tegen
Ik ga daar heel goed op, net als bij Under The Pressure.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:18 schreef DrMarten het volgende:
Dit laatste rustige stuk had ook wel overgeslagen mogen worden. Nu duurt het nummer echt te lang
quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je mist toch een type BNR-presentator, he?
Ikbheb wel meer populaire bands in die categorie. Muse en Foo Fighters horen daar ook wel bij. Prima op radio op de achtergrond, maar meer hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje hoe ik Yungblud beleef ja.
Pearl Jam - Blackquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Geen November Rain?quote:
Het rijtje Kink artiesten die heel erg hit or miss zijn wat betreft hun nummers is eigenlijk best groot.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Yungblud wat dat betreft inmiddels aardig in de Twenty One Pilots categorie vallen. Een paar platen zijn echt wel tof, maar de rest kan me niet voldoende boeien.
Waarom luister je eigenlijk naar de Kink 1500 dan? Oprechte vraagquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ikbheb wel meer populaire bands in die categorie. Muse en Foo Fighters horen daar ook wel bij. Prima op radio op de achtergrond, maar meer hoeft ook niet.
Omdat er genoeg overblijft wat ik wel heel erg goed vind of waar ik me zelfs fan van durf te noemen, die je op andere zenders niet tegenkomt.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:24 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Waarom luister je eigenlijk naar de Kink 1500 dan? Oprechte vraag
En welke muziek vind je wel heel goed (binnen of buiten deze lijst)?
Ook wel een beetje wanstaltig ja, maar die specifieke GnR is in de loop van de tijd hier wel gegroeid. In tegenstelling tot gedrochten als Welcome to the Jungle en Paradise Cityquote:
Ik heb een ontzettend dubbel gevoel bij die hoge notering van The Gathering.quote:
Ik vind het bij deze juist totaal niet vervelend dat het een lang nummer. In tegenstelling tot de (voor mij) langdradige ellende van Pink Floyd.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:35 schreef Redefine het volgende:
Deze Metallica heeft een paar goede stukjes, maar het meeste meh.
Pink Floyd is een deel wel echt te lang ja. Maar One vind ik alsnog niet beter.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:36 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind het bij deze juist totaal niet vervelend dat het een lang nummer. In tegenstelling tot de (voor mij) langdradige ellende van Pink Floyd.
Dat zijn allemaal bands die voor Kink onvoldoende onder de noemer van Alternative Rock vallen en daarom niet of nauwelijks op de playlist staan zeker?quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettend dubbel gevoel bij die hoge notering van The Gathering.
Leuk dat het zo goed scoort, geen slecht nummer en zeker geen slechte artiest, maar ondertussen staat er in deze lijst geen Nightwish, geen Epica, geen Delain, geen After Forever, geen Lacuna Coil.
Zal er bij mij ook mee te.maken hebben dat ik Anneke een tof mens vind. Nu paar keer live gezien ook en blijft goed.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb een ontzettend dubbel gevoel bij die hoge notering van The Gathering.
Leuk dat het zo goed scoort, geen slecht nummer en zeker geen slechte artiest, maar ondertussen staat er in deze lijst geen Nightwish, geen Epica, geen Delain, geen After Forever, geen Lacuna Coil. Die vind ik toch stuk voor stuk veel beter.
Nightwish, Epica en Delain staan wel op de keuzelijst. Sinds deze week hebben we geleerd dat Nightwish eerst ook gewoon in de lijst stond.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal bands die voor Kink onvoldoende onder de noemer van Alternative Rock vallen en daarom niet of nauwelijks op de playlist staan zeker?
Blijft toch wel gek dat The Gathering en WT zo hoog staan, maar dat een mastodont als Nightwish dan volledig ontbreekt...
Symfonische metal/gothic metal (Eftelingmetal vind ik ook een leuke geuzennaam die hier vaak gebruikt wordt), maar er is altijd wat discussie of je dat wel of geen metal mag noemen. Het is in ieder geval alternatief en je zou het met een beetje goede wil rock kunnen noemen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal bands die voor Kink onvoldoende onder de noemer van Alternative Rock vallen en daarom niet of nauwelijks op de playlist staan zeker?
Blijft toch wel gek dat The Gathering en WT zo hoog staan, maar dat een mastodont als Nightwish dan volledig ontbreekt...
Dat is weer de willekeur bij Kink. Als je bijvoorbeeld kijkt wat ze bij het distortion kanaal wel draaien wat prima op het reguliere kanaal kan, maar dat nauwelijks doen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
quote:
Zeg dat, verschil tussen dag en nacht met deze banger vs. het overschatte Rose Tattooquote:
Ah, we gaan weer anthemdiscussiën! Iemand roept Robyn, iemand roept Mr Brightside, iemand roept André Hazes. Uiteindelijk nog geen duidelijkheid.quote:
Ik mis altijd nog wel een Link in Linkin Park plaatje. Link met een gitaar.quote:
Hazesquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ah, we gaan weer anthemdiscussiën! Iemand roept Robyn, iemand roept Mr Brightside, iemand roept André Hazes. Uiteindelijk nog geen duidelijkheid.
Hierna Time to Give van Radiohead.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:43 schreef Gretzl het volgende:
Isabel: "Op 22 treffen we Radiohead met Creep.
En dan direct het intro van Time to Give van de Witte Leugentjes roflmaoooooo![]()
![]()
![]()
quote:
Dat blijft toch wel een ander soort radio ja. Isabelle vind ik bij haar reguliere programma een van de betere DJ's op Kink.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sagid Carter op 3fm was ook zo'n chaootSommige mensen zijn niet geschikt voor lijstjesradio
Eens wat Ruud betreft.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:47 schreef DrMarten het volgende:
Altijd allemaal nog beter dan die strontvervelende Ruud de Wild die gewoon nummers afkapt omdat ie ze kut vindt. Neem dan lekker vrij tijdens zo'n week. Of beter nog, kap met radio maken.
Dat laatste zou ik sowieso van harte toejuichenquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:47 schreef DrMarten het volgende:
Altijd allemaal nog beter dan die strontvervelende Ruud de Wild die gewoon nummers afkapt omdat ie ze kut vindt. Neem dan lekker vrij tijdens zo'n week. Of beter nog, kap met radio maken.
Ja en nee. Bij zoiets als de top 2000 kun je als DJ niet gaan bepalen wat je afkapt. Buiten de lijstjes om is het juist wel de bedoeling. Anders wordt het vrij saai of inwisselbaar, zoals de meeste Kink DJ's.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens wat Ruud betreft.
Dat Rob Stenders Borsato afkapte tijdens de Top2000 was gewoon terecht
Zonder gekheid: radio hoort niet binnen de lijntjes te kleuren. Dat is wat radio onderscheidt van tv. Juist de enfant-terribles máken de radio. Al dat brave 'binnen het format' gedoe
Er zit alleen een wereld van verschil tussen niet braaf en respectloos. En Ruud de Wild vindt ik buitengewoon respectloos. Zowel naar de luisteraar als regelmatig naar gasten aan de telefoon etc.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens wat Ruud betreft.
Dat Rob Stenders Borsato afkapte tijdens de Top2000 was gewoon terecht
Zonder gekheid: radio hoort niet binnen de lijntjes te kleuren. Dat is wat radio onderscheidt van tv. Juist de enfant-terribles máken de radio. Al dat brave 'binnen het format' gedoe
Sad Kermit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:53 schreef Berkery het volgende:
Als Isabelle dit afkondigt als Stone Temple Pilots kan mijn dag niet meer stuk
Dan denk ik dat het Green Day was gewordenquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:53 schreef Berkery het volgende:
Als Isabelle dit afkondigt als Stone Temple Pilots kan mijn dag niet meer stuk
'En nu maken jullie samen een kring. 'quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Creatieve middag op de dagbesteding
Route naar Zillertal berekenenquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:58 schreef Gunner het volgende:
Ik luister nog liever naar radioreclame dan naar De Staat
quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Route naar Zillertal berekenen
In je ID4 met blijtellingquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Route naar Zillertal berekenen
Witch Doctor hebben we al gehad.quote:
Hoe goed ik de plaat ook vind, hij valt inderdaad niet altijd.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:09 schreef Redefine het volgende:
Bij Iron Sky wisselt het bij mij heel sterk. Er zijn tijden dat ik het echt heel goed vind, maar ook tijden dat ik het niet hoef te horen.
Soms loop je met een webstream een nummer of anderhalf achter.quote:
In de Top 2000-periode vind ik hem altijd wel fijn.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe goed ik de plaat ook vind, hij valt inderdaad niet altijd.
Giel Beelen draaide hem ooit op 3FM toen er iets 'ergs' was gebeurd en ging er luidkeels doorheen zitten grienen maar wel nadat ie de microfoon open had gezet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:09 schreef Redefine het volgende:
Bij Iron Sky wisselt het bij mij heel sterk. Er zijn tijden dat ik het echt heel goed vind, maar ook tijden dat ik het niet hoef te horen.
Volgens mij was het plaatje voor Green Dayquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Soms loop je met een webstream een nummer of anderhalf achter.
Dat biedt wel meteen perspectief want zodra er echte druip wordt gedraaid kun je die met een stop/startje skippen.
Tenzij het die nummers zijn waar geen end aan komt zoals die urenlange hellohellohellohellohello van Jongblut.
Ja. Geldt eigenlijk wel voor meer van dergelijke nummers.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
In de Top 2000-periode vind ik hem altijd wel fijn.
Gelukkig nooit gehoord dat fragment.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:15 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Giel Beelen draaide hem ooit op 3FM toen er iets 'ergs' was gebeurd en ging er luidkeels doorheen zitten grienen maar wel nadat ie de microfoon open had gezet.
Het is nog maar sinds kort dat ik Iron Sky weer kan aanhoren zonder onpasselijk te worden.
Zelfs een van m'n favoriete platen ooit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:24 schreef Isorden het volgende:
Live Forever blijft toch echt mijn favo Oasis nummer.
Mwah. Mag wel een plek of 1000 lager.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:40 schreef Gretzl het volgende:
De Sterrenuitbarster
Tof zo'n 2024 anthempje (aka moderne klassieker) zo hoog binnen
Daar was die collega van jou veel beter in.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Welke acteur in deze video @:scorpion_17
Hij wil net iets teveel ja. Niet dat ik hem voorheen zo briljant vond, maar vorig jaar vond ik het hem nog wel prima doen. Maar nu is het een beetje overacting.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorwald begint zich een beetje te manifesteren als het debiele broertje van Frank van 't Hof
Je moet het in je hebben. En dit soort acts werken misschien nog in het laatste uur van het jaar, maar tijdens de vrimibo in november, neequote:Op vrijdag 7 november 2025 16:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hij wil net iets teveel ja. Niet dat ik hem voorheen zo briljant vond, maar vorig jaar vond ik het hem nog wel prima doen. Maar nu is het een beetje overacting.
Eens. Er zijn er genoeg bij wie het wel past en die kunnen het dan ook doen. Maar zodra DJ'S het gaan doen die zelf niet zo zijn zich zo gaan proberen te gedragen dan oogt het al vrij snel nep.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Je moet het in je hebben. En dit soort acts werken misschien nog in het laatste uur van het jaar, maar tijdens de vrimibo in november, nee
Jim Voormand.quote:
Tim ....quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:31 schreef Redefine het volgende:
Jim probeert het, maar het is geen Tim.
Absoluutquote:
Schijnt de favoriet te zijn van een lijstjesmaker hier. Geen idee wie.quote:
Tim wist hier meestal wel raad meequote:
Die had hier twee jaar geleden een mooie intro voor ja.quote:Op vrijdag 7 november 2025 16:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Tim wist hier meestal wel raad mee
Had inderdaad best een paar honderd plekken lager mogen staanquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:52 schreef pipster het volgende:
Ouwe zemelaar hier snapt niks van deze notering.
Bij Master of Puppets misten de memes nog welquote:
Ik vond Linkin Park afgelopen juni in het Gelredome ook verrassend (boven verwachting) goed, een geoliede machine met Emily als absolute nieuwe supersterquote:Op vrijdag 7 november 2025 16:56 schreef Redefine het volgende:
Ik vind die live video van het eerste optreden van Emptiness Machine wel heel mooi. Mike Shinoda die zegt blij te zijn weer terug te zijn. En Emily Armstrong die halverwege komt aangelopen om te gaan zingen terwijl niemand nog officieel wist wie de nieuwe zanger(es) zou worden.
Zie whatsapp, lijstje maken voor morgenquote:
Jaaaa Kink 1500 afterfissaquote:Op vrijdag 7 november 2025 17:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie whatsapp, lijstje maken voor morgen
Goeie heads up! Al overweeg ik nog een whamageddon-suicidequote:Op vrijdag 12 december 2025 22:34 schreef maily het volgende:
Kijk uit met de film van Rowan Atkinson: Man vs Baby
in aflevering 4 draaien ze een stukje van Last Christmas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |