Ik had ook snode plannen, maar de kaas werd ons van het brood gegeten.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Bah, ik hoopte dat-ie nog even open zou blijven en ik iets met Farhampton in de volgende TT kon zetten
Wat waren jouw snode plannen?quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:10 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik had ook snode plannen, maar de kaas werd ons van het brood gegeten.
Owja, toen pakte ik een stukje van Band of Horses mee om daarna Hurts helemaal te zien.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik heb Band of Horses trouwens nooit live gezien.Ze overlapten op Lowlands geloof ik met Hurts, of The Joy Formidable, een van de twee.
Oh ja het was wel Hurts, ze hadden The Joy Formidable naar begin van de middag verplaatst, dat was het. Vond ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, toen pakte ik een stukje van Band of Horses mee om daarna Hurts helemaal te zien.
Zeker goed. Al zat The Funeral eerder al in Scrubsquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:11 schreef DecoAoreste het volgende:
Also: hóe goed was de soundtrack van HIMYM sowieso
JOHAN GODENquote:
Eefje top-40 (countdown) of de Evergreen 1000?quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:22 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geert! Heb je je lijstje al ingezonden?
V500!quote:Op vrijdag 7 november 2025 11:23 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Eefje top-40 (countdown) of de Evergreen 1000?
Zou wel mooi stukje Project X avant la lettre zijn als de kabouters in de clip gevuld waren met MDMAquote:
Hahaha oh ja, dacht er vanochtend in de auto nog even aan. Heb enkel morgenochtend en eerste deel van de middag nog (hopelijk genoeg) tijd om m'n 500+ faffies van een update te voorzien. Komt goedquote:
Oooh ja dat clipjequote:Op vrijdag 7 november 2025 11:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou wel mooi stukje Project X avant la lettre zijn als de kabouters in de clip gevuld waren met MDMA
Ook best een lekkere soundtrack trouwensquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Zou wel mooi stukje Project X avant la lettre zijn als de kabouters in de clip gevuld waren met MDMA
Jaa wereldplaten. Die Steve Aoki remix van Pursuit Of Happinessquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ook best een lekkere soundtrack trouwens
Pursuit of Happiness, Heads Will Roll...
lekker veel tussle-urenquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:40 schreef Tussle266 het volgende:
Een liedje over tweede uur Nederlands, vierde uur wiskunde.
Wat heb je tegen Chop Sueyquote:Op vrijdag 7 november 2025 11:50 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat er hierna nog 1 komt. (Toch?)
Van die nummers van een kwartier die ook prima in 5 minuten hadden gekundquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:22 schreef Piles het volgende:
Ik snap dat mensen Pink Floyd mooi vinden, maar ik kan er niet zoveel mee
Audioslave?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De slechtste plaat van de slotdag. Voor mij dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |