Dan denk ik dat het Green Day was gewordenquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:53 schreef Berkery het volgende:
Als Isabelle dit afkondigt als Stone Temple Pilots kan mijn dag niet meer stuk
'En nu maken jullie samen een kring. 'quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Creatieve middag op de dagbesteding
Route naar Zillertal berekenenquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:58 schreef Gunner het volgende:
Ik luister nog liever naar radioreclame dan naar De Staat
quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Route naar Zillertal berekenen
In je ID4 met blijtellingquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Route naar Zillertal berekenen
Witch Doctor hebben we al gehad.quote:
Hoe goed ik de plaat ook vind, hij valt inderdaad niet altijd.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:09 schreef Redefine het volgende:
Bij Iron Sky wisselt het bij mij heel sterk. Er zijn tijden dat ik het echt heel goed vind, maar ook tijden dat ik het niet hoef te horen.
Soms loop je met een webstream een nummer of anderhalf achter.quote:
In de Top 2000-periode vind ik hem altijd wel fijn.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe goed ik de plaat ook vind, hij valt inderdaad niet altijd.
Giel Beelen draaide hem ooit op 3FM toen er iets 'ergs' was gebeurd en ging er luidkeels doorheen zitten grienen maar wel nadat ie de microfoon open had gezet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:09 schreef Redefine het volgende:
Bij Iron Sky wisselt het bij mij heel sterk. Er zijn tijden dat ik het echt heel goed vind, maar ook tijden dat ik het niet hoef te horen.
Volgens mij was het plaatje voor Green Dayquote:Op vrijdag 7 november 2025 15:13 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Soms loop je met een webstream een nummer of anderhalf achter.
Dat biedt wel meteen perspectief want zodra er echte druip wordt gedraaid kun je die met een stop/startje skippen.
Tenzij het die nummers zijn waar geen end aan komt zoals die urenlange hellohellohellohellohello van Jongblut.
Ja. Geldt eigenlijk wel voor meer van dergelijke nummers.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:13 schreef Gunner het volgende:
[..]
In de Top 2000-periode vind ik hem altijd wel fijn.
Gelukkig nooit gehoord dat fragment.quote:Op vrijdag 7 november 2025 15:15 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Giel Beelen draaide hem ooit op 3FM toen er iets 'ergs' was gebeurd en ging er luidkeels doorheen zitten grienen maar wel nadat ie de microfoon open had gezet.
Het is nog maar sinds kort dat ik Iron Sky weer kan aanhoren zonder onpasselijk te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |