Ik vond het al verdacht naar thunderstruck klinkenquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:42 schreef Tussle266 het volgende:
Was het Rosie maar Isabelle. Dan was het beter te verwerken dan dit gedoe.
Spokane.quote:
Kan je vast wennen.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen idee wat Limp Bizkit hier doet
Du stond wel heel laag herinner ik nogquote:Op vrijdag 7 november 2025 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben kunnen zien in de 4851 wat die ene plaat is die jullie allemaal best leuk vinden, maar ik vrij pover.
Veel kapot gemaakt?quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:57 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gister was wel een beetje one of those days voor mij
Het ultieme afreageernummer. Verder is Limp Bizkit wel gewoon kut natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Geen idee wat Limp Bizkit hier doet
Eigenlijk (bijna) alles van Fontaines DC, The National en Bon Iver.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Vraag van de dag: Wat is jullie minst favoriete plaat die alle anderen briljant lijken te vinden?
Er waren verschillende platen die verrassend laag stonden toch? Ik herinner me Close To The Edge van Yes die echt diep in de kelder stond, maar dat is ook weer geen grote favoriet van me ofzo. Verder een paar persoonlijke favorieten als David's Song en Alane, maar daar begrijp ik de controverse wel en denk ik eerder dat ik zelf de uitzondering ben.quote:Op vrijdag 7 november 2025 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie hebben kunnen zien in de 4851 wat die ene plaat is die jullie allemaal best leuk vinden, maar ik vrij pover.
Ach. Zo hebben we allemaal wel nummers die we goed vinden en de rest niet.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Limp Bizkit heeft veel haters
Dit is toch lekker man
Ik heb er een heleboel, waaronder het halve oeuvre van Coldplayquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach. Zo hebben we allemaal wel nummers die we goed vinden en de rest niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |