Hmm. Misschien moet ik vaker naar Bon Iver luisteren. Fontaines DC en The National zijn geweldigquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eigenlijk (bijna) alles van Fontaines DC, The National en Bon Iver.
Ik vind deze specifiek gewoon niet zo. Rollin en Mission Impossible vind ik wel wat beter.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:01 schreef DecoAoreste het volgende:
Limp Bizkit heeft veel haters
Dit is toch lekker man
Met Fix You vooropquote:Op vrijdag 7 november 2025 13:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik heb er een heleboel, waaronder het halve oeuvre van Coldplay
The National vind ik 9/10 enorm saai. Bij Fontaines DC zit de helft in mijn irritatie zone en de andere helft vind ik wel ok, maar daarvan ben ik het nummer al vrij snel weer vergeten zo weinig indruk dat ze maken bij mij.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hmm. Misschien moet ik vaker naar Bon Iver luisteren. Fontaines DC en The National zijn geweldig
Positie is (zoals elk jaar met minimaal 1 liedje in de Kink 1500) te hoog maar het is echt wel een puike plaat.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lijkt wel een gevalletje geforceerd iets recents hoog in de lijst pompen
Same!quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Eens kijken of het wat is. Nog nooit gehoord
Dat heb ik dus ook met The Emptiness Machine. Best aardige plaat, maar top 3??quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:09 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Lijkt wel een gevalletje geforceerd iets recents hoog in de lijst pompen
Ook bizar ja..quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook met The Emptiness Machine. Best aardige plaat, maar top 3??
Die zou op plek 893 ook prima staan ja. Maar ja, de hype he?quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
The Emptiness Machine is wel écht heel goed en past perfect in deze lijst, dus ik vind het niet heel gek dat-ie op de slotdag staat. Plek 3 is wat onbenullig, hij mag wel omwisselen met In The End.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer best oké, maar daar blijft het wel bij. De rest van wat ik van hem gehoord heb is niet mijn ding.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:15 schreef pipster het volgende:
Ik geloof dat ik mij niet verder in Yungblud ga verdiepen, deze band is sowieso compleet langs mij heen gegaan.
Dat is wel een beetje hoe ik Yungblud beleef ja.quote:Op vrijdag 7 november 2025 13:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer best oké, maar daar blijft het wel bij. De rest van wat ik van hem gehoord heb is niet mijn ding.
Gevalletje, ik hoef het niet weg te zappen maar zal het zelf nooit aanzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |