quote:
Zeg dat, verschil tussen dag en nacht met deze banger vs. het overschatte Rose Tattooquote:
Ah, we gaan weer anthemdiscussiën! Iemand roept Robyn, iemand roept Mr Brightside, iemand roept André Hazes. Uiteindelijk nog geen duidelijkheid.quote:
Ik mis altijd nog wel een Link in Linkin Park plaatje. Link met een gitaar.quote:
Hazesquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ah, we gaan weer anthemdiscussiën! Iemand roept Robyn, iemand roept Mr Brightside, iemand roept André Hazes. Uiteindelijk nog geen duidelijkheid.
Hierna Time to Give van Radiohead.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:43 schreef Gretzl het volgende:
Isabel: "Op 22 treffen we Radiohead met Creep.
En dan direct het intro van Time to Give van de Witte Leugentjes roflmaoooooo![]()
![]()
![]()
quote:
Dat blijft toch wel een ander soort radio ja. Isabelle vind ik bij haar reguliere programma een van de betere DJ's op Kink.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sagid Carter op 3fm was ook zo'n chaootSommige mensen zijn niet geschikt voor lijstjesradio
Eens wat Ruud betreft.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:47 schreef DrMarten het volgende:
Altijd allemaal nog beter dan die strontvervelende Ruud de Wild die gewoon nummers afkapt omdat ie ze kut vindt. Neem dan lekker vrij tijdens zo'n week. Of beter nog, kap met radio maken.
Dat laatste zou ik sowieso van harte toejuichenquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:47 schreef DrMarten het volgende:
Altijd allemaal nog beter dan die strontvervelende Ruud de Wild die gewoon nummers afkapt omdat ie ze kut vindt. Neem dan lekker vrij tijdens zo'n week. Of beter nog, kap met radio maken.
Ja en nee. Bij zoiets als de top 2000 kun je als DJ niet gaan bepalen wat je afkapt. Buiten de lijstjes om is het juist wel de bedoeling. Anders wordt het vrij saai of inwisselbaar, zoals de meeste Kink DJ's.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens wat Ruud betreft.
Dat Rob Stenders Borsato afkapte tijdens de Top2000 was gewoon terecht
Zonder gekheid: radio hoort niet binnen de lijntjes te kleuren. Dat is wat radio onderscheidt van tv. Juist de enfant-terribles máken de radio. Al dat brave 'binnen het format' gedoe
Er zit alleen een wereld van verschil tussen niet braaf en respectloos. En Ruud de Wild vindt ik buitengewoon respectloos. Zowel naar de luisteraar als regelmatig naar gasten aan de telefoon etc.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Eens wat Ruud betreft.
Dat Rob Stenders Borsato afkapte tijdens de Top2000 was gewoon terecht
Zonder gekheid: radio hoort niet binnen de lijntjes te kleuren. Dat is wat radio onderscheidt van tv. Juist de enfant-terribles máken de radio. Al dat brave 'binnen het format' gedoe
Sad Kermit.quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:53 schreef Berkery het volgende:
Als Isabelle dit afkondigt als Stone Temple Pilots kan mijn dag niet meer stuk
Dan denk ik dat het Green Day was gewordenquote:Op vrijdag 7 november 2025 14:53 schreef Berkery het volgende:
Als Isabelle dit afkondigt als Stone Temple Pilots kan mijn dag niet meer stuk
'En nu maken jullie samen een kring. 'quote:Op vrijdag 7 november 2025 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Creatieve middag op de dagbesteding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |