koekoekquote:Op woensdag 5 november 2025 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige speler, maar als ie nooit in stelling wordt gebracht is het lastig.
Je moet haast wel chauffeur zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende: [..] Boekel in NB. Verder Hellevoetsluis, Nissewaard, Mook en Middelaar, Berg en Dal, Wageningen, Scherpenzeel, Doesburg, Urk, Schiermonnikoog.
Oke Sjonquote:Op woensdag 5 november 2025 22:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tegen zo’n spits van 100 miljoen doe je weinig
quote:Op woensdag 5 november 2025 22:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Heitinga draagt zijn trui weer als een teruggetrokken voorhuid
Nope, ga veel naar concerten en festivals. Dit jaar onderweg af en toe gericht een beetje omgereden om wat nieuwe gemeenten te bekijken.quote:
Doe dan.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht ook dat er een via-regel was, maar kan deze pingel wel uitleggen.
Ja leuk, dan moet de nummer 2 binnenkort weer voorrondes spelenquote:
Bal raakt wel eerst been lijkt het.quote:
Is dat meer een suggestie dan een regel dan? Normaal zijn dat soort regels wel zwart wit en is het dus een fout van de scheidsquote:Op woensdag 5 november 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht ook dat er een via-regel was, maar kan deze pingel wel uitleggen.
Tja, moeten we zelf maar beter presteren.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk, dan moet de nummer 2 binnenkort weer voorrondes spelen
Eerste herhaling kon je dat heel duidelijk zien.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Zal wel blind zijn. Ik zag geen knie - arm, wat de commentator zei.
Jawel, je zag de bal duidelijk van baan veranderenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Zal wel blind zijn. Ik zag geen knie - arm, wat de commentator zei.
Ja eens, maar België verliest ook een hele matige jaargang natuurlijk. En buiten Brugge levert daar op zich geen enkele club.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Tja, moeten we zelf maar beter presteren.
We zitten tot het einde van het seizoen aan John vast ben ik bangquote:
De trainer heeft het weer eens gedaanquote:Op woensdag 5 november 2025 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten tot het einde van het seizoen aan John vast ben ik bang
Strijdend om plek 4quote:Op woensdag 5 november 2025 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We zitten tot het einde van het seizoen aan John vast ben ik bang
Maar wel CL, kakkerlakquote:Op woensdag 5 november 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ajax-Benfica wordt een direct duel tussen de nr 35 en 36 van de CL (lol)
Europese grootmachten ooitquote:Op woensdag 5 november 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vertrouw je een Nederlandse commentator of de VAR?quote:Op woensdag 5 november 2025 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Dus dan is er een duidelijke regel. De VAR heeft 100 beelden van de situatie, maar schotelt de scheidsrechter net de verkeerde beelden voor.
Nee.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Vertrouw je een Nederlandse commentator of de VAR?
Neequote:Op woensdag 5 november 2025 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Niemand meerquote:Op woensdag 5 november 2025 22:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Er moeten 2 teams laatste en één na laatste staan.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Goed begonnenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Sjon ziet wel aanknopingspunten na vanavond.
Ik zal jou eens een beste schop geven.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:28 schreef Zipportal het volgende:
Nu Weghorst nog een beste schop geven.
sowquote:Op woensdag 5 november 2025 22:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zal jou eens een beste schop geven.
Die vond Ajax erg sterk tussen minuut 40 - 45.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat is een aanname.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij had gewoon moeten aannemen
ze hebben weinig kwaliteit rondlopen. dit heeft niks met sjon te makenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dat Benfica zo slecht is, is een mazzeltje. Zo loopt Portugal per week niet bizar veel in.quote:
Dat dan weer wel. Hoop daty Ajax nog een PSV moment heeft om de boel te kerenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Benfica zo slecht is, is een mazzeltje. Zo loopt Portugal per week niet bizar veel in.
Ajax gaat echt niet door, als je thuis van Turken verliest kun je er echt niks vanquote:Op woensdag 5 november 2025 22:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Hoop daty Ajax nog een PSV moment heeft om de boel te keren
Redbull dug-out. @Paulquote:Op woensdag 5 november 2025 22:33 schreef Wotte het volgende:
Denk dat je Ajax gewoon aan Red Bull moet verkopen.
Mooi, doe er nog maar 1 voor Barca.quote:
Met 1 moment gaan ze het niet reddenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:33 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Hoop daty Ajax nog een PSV moment heeft om de boel te keren
Kan dit @Alaphilippe_ ?quote:Op woensdag 5 november 2025 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooi, doe er nog maar 1 voor Barca.
Nou ja in de Tour de France is dat de rode lantaard en dat is ook een prijs.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:36 schreef cosmosis het volgende:
Gelukkig consolideert Ajax wel zn positie op de CL ranking stabiel op 36, dus toch nog een win vanavond
Nee helaas niet.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
[..]
Met 1 moment gaan ze het niet redden
Voor PSV is het een stuk gunstiger als de topclubs blijven leveren.quote:
Gelukkig hoeft Paddy dit niet meer mee te makenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:36 schreef RipCity het volgende:
Je hoort ajax fans niet meer he. Of was die dode dude die megafoonlul?
Hard gewerkt, lang zicht op meer, twee ongelukkige penalty’s.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:38 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Zin in het interview met domme Sjon
Kan nog prima 8 jaar mee in dit Ajax, zeker neit het zwakste puntquote:Op woensdag 5 november 2025 22:37 schreef leolinedance het volgende:
Pasgod wordt over 3 dagen 42 jaar
Toch mooi voor hem dat hij op prof niveau nog mee kan doenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:37 schreef leolinedance het volgende:
Pasgod wordt over 3 dagen 42 jaar
Er zijn nog wel een paar grote clubs die een goede spits missen, kan ie best heen.quote:
100%quote:Op woensdag 5 november 2025 22:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Toch mooi voor hem dat hij op prof niveau nog mee kan doen
Evenveel kans om de CL te winnen?quote:Op woensdag 5 november 2025 22:40 schreef Zorro het volgende:
Ik herinner me nog bij de loting opmerkingen als "PSV is beter maar ajax heeft een makkelijkere loting, dus ik denk dat ze evenveel kans hebben"
Misschien kan hij een nieuwe tactiek bedenkenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:41 schreef fetX het volgende:
Kan gebeuren. Sjonnie zal het dit weekend beter neerzetten.
Trust the processquote:Op woensdag 5 november 2025 22:41 schreef fetX het volgende:
Kan gebeuren. Sjonnie zal het dit weekend beter neerzetten.
Om de eerste ronde door te komenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Evenveel kans om de CL te winnen?
Beide nul
De immer overschatte Sané. Speelt een keer een 8 tegen een zwakke broeder waarna de FIFA-generatie in katzwijm valt en dan drie keer een 5 als er wel geleverd moet worden. En sinds zijn blessure is het veelal vanuit stilstand, wat hij al helemaal niet kan.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke take heeft hij over Leroy in het City-tijdperk?
Nooit begrepen wat daar zo bijzonder aan zou zijn.quote:
Indeerdaad. Maar PSV zal het niet redden(te zware tegenstanders) maar Ajax ook niet met nog een miknder zwaar programma. Nee Nederlandse clubs in de CL doen het niet best.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:40 schreef Zorro het volgende:
Ik herinner me nog bij de loting opmerkingen als "PSV is beter maar ajax heeft een makkelijkere loting, dus ik denk dat ze evenveel kans hebben"
Ja sinds hij bij Bayern speelt is het niks meer. Af en toe een bevlieging, maar verder vooral een blind paard.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
De immer overschatte Sané. Speelt een keer een 8 tegen een zwakke broeder waarna de FIFA-generatie in katzwijm valt en dan drie keer een 5 als er wel geleverd moet worden. En sinds zijn blessure is het veelal vanuit stilstand, wat hij al helemaal niet kan.
Ik las gisteren nog dat PSV de CL kon winnenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:40 schreef Zorro het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2025 22:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een familie hypotheek nemen.
Fok draait ook nog op geocities en de chat functie op ICQ.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Danny heeft nog links naar Trust lol, bestaat dat nog?
Als Barca tegen weetikwie in de volgende ronde moet mogen ze er uit. Per direct.quote:
Dat was de verwachting ook niet maar wel een van beide zeker bij de eerste 24quote:Op woensdag 5 november 2025 22:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Evenveel kans om de CL te winnen?
Beide nul
Nee, je doet niet meer mee.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Barca tegen weetikwie in de volgende ronde moet mogen ze er uit. Per direct.
Nee zo rigoureus hoeft ook weer nietquote:
Ik mag mensen hier geen ernstige blessures toewensenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:46 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee zo rigoureus hoeft ook weer niet
Niet nodigquote:Op woensdag 5 november 2025 22:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Paar ton lenen van je grootvader. Fiscaal voordelig.
Ik ben rationeel.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, je doet niet meer mee.
Je doet 100 procent mee, of je doet niet mee. Principes.
Dat is eigenlijk gewoon duitsquote:Op woensdag 5 november 2025 22:45 schreef RipCity het volgende:
Lekker op tijd naar buiten voor een Turkse doner.
Erg mooi. (en knotsgek)quote:Op woensdag 5 november 2025 22:48 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BRUGGE 4-3!
Einde tijdperk Nederland.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach, Barca.
Het is wel grappig, maar ongunstig.
Dat is een brug te ver.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:49 schreef Ramboetan het volgende:
Ik eis dat de coach van Brugge per direct naar Ajax komt
Oke TomTomquote:Op woensdag 5 november 2025 22:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je kan ook via Antwerpen rijden. Dan hoef je geen brug over als het goed is.
Antwerpen is Antwerpen niet meer.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Dan moet ajax eerst bij de beste 24 zien te komenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:49 schreef Ramboetan het volgende:
Ik eis dat de coach van Brugge per direct naar Ajax komt
Antwerpen is 1 groot verkeersinfarct de komende weken (nog meer dan normaal) omdat ze een hypass aan het inwerken zijn, dus dat zou ik niet doenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Een watte?quote:Op woensdag 5 november 2025 22:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Antwerpen is 1 groot verkeersinfarct de komende weken (nog meer dan normaal) omdat ze een hypass aan het inwerken zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |