Er zijn nog wel een paar grote clubs die een goede spits missen, kan ie best heen.quote:
100%quote:Op woensdag 5 november 2025 22:40 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Toch mooi voor hem dat hij op prof niveau nog mee kan doen
Evenveel kans om de CL te winnen?quote:Op woensdag 5 november 2025 22:40 schreef Zorro het volgende:
Ik herinner me nog bij de loting opmerkingen als "PSV is beter maar ajax heeft een makkelijkere loting, dus ik denk dat ze evenveel kans hebben"
Misschien kan hij een nieuwe tactiek bedenkenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:41 schreef fetX het volgende:
Kan gebeuren. Sjonnie zal het dit weekend beter neerzetten.
Trust the processquote:Op woensdag 5 november 2025 22:41 schreef fetX het volgende:
Kan gebeuren. Sjonnie zal het dit weekend beter neerzetten.
Om de eerste ronde door te komenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:41 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Evenveel kans om de CL te winnen?
Beide nul
De immer overschatte Sané. Speelt een keer een 8 tegen een zwakke broeder waarna de FIFA-generatie in katzwijm valt en dan drie keer een 5 als er wel geleverd moet worden. En sinds zijn blessure is het veelal vanuit stilstand, wat hij al helemaal niet kan.quote:Op woensdag 5 november 2025 21:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welke take heeft hij over Leroy in het City-tijdperk?
Nooit begrepen wat daar zo bijzonder aan zou zijn.quote:
Indeerdaad. Maar PSV zal het niet redden(te zware tegenstanders) maar Ajax ook niet met nog een miknder zwaar programma. Nee Nederlandse clubs in de CL doen het niet best.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:40 schreef Zorro het volgende:
Ik herinner me nog bij de loting opmerkingen als "PSV is beter maar ajax heeft een makkelijkere loting, dus ik denk dat ze evenveel kans hebben"
Ja sinds hij bij Bayern speelt is het niks meer. Af en toe een bevlieging, maar verder vooral een blind paard.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
De immer overschatte Sané. Speelt een keer een 8 tegen een zwakke broeder waarna de FIFA-generatie in katzwijm valt en dan drie keer een 5 als er wel geleverd moet worden. En sinds zijn blessure is het veelal vanuit stilstand, wat hij al helemaal niet kan.
Ik las gisteren nog dat PSV de CL kon winnenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:40 schreef Zorro het volgende:
quote:Op woensdag 5 november 2025 22:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon een familie hypotheek nemen.
Fok draait ook nog op geocities en de chat functie op ICQ.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:42 schreef 3rr0r het volgende:
Danny heeft nog links naar Trust lol, bestaat dat nog?
Als Barca tegen weetikwie in de volgende ronde moet mogen ze er uit. Per direct.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |