koekoekquote:Op woensdag 5 november 2025 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is wel een aardige speler, maar als ie nooit in stelling wordt gebracht is het lastig.
Je moet haast wel chauffeur zijn.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:16 schreef Dagoduck het volgende: [..] Boekel in NB. Verder Hellevoetsluis, Nissewaard, Mook en Middelaar, Berg en Dal, Wageningen, Scherpenzeel, Doesburg, Urk, Schiermonnikoog.
Oke Sjonquote:Op woensdag 5 november 2025 22:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tegen zo’n spits van 100 miljoen doe je weinig
quote:Op woensdag 5 november 2025 22:20 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Heitinga draagt zijn trui weer als een teruggetrokken voorhuid
Nope, ga veel naar concerten en festivals. Dit jaar onderweg af en toe gericht een beetje omgereden om wat nieuwe gemeenten te bekijken.quote:
Doe dan.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht ook dat er een via-regel was, maar kan deze pingel wel uitleggen.
Ja leuk, dan moet de nummer 2 binnenkort weer voorrondes spelenquote:
Bal raakt wel eerst been lijkt het.quote:
Is dat meer een suggestie dan een regel dan? Normaal zijn dat soort regels wel zwart wit en is het dus een fout van de scheidsquote:Op woensdag 5 november 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik dacht ook dat er een via-regel was, maar kan deze pingel wel uitleggen.
Tja, moeten we zelf maar beter presteren.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja leuk, dan moet de nummer 2 binnenkort weer voorrondes spelen
Eerste herhaling kon je dat heel duidelijk zien.quote:Op woensdag 5 november 2025 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Zal wel blind zijn. Ik zag geen knie - arm, wat de commentator zei.
Jawel, je zag de bal duidelijk van baan veranderenquote:Op woensdag 5 november 2025 22:24 schreef Jojoortje het volgende:
Zal wel blind zijn. Ik zag geen knie - arm, wat de commentator zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |