Dat heb ik ook inderdaad.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:31 schreef Strani het volgende:
Maar serieus, ik ben al 18 jaar een vrolijk gebruiker van dit forum maar de grote leider heeft zó'n lage sympathiefactor dat ik nooit zou overwegen er geld aan te besteden.
Ik ga mijn abo ook niet meer verlengen.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:31 schreef Strani het volgende:
Maar serieus, ik ben al 18 jaar een vrolijk gebruiker van dit forum maar de grote leider heeft zó'n lage sympathiefactor dat ik nooit zou overwegen er geld aan te besteden.
We kunnen het beter uitgeven aan de maker van ons Discord-kanaal zodat hij ook eindelijk eens op vakantie kan naar iets wat geen pretpark is. Ik vind het schrijnendquote:Op donderdag 6 november 2025 11:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik ga mijn abo ook niet meer verlengen.
Goed ideequote:Op donderdag 6 november 2025 11:34 schreef Strani het volgende:
Ondertussen ga ik vast over op m'n sinterklaas-UI. Normaal vergeet ik ze altijd om te schakelen dus ik dacht ik doe het meteen even.
Ja, ik krijg ook wel veel schermvullende reclames op FOK. Ook op onmogelijke momenten, als wanneer je een bericht wil wijzigen ofzo.quote:Op donderdag 6 november 2025 12:31 schreef Strani het volgende:
Ik heb er trouwens geen last van, die ads waar jullie het over hebbenMaar is geloof ik wel vaker zo geweest dat jullie veel meer ads krijgen dan ik. Krijg jij ze, @:fred_B ?
Jij krijgt weer ads over dat de chorizo in de aanbieding is bij Mercadonaquote:Op donderdag 6 november 2025 12:31 schreef Strani het volgende:
Ik heb er trouwens geen last van, die ads waar jullie het over hebbenMaar is geloof ik wel vaker zo geweest dat jullie veel meer ads krijgen dan ik. Krijg jij ze, @:fred_B ?
Ik waardeer je research! Het is dat op dit moment wat discipline toepas op wat ik eet maar chorizoquote:Op donderdag 6 november 2025 13:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jij krijgt weer ads over dat de chorizo in de aanbieding is bij Mercadona
Owja die heb ik ook, even switchen.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:34 schreef Strani het volgende:
Ondertussen ga ik vast over op m'n sinterklaas-UI. Normaal vergeet ik ze altijd om te schakelen dus ik dacht ik doe het meteen even.
quote:
Welkom welkomquote:Op donderdag 6 november 2025 14:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja die heb ik ook, even switchen.
Ja. Sturen wie die jongen naar Japan en dan is die alsnog alleen maar in pretparkenquote:Op donderdag 6 november 2025 11:36 schreef Strani het volgende:
[..]
We kunnen het beter uitgeven aan de maker van ons Discord-kanaal zodat hij ook eindelijk eens op vakantie kan naar iets wat geen pretpark is. Ik vind het schrijnend
Eens. Maar de reguliere gebruikerservaring was zoveel slechter (vooral mobiel) nadat ik een abonnement was gewend, dat ik toch maar overstag ben gegaan.quote:Op donderdag 6 november 2025 11:31 schreef Strani het volgende:
Lees deze zin maar nog een keerquote:Op donderdag 6 november 2025 15:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Maar de gebruikerservaring is zoveel slechter (vooral mobiel) nadat ik een abonnement had, dat ik toch maar overstag ben gegaan
Aangepastquote:
Ik had hem nog wel een nieuwe kans gegund. Laten we zeggen tot het einde van het seizoen. Of volgend seizoen.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA HEITINGA OPGEHOEPELD JAAAAAAAAAAAA
Tot eind van dit decennium.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem nog wel een nieuwe kans gegund. Laten we zeggen tot het einde van het seizoen. Of volgend seizoen.
quote:Op donderdag 6 november 2025 18:03 schreef ijs_beer het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAA HEITINGA OPGEHOEPELD JAAAAAAAAAAAA
Robin van Persie en Peter Bosz liggen ook echt wakker de komende dagen.quote:Op donderdag 6 november 2025 18:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik had hem nog wel een nieuwe kans gegund. Laten we zeggen tot het einde van het seizoen. Of volgend seizoen.
ik gelukkig hoef me daar druk niet over te makenquote:Op donderdag 6 november 2025 18:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Aangepast![]()
Maar ik begrijp dat je posts taalkundig gaat controleren? Dan zul je het nog druk krijgen
Frans Timmermans is inmiddels beschikbaar.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Robin van Persie en Peter Bosz liggen ook echt wakker de komende dagen.
Wie zou de nieuwe trainer van Ajax worden ?
Hij spreekt in ieder geval wel zijn talen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frans Timmermans is inmiddels beschikbaar.
En heeft ervaring met verliezen.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hij spreekt in ieder geval wel zijn talen.
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
En heeft ervaring met verliezen.
quote:Op donderdag 6 november 2025 19:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Frans Timmermans is inmiddels beschikbaar.
Erik ten Hag wordt genoemd.quote:Op donderdag 6 november 2025 19:05 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Robin van Persie en Peter Bosz liggen ook echt wakker de komende dagen.
Wie zou de nieuwe trainer van Ajax worden ?
zijn er ooit geslaagde terugkeers geweestquote:Op donderdag 6 november 2025 19:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Erik ten Hag wordt genoemd.
Ik denk niet dat een terugkeer zou werken overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |