SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik weet het niet hoor. Volgens mij wonen er ook helemaal geen mensen behalve wat wetenschappers, net zoals op de zuidpool.quote:
Ik wilde al vragen of dat het verdronken land van Saeftinghe was. Maar ik zie het al aan de link.quote:Op maandag 3 november 2025 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
Luctor en collega’s tijdens de lunchpauze.
Dus ik ben een wetenschapper?quote:Op maandag 3 november 2025 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Volgens mij wonen er ook helemaal geen mensen behalve wat wetenschappers, net zoals op de zuidpool.
Dat denk ik! Of de accountant voor de wetenschappers die daar hun basis hebbenquote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ik ben een wetenschapper?
Dat gelooft niemandquote:Op maandag 3 november 2025 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus ik ben een wetenschapper?
Maar Gordon zit er dan nog steeds dus dat geeft geen verschil.quote:Op maandag 3 november 2025 14:19 schreef NailQueen het volgende:
@:Arizona Je kritiek wordt serieus genomen!
Talpa grijpt in bij ochtendshow Gordon en Froukje en wijst nieuwe presentator aan
Van de strategie van deze zender snap ik niks. Ik ken wel een paar Radio 10-luisteraars, zelf zet ik het ook wel eens aan in de auto, maar ik ken echt niemand die blij wordt van Gordon op de radio. Gewoon totale miscasting.quote:Op maandag 3 november 2025 14:19 schreef NailQueen het volgende:
@:Arizona Je kritiek wordt serieus genomen!
Talpa grijpt in bij ochtendshow Gordon en Froukje en wijst nieuwe presentator aan
Ja maar nu kan zijn microfoon makkelijker uitgezet wordenquote:Op maandag 3 november 2025 15:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar Gordon zit er dan nog steeds dus dat geeft geen verschil.
quote:"Het brengt rust en balans in het programma, waarmee ook Gordon en Froukje, samen met Jan-Paul, nog beter in hun kracht staan."
Past wel bij jullie vlag met die leeuw die half in het water staatquote:Op maandag 3 november 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nat-Holland klinkt alsof het hier een moeras is.
Met zo'n naam kan je moeilijk doen alsof het daar kurkdroog isquote:Op maandag 3 november 2025 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen of dat het verdronken land van Saeftinghe was. Maar ik zie het al aan de link.
Je klinkt nog niet overtuigd?quote:
uh, nee. niet echt.quote:Op maandag 3 november 2025 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je klinkt nog niet overtuigd?
Veel plezier.quote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd om WidM eens terug te kijken. Ik heb zondagochtend de eerste vier minuten van de eerste aflevering gezien en moest daarna weg.
In dat tempo kun je op 17 november aan aflevering twee beginnen.quote:Op maandag 3 november 2025 21:39 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd om WidM eens terug te kijken. Ik heb zondagochtend de eerste vier minuten van de eerste aflevering gezien en moest daarna weg.
Ik ga pas weer luisteren als Gordon helemaal weg is daar.quote:Op maandag 3 november 2025 15:26 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Van de strategie van deze zender snap ik niks. Ik ken wel een paar Radio 10-luisteraars, zelf zet ik het ook wel eens aan in de auto, maar ik ken echt niemand die blij wordt van Gordon op de radio. Gewoon totale miscasting.
Morgen alweer naar huisquote:
Je bent niet de enigequote:Op maandag 3 november 2025 22:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Morgen alweer naar huisMaar tot nu toe wel heel gaaf geweest. Last minute toch besloten een restaurant te reserveren. PYM Kitchen in Studio’s. Handig want buffet en als je kind van jouw bord mee eet dan is hij gratis
Was voor een buffet nog verrassend lekker. Ik geef alleen stiekem nog steeds de voorkeur aan de Efteling
![]()
Op zich merk je bij veel dingen de ouderdom niet vind ik. We vonden veel dingen vooral veel te snel gaan. Veel dark rides geven je niet even de kans om te bekijken wat er überhaupt staatquote:Op maandag 3 november 2025 22:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Zeker qua attracties is Disney eigenlijk hopeloos verouderd. Volgens mij is er in het hoofdpark al meer dan 15 jaar geen nieuwe attractie bijgekomen.
Meeting zijn nooit fijn. Dus als ie dan niet door gaat is alleen maar beter.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:16 schreef Arizona het volgende:
Ik zou vandaag een meeting van 3 uur hebben maar die gaat niet door en nu ben ik als een kind zo blij
Dat is beter. Meetings van 3 uur zijn echt te langquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:16 schreef Arizona het volgende:
Ik zou vandaag een meeting van 3 uur hebben maar die gaat niet door en nu ben ik als een kind zo blij
Anders had ik er nu nog steeeeeeds ingezetenquote:Op dinsdag 4 november 2025 11:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is beter. Meetings van 3 uur zijn echt te lang
de horror.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Anders had ik er nu nog steeeeeeds ingezeten
Ik ken alleen Disneyland in Shanghai, maar daar merk je ook wel dat soort trucjes om de capaciteit te verhogen. Darkrides die vrij snel gaan, of dingen die rondjes draaien die na een minuut al klaar zijn. Ik begrijp de gedachte erachter, maar het maakt de beleving wel minder.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op zich merk je bij veel dingen de ouderdom niet vind ik. We vonden veel dingen vooral veel te snel gaan. Veel dark rides geven je niet even de kans om te bekijken wat er überhaupt staat
Je had al boven Athene kunnen vliegenquote:Op dinsdag 4 november 2025 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was dat een soort 'town hall' meeting of zo?quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik heb een klein dilemmaatje en ben benieuwd naar jullie mening. Het is niet heel belangrijk, maar wel vrij specifiek, dus zet ik em in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik heb een klein dilemmaatje en ben benieuwd naar jullie mening. Het is niet heel belangrijk, maar wel vrij specifiek, dus zet ik em in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een 1-1 over een best wel ingewikkeld onderwerpquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Was dat een soort 'town hall' meeting of zo?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Drie uur zou dan echt verboden moeten zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, een 1-1 over een best wel ingewikkeld onderwerp
Jeetje... Ja het is Spanje maar ik weet niet of het echt meetelt hoorquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:41 schreef Arizona het volgende:
We gaan weer naar Spanje en weer niet naar @:strani![]()
In januari naar Gran Canari(a, maar dan rijmt het niet zo leuk)
![]()
NM ziet dan Abrahamen doet dit liever dan een groot feest geven
Jeroen en Niels zouden dat binnen een minuut hebben gedaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, een 1-1 over een best wel ingewikkeld onderwerp
Ja en dan is het lang in de wachtrij staan het niet eens waard. Gelukkig waren er ook nog dingen wel het (grappig genoeg vaak niet) wachten waard. We hebben helaas wel de parade moeten missen. Vooraf hadden we het zo gepland om dat op dinsdagochtend mee te pikken maar de tijden stonden voor die dag nog ingesteld op de Halloween tijd waardoor de parade om 17;30 was. 1 van de avonden hadden we een reservering voor een restaurant en nu zijn we al op weg naar huisquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken alleen Disneyland in Shanghai, maar daar merk je ook wel dat soort trucjes om de capaciteit te verhogen. Darkrides die vrij snel gaan, of dingen die rondjes draaien die na een minuut al klaar zijn. Ik begrijp de gedachte erachter, maar het maakt de beleving wel minder.
Jullie gaan zeggen pas naar het Spaanse vasteland als @Strani niet in Spanje isquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:41 schreef Arizona het volgende:
We gaan weer naar Spanje en weer niet naar @:strani![]()
In januari naar Gran Canari(a, maar dan rijmt het niet zo leuk)
![]()
NM ziet dan Abrahamen doet dit liever dan een groot feest geven
Wat mogen we echt niet missen? Hoewel ik denk dat we niet helemaal dezelfde doelgroep zijn, onze jongste deelnemer is 7 en de oudsten in de 70quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja en dan is het lang in de wachtrij staan het niet eens waard. Gelukkig waren er ook nog dingen wel het (grappig genoeg vaak niet) wachten waard. We hebben helaas wel de parade moeten missen. Vooraf hadden we het zo gepland om dat op dinsdagochtend mee te pikken maar de tijden stonden voor die dag nog ingesteld op de Halloween tijd waardoor de parade om 17;30 was. 1 van de avonden hadden we een reservering voor een restaurant en nu zijn we al op weg naar huis
Het nadeel is dat wij normaliter totaal niet bij elkaar in de buurt werken, dus dan zijn meerdere korte meetings ook weer niet praktischquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Drie uur zou dan echt verboden moeten zijn
Ik stel voor dat we @Luctor.et.Emergo afvaardigenquote:Op dinsdag 4 november 2025 15:23 schreef NailQueen het volgende:
Wie meldt zich aan?![]()
Aanmelden NPO Start-editie Wie is de Mol? seizoen 2
Misschien is die meeting daarom gecanceld en komt dat onderwerp binnenkort in een uitzending voorbij.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jeroen en Niels zouden dat binnen een minuut hebben gedaan
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:51 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we @:luctor.et.emergo afvaardigen
quote:upload een foto en aanmeldvideo
Kunnen jullie die niet voor mij maken dan?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:00 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja je moet er wat voor over hebben om op tv te komen!
Natuurlijk. Dat kunnen wij heel goed. Toch, jongens?quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunnen jullie die niet voor mij maken dan?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 16:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat kunnen wij heel goed. Toch, jongens?
Alleen als ze het pianotje weer hebben gevonden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is die meeting daarom gecanceld en komt dat onderwerp binnenkort in een uitzending voorbij.
Ah. Dan kon het de volgende het beste een meeting van vijf uur worden.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het nadeel is dat wij normaliter totaal niet bij elkaar in de buurt werken, dus dan zijn meerdere korte meetings ook weer niet praktischen dit doe je ook liever niet via Teams.
Dat gaat wel lukken met AIquote:Op dinsdag 4 november 2025 16:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Natuurlijk. Dat kunnen wij heel goed. Toch, jongens?
Ik denk dan toch de parade, wij hebben gelukkig wel de halloweenversie meegekregen. Maar dat is typisch Disney. Zelf vond ik pirates heel leuk (mini wat minder). En pak vooral 1 van de shows mee. Wij hebben de Pixar musical gedaan en die was heel leuk voor alle leeftijden. Zelf vond ik het ook gewoon leuk om rond te lopen want de groenvoorziening en aankleding is echt netjes.quote:Op dinsdag 4 november 2025 14:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat mogen we echt niet missen? Hoewel ik denk dat we niet helemaal dezelfde doelgroep zijn, onze jongste deelnemer is 7 en de oudsten in de 70
Dit komt dicht bij mijn week. Alleen na donderdag iets minder hard werken komt bij mij nog een vrijdag extra hard werken en dan pas weekend.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:11 schreef zorro28 het volgende:
Had gewerkt, op tijd naar bed en dan morgen weer hard werken. Dan donderdag iets minder hard werken en dan is het weer weekend.
Pirates en Phantom Manor zijn denk ik voor iedereen leukquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat mogen we echt niet missen? Hoewel ik denk dat we niet helemaal dezelfde doelgroep zijn, onze jongste deelnemer is 7 en de oudsten in de 70
Ik denk dat we wel @Strani nog even moeten inlichten dat @Luctor.et.Emergo geen afscheid neemt van Mengvoeders United, na vele jaren trouwe dienst.quote:Op dinsdag 4 november 2025 18:24 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we met @:Strani beginnen. Die heeft vast mooie lovende woorden over Luctor!
Hoelang moet zo'n pitch eigenlijk duren? We kunnen ook Luctor uitleggen in een simpel liedje in 1 minuut.quote:Op dinsdag 4 november 2025 19:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik denk dat we wel @:Strani nog even moeten inlichten dat @:Luctor.et.Emergo geen afscheid neemt van Mengvoeders United, na vele jaren trouwe dienst.
Maar dat het echt een pitch moeten worden waarom Luctor aan WIDM moet meedoen.
Phantom Manor, Ratatouille en Pinokkio zijn dichtquote:Op dinsdag 4 november 2025 19:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Pirates en Phantom Manor zijn denk ik voor iedereen leukVan de achtbanen gaan Indiana Jones en Space Mountain over de kop, de rest niet. Big Thunder Mountain zal ook voor velen wel leuk zijn. Sommige andere attracties zoals Peter Pan en Pinokkio zijn leuker als je de film een beetje kent.
Ga je ook nog naar Studios dan zou ik Tower of Terror en Ratatouille bovenaan de lijst zetten
Da's balen, maar er is altijd wel iets dicht. Je kan het wat dat betreft nooit perfect doenquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Phantom Manor, Ratatouille en Pinokkio zijn dicht. En Buzz Lightyear ook
. Het is niet anders.
Het eten was daar okay toen ik er was, maar niet superbijzonder. Thema is wel heel leukquote:We eten wel in Chez Remy, het restaurant van Ratatouille. Ik lees er heel gemengde reacties over, maar het lijkt ons qua thema wel heel leuk en het is natuurlijk ook feest en dan is het wel leuk om één "tafelrestaurant" te doen.
Peter Pan is vaak lang wachten. Als de wachttijd daar 30 minuten is moet je dat gewoon meteen doen, ook al lijkt dat misschien lang. Vaak is het nog meerquote:Ik heb me vandaag even goed verdiept in opties voor iedereen. Ik had zoveel tijd over op het werkIk had Pirates, It's a small world, de trein
en Peter Pan voor iedereen bedacht. En verder kunnen we natuurlijk mooi rondlopen, het doolhof vond ik de vorige keer zelf erg leuk. En die suffe radarboot om Big Thunder Mountain is ook wel voor ons allen.
En door het kasteel. En zaterdag de kerstparade zien. Maar dat wordt ook weer een uitdaging, want die is om 15:55 en 17:45 en wij eten dus om 16:30 in Studios
![]()
Big Thunder Mountain wil ik zelf heel graag in, die was de vorige keer dicht. Tower of Terror durf ik zelf nietmaar anderen uit mijn gezelschap verheugen zich daar erg op. Blijf ik wel bij de oudjes en de tassen
.
Het gaat hoe dan ook leuk worden, zo mooi dat we dit met de hele familie kunnen doen
We hopen dat we vrijdag zoveel mogelijk attracties kunnen doen, zaterdag wordt het naar verwachting erg druk, omdat het dan de eerste dag van kerst is... Wisten we niet toen we boekten, dat werd pas later bekend. Maar dan krijgen we wel mooi de kerst-sfeer mee, dat is wel weer heel leukquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:07 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's balen, maar er is altijd wel iets dicht. Je kan het wat dat betreft nooit perfect doen
[..]
Het eten was daar okay toen ik er was, maar niet superbijzonder. Thema is wel heel leukEn het kan heel goed het beste restaurant voor de groep als geheel zijn, ook als het niet het beste restaurant voor jou is (of een ander willekeurig persoon)
[..]
Peter Pan is vaak lang wachten. Als de wachttijd daar 30 minuten is moet je dat gewoon meteen doen, ook al lijkt dat misschien lang. Vaak is het nog meerIn het kasteel kan je ook nog op zoek gaan naar de draak
En stress niet te veel als het niet allemaal lukt, want je kan ook gewoon later nog een keer gaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 20:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
We hopen dat we vrijdag zoveel mogelijk attracties kunnen doen, zaterdag wordt het naar verwachting erg druk, omdat het dan de eerste dag van kerst is... Wisten we niet toen we boekten, dat werd pas later bekend. Maar dan krijgen we wel mooi de kerst-sfeer mee, dat is wel weer heel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |