Morgen alweer naar huisquote:
Je bent niet de enigequote:Op maandag 3 november 2025 22:22 schreef Yesse het volgende:
[..]
Morgen alweer naar huisMaar tot nu toe wel heel gaaf geweest. Last minute toch besloten een restaurant te reserveren. PYM Kitchen in Studio’s. Handig want buffet en als je kind van jouw bord mee eet dan is hij gratis
Was voor een buffet nog verrassend lekker. Ik geef alleen stiekem nog steeds de voorkeur aan de Efteling
![]()
Op zich merk je bij veel dingen de ouderdom niet vind ik. We vonden veel dingen vooral veel te snel gaan. Veel dark rides geven je niet even de kans om te bekijken wat er überhaupt staatquote:Op maandag 3 november 2025 22:30 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Je bent niet de enige
Zeker qua attracties is Disney eigenlijk hopeloos verouderd. Volgens mij is er in het hoofdpark al meer dan 15 jaar geen nieuwe attractie bijgekomen.
Meeting zijn nooit fijn. Dus als ie dan niet door gaat is alleen maar beter.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:16 schreef Arizona het volgende:
Ik zou vandaag een meeting van 3 uur hebben maar die gaat niet door en nu ben ik als een kind zo blij
Dat is beter. Meetings van 3 uur zijn echt te langquote:Op dinsdag 4 november 2025 10:16 schreef Arizona het volgende:
Ik zou vandaag een meeting van 3 uur hebben maar die gaat niet door en nu ben ik als een kind zo blij
Anders had ik er nu nog steeeeeeds ingezetenquote:Op dinsdag 4 november 2025 11:15 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dat is beter. Meetings van 3 uur zijn echt te lang
de horror.quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Anders had ik er nu nog steeeeeeds ingezeten
Ik ken alleen Disneyland in Shanghai, maar daar merk je ook wel dat soort trucjes om de capaciteit te verhogen. Darkrides die vrij snel gaan, of dingen die rondjes draaien die na een minuut al klaar zijn. Ik begrijp de gedachte erachter, maar het maakt de beleving wel minder.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Op zich merk je bij veel dingen de ouderdom niet vind ik. We vonden veel dingen vooral veel te snel gaan. Veel dark rides geven je niet even de kans om te bekijken wat er überhaupt staat
Je had al boven Athene kunnen vliegenquote:Op dinsdag 4 november 2025 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Was dat een soort 'town hall' meeting of zo?quote:Op dinsdag 4 november 2025 11:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik heb een klein dilemmaatje en ben benieuwd naar jullie mening. Het is niet heel belangrijk, maar wel vrij specifiek, dus zet ik em in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 12:46 schreef BillDauterive het volgende:
Ok, ik heb een klein dilemmaatje en ben benieuwd naar jullie mening. Het is niet heel belangrijk, maar wel vrij specifiek, dus zet ik em in een spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, een 1-1 over een best wel ingewikkeld onderwerpquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Was dat een soort 'town hall' meeting of zo?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Drie uur zou dan echt verboden moeten zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, een 1-1 over een best wel ingewikkeld onderwerp
Jeetje... Ja het is Spanje maar ik weet niet of het echt meetelt hoorquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:41 schreef Arizona het volgende:
We gaan weer naar Spanje en weer niet naar @:strani![]()
In januari naar Gran Canari(a, maar dan rijmt het niet zo leuk)
![]()
NM ziet dan Abrahamen doet dit liever dan een groot feest geven
Jeroen en Niels zouden dat binnen een minuut hebben gedaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 13:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee, een 1-1 over een best wel ingewikkeld onderwerp
Ja en dan is het lang in de wachtrij staan het niet eens waard. Gelukkig waren er ook nog dingen wel het (grappig genoeg vaak niet) wachten waard. We hebben helaas wel de parade moeten missen. Vooraf hadden we het zo gepland om dat op dinsdagochtend mee te pikken maar de tijden stonden voor die dag nog ingesteld op de Halloween tijd waardoor de parade om 17;30 was. 1 van de avonden hadden we een reservering voor een restaurant en nu zijn we al op weg naar huisquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik ken alleen Disneyland in Shanghai, maar daar merk je ook wel dat soort trucjes om de capaciteit te verhogen. Darkrides die vrij snel gaan, of dingen die rondjes draaien die na een minuut al klaar zijn. Ik begrijp de gedachte erachter, maar het maakt de beleving wel minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |