Wat betekent het überhaupt?quote:Op zondag 2 november 2025 18:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik quote dit echt ongezond vaak irl
Ai, da’s schrikken, hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is en wat ze er aan kunnen doenquote:Op zondag 2 november 2025 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Lag net in een warm bad toen ik gebeld werd. Mijn vader is meerdere keren flauwgevallenvan de week had hij daar ook al last van maar mochten we niemand bellen maar aangezien hij nu in de keuken op zijn achterhoofd is gevallen zijn we toch maar onderweg naar de eerste hulp.
Ben benieuwd met zijn geschiedenis met hoge bloeddruk en diabetes.
quote:Op zondag 2 november 2025 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Lag net in een warm bad toen ik gebeld werd. Mijn vader is meerdere keren flauwgevallenvan de week had hij daar ook al last van maar mochten we niemand bellen maar aangezien hij nu in de keuken op zijn achterhoofd is gevallen zijn we toch maar onderweg naar de eerste hulp.
SPOILER: vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
quote:Op zondag 2 november 2025 18:51 schreef fietsie het volgende:
Voor degenen die mijn Char Sieuw wel lekker vonden, Char Siew kwadraat:Ik zie dat ik nog een keer terug moet naar Kuala Lumpur.SPOILER: vleesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Wij zaten adijviestamppot met spekjes te eten tijdens deze video; uk: "Ik heb -weer- trek.quote:Op zondag 2 november 2025 19:04 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik zie dat ik nog een keer terug moet naar Kuala Lumpur.
Aan de andere kant. In KL is er zo veel lekker eten. En deze tent zit niet centraal.quote:Op zondag 2 november 2025 19:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Wij zaten adijviestamppot met spekjes te eten tijdens deze video; uk: "Ik heb -weer- trek.
Schrikken!quote:Op zondag 2 november 2025 18:14 schreef Sarabi het volgende:
Wat boeit dat nou ook. Dat is in 10 seconden klaar. Beetje 20 liter lucht opwarmen. Sowieso verspilling.quote:Op zondag 2 november 2025 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sowieso: mensen![]()
Op Reddit klaagde iemand dat zijn ovengerechten niet gaar werden, ook al deed hij ze de aangegeven tijd op de aangegeven temperatuur erin.
Na de tips over interne temperatuur meten tot nieuwe oven kopen vroeg iemand of hij de oven wel voorverwarmde.
‘Nee hoor! Dat hoeft helemaal niet.’
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En van blue kip geniet je ook veel langer naquote:Op zondag 2 november 2025 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou ook. Dat is in 10 seconden klaar. Beetje 20 liter lucht opwarmen. Sowieso verspilling.
Nee wacht. Dan is het wat anders. Dan heeft ie de boel gewoon op 160 Fahrenheit gezet ipv Celsiusquote:Op zondag 2 november 2025 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En van blue kip geniet je ook veel langer na
Moet het ding zelf wel op temperatuur zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou ook. Dat is in 10 seconden klaar. Beetje 20 liter lucht opwarmen. Sowieso verspilling.
In ieder geval goed dat er naar gekeken is (en verder gekeken wordt)quote:Op zondag 2 november 2025 20:08 schreef Sarabi het volgende:
Dankjewel allemaal.
We zijn weer thuis, ze konden niets vinden behalve een iets hogere suikerwaarde. Wat wel iets kan verklaren maar niet 100%. Morgen afspraak maken bij de huisarts en dan kijken hoe verder.
Jazeker. Mijn moeder is nu wel erg bang om te gaan slapen, aangezien ze op de 1e verdieping slapen en ze bang is dat hij van de trap valt. Wie weet beslist hij wel om op de bank te slapen.quote:Op zondag 2 november 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In ieder geval goed dat er naar gekeken is (en verder gekeken wordt)
Ja dat draadje deed mij denken aan fok topics twintig jaar geledenquote:Op zondag 2 november 2025 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Op Reddit klaagde iemand dat zijn ovengerechten niet gaar werden, ook al deed hij ze de aangegeven tijd op de aangegeven temperatuur erin.
Na de tips over interne temperatuur meten tot nieuwe oven kopen vroeg iemand of hij de oven wel voorverwarmde.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed zijn suikerwaardes in de gaten houden dus maarquote:Op zondag 2 november 2025 20:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jazeker. Mijn moeder is nu wel erg bang om te gaan slapen, aangezien ze op de 1e verdieping slapen en ze bang is dat hij van de trap valt. Wie weet beslist hij wel om op de bank te slapen.
Ja, morgen moeten ze maar eens op zoek naar een glucosemeter. Ergens vind ik het ook wel bijzonder dat de huisarts dat in de afgelopen 3 jaar überhaupt niet aangeraden heeft om in huis te hebben.quote:Op zondag 2 november 2025 20:20 schreef Blues het volgende:
[..]
Goed zijn suikerwaardes in de gaten houden dus maarWas wel ff schrikken
Mn pizza lukt altijdquote:Op zondag 2 november 2025 19:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een rare combi die twee teksten. Volgens mij klopt je conclusie.quote:Op zondag 2 november 2025 21:20 schreef vlindertje89 het volgende:
De woordvoerder laat weten dat het water iedere dag meerdere keren gecontroleerd wordt en dat er tot vannacht geen sporen gevonden zijn van de enterokokkenbacterie. Het is dus onwaarschijnlijk dat je daar eerder deze week al last van hebt gehad.https://www.rtvutrecht.nl(...)-in-de-regio-utrecht
En op hun eigen site in artikel jaar geleden dit zegt:
Voor E. coli weten we de uitslag van de kweek na één dag, bij enterococcen duurt dit twee dagen.' https://www.vitens.nl/Ove(...)inkwater-hoe-zit-dat
Dus als er zaterdagochtend dan wordt gemeld dat vrijdagnacht enterokokken zijn gevonden, dan is dat dus van een monster van woensdagnacht, zou ik denken.
Ja, dat vind ik ook. Het kan nog wel correct zijn, dat hij bedoelt dat als je woensdag al ziek was dat niet hiervan gekomen kan zijn want toen zat het er nog niet in (plus evt incubatietijd voor klachten ontstaan). Maar dan is het op zn minst wel enigszins misleidend om te zeggen dat er tot vrijdagnacht geen sporen gevonden zijn - geen positieve testuitslag op sporen bekend zou dan preciezer zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat een rare combi die twee teksten. Volgens mij klopt je conclusie.
En dan is het op zich niet gek dat mijn darmflora nog niet geheel on top of it is na de chemo en dan gevoeliger zou zijn maar kak is het wel (pun intended).
Oh, ja, dat zou inderdaad in elk geval verklaren waarom pas dinsdag bekend.quote:Op zondag 2 november 2025 22:15 schreef Vanyel het volgende:
Ja![]()
![]()
Maar er klopt inderdaad geen kont van dat verhaal.
Al denk ik dat ie met positieve uitslag schoon bedoelt, misschien scheelt dat in de interpretatie.
We gaan niet stucen. De kamer met de beschimmelde muur laten we vooralsnog met rust, want we gaan daar niks mee doen zolang de bron van het vocht niet opgehouden is. (Ik verdenk de douche in de kamer ernaast én de gevel. De douche heeft iig dringend nieuwe kit nodig en de gevel heeft... nieuwe alles nodig)quote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Sterkte met de schimmel.
Mocht je gaan stucken
Gebruik cementpleister in plaats van gipspleister. Cementpleister is vochtbestendiger en minder gevoelig voor schimmelvorming.
Schilder de muren met anorganische verf, bijvoorbeeld op basis van waterglas. Vermijd verfsoorten die de muren volledig afsluiten, zoals latexverf, omdat deze vocht vasthouden en schimmelvorming kunnen bevorderen. Gebruik geen verf met organische ingrediënten.
Verwarm regelmatig en ventileer goed. Vocht moet kunnen verdampen en uit het huis kunnen ontsnappen.
Buitenmuren waarin vocht binnendringt? Impregneer deze muren dan met een geschikte vochtwerende behandeling.
Zorg voor een goede ventilatie en afzuiging in vochtige ruimtes zoals de badkamer, bij voorkeur via een afzuigsysteem dat continu lucht afvoert.
Hang wasgoed niet binnen te drogen, maar droog het liever buiten of gebruik een condensdroger die het vocht opvangt om extra vocht in huis te voorkomen.
We gaan het denk ik wel semibewoonbaar krijgen voor eind vd maand.quote:Op zondag 2 november 2025 10:53 schreef Kaatje1 het volgende:
Oef @:tele6 wat een ellende voor broertje (en jullie allemaal). De streefdatum zal vast niet gehaald worden, heeft hij nog wel een plek dan?
En de verwarming dan? In een vochtig huis moet je wel stokenquote:Op zondag 2 november 2025 22:52 schreef Tele6 het volgende:
Enige jammere is de CV. Dus hij moet maar op de sportschool douchen
Prima. Ze doet nog steeds haar stinkende best; gaat naar alle activiteiten die een beetje oke zijn, eet met de groep, drinkt 's avonds thee met de groep en zit te ouwebeppen met de andere dames in de gang. Ze belt heel veel minder dan ze voorheen deed. Nog maar twee tot drie keer. Dat is vergeleken bij wat het was (gerust 10 - 15 keer per dag) een hele verbetering. Voor mij, maar ook voor haar; blijkbaar heeft ze het niet meer nodig en dat is goed nieuws.quote:
Wat fijn, en zeker ook voor jouquote:Op zondag 2 november 2025 23:23 schreef Queller het volgende:
Prima. Ze doet nog steeds haar stinkende best; gaat naar alle activiteiten die een beetje oke zijn, eet met de groep, drinkt 's avonds thee met de groep en zit te ouwebeppen met de andere dames in de gang. Ze belt heel veel minder dan ze voorheen deed. Nog maar twee tot drie keer. Dat is vergeleken bij wat het was (gerust 10 - 15 keer per dag) een hele verbetering. Voor mij, maar ook voor haar; blijkbaar heeft ze het niet meer nodig en dat is goed nieuws.
quote:Op zondag 2 november 2025 23:23 schreef Queller het volgende:
[..]
Prima. Ze doet nog steeds haar stinkende best; gaat naar alle activiteiten die een beetje oke zijn, eet met de groep, drinkt 's avonds thee met de groep en zit te ouwebeppen met de andere dames in de gang. Ze belt heel veel minder dan ze voorheen deed. Nog maar twee tot drie keer. Dat is vergeleken bij wat het was (gerust 10 - 15 keer per dag) een hele verbetering. Voor mij, maar ook voor haar; blijkbaar heeft ze het niet meer nodig en dat is goed nieuws.
Wat rotquote:Op zondag 2 november 2025 21:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat een rare combi die twee teksten. Volgens mij klopt je conclusie.
En dan is het op zich niet gek dat mijn darmflora nog niet geheel on top of it is na de chemo en dan gevoeliger zou zijn maar kak is het wel (pun intended).
Hij kan blijkbaar van z'n werk wel een elektrische kachel lenen. De elektrarekening hebben we het nog maar niet overquote:Op zondag 2 november 2025 23:11 schreef Queller het volgende:
[..]
En de verwarming dan? In een vochtig huis moet je wel stoken
Kan me niet aan de indruk onttrekken dat Telemoeder ook wel een geval apart is eigenlijkquote:Op zondag 2 november 2025 22:53 schreef Blues het volgende:
Telebroertje![]()
En hij leunt wel erg op jullie inzet zeg...
Op die gare bekabeling die je er nog uit ging trekken? Keedanquote:Op maandag 3 november 2025 07:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij kan blijkbaar van z'n werk wel een elektrische kachel lenen. De elektrarekening hebben we het nog maar niet over
De gare bekabeling gaat er niet meer uitquote:Op maandag 3 november 2025 07:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op die gare bekabeling die je er nog uit ging trekken? Keedan
Ik denk dat we sowieso een keer een heleboel groenten in de oven gaan gooien. Sowieso pompoen.quote:Op maandag 3 november 2025 07:30 schreef Lonaa het volgende:
Jungs,
Ik ben de hele week soort van thuis en ik heb tijd om te koken maar ik weet helemaal niet meer hoe dat moet.![]()
Wat eten jullie deze week? #inspiratie
Ik zit ook wel een beetje in #herfst en #pompoenvibe.quote:Op maandag 3 november 2025 07:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat we sowieso een keer een heleboel groenten in de oven gaan gooien. Sowieso pompoen.
Die solidariteit doet een mens goedquote:Op maandag 3 november 2025 07:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat roten dat koken lijkt me ook gedoe.
Wij zitten dus op een ander waterdistributiecentrum want hier is niets aan de hand. Wat toch mal is, gezien de grootte van dit dorp.
We hebben gelukkig wel een luchtwegvirus in huis, ter compensatie
Beter dag voor jou vdgquote:Op maandag 3 november 2025 07:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die solidariteit doet een mens goed
Mijn lijstje voor deze week:quote:Op maandag 3 november 2025 07:30 schreef Lonaa het volgende:
Jungs,
Ik ben de hele week soort van thuis en ik heb tijd om te koken maar ik weet helemaal niet meer hoe dat moet.![]()
Wat eten jullie deze week? #inspiratie
Oh nee, echt?quote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef fietsie het volgende:
RIP Joost Prinsen.
Bekijk deze YouTube-video
AD.nlquote:
Voor mij blijft ie Erik Engert uit de stratenmaker op zee showquote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef fietsie het volgende:
RIP Joost Prinsen.
Ik scoor wel lekker met het "wie gaat dood in 2025" spel. Joost is nummer vier al.quote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef fietsie het volgende:
RIP Joost Prinsen.
Voor mij vooral van "Stop eens een tientje in de pot". En hij was een bekende in het Amsterdamse bridge-wereldje waar ik ook in rondscharrelde.quote:Op maandag 3 november 2025 10:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Voor mij blijft ie Erik Engert uit de stratenmaker op zee show
Gekke Horst, mede oprichter van de Rote Armee Fraktion, daar uit gegooid omdat ie te links werd en later een Neo nazi.quote:Op maandag 3 november 2025 10:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik scoor wel lekker met het "wie gaat dood in 2025" spel. Joost is nummer vier al.
Ook bijzonder, NOS en NU hebben over de dood van Horst Mahler niets vermeld.
Hoe laat gaat bij jullie de zon uit?quote:Op maandag 3 november 2025 17:21 schreef Barreltje het volgende:
'navond saam
ik ga zo maar eens de buitenverlichting weer aansluiten.. het is al zo vroeg donker.. ik heb behoefte aan wat gezelligheid geloof ik
hier staat lam met groente en een gepofte aardappel op de planning..
17:00 ish eigenlijk wel..quote:Op maandag 3 november 2025 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe laat gaat bij jullie de zon uit?
Druk...quote:Op maandag 3 november 2025 21:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
17:00 ish eigenlijk wel..
topic ook daud ?
Moe en weinig te vertellenquote:Op maandag 3 november 2025 21:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
topic ook daud ?
Sterktequote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moe en verder nog veel onduidelijkheid, behalve dat het niet goed is.
Sterktequote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Oh bah, heel veel sterkte jullie 🫂quote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Rust. Vooral in mijn hoofd. Ik heb maanden - zo niet jaren - een dubbel huishouden gevoerd en voor beide alle rampscenario's op voorhand bedacht en alvast opgelost. Inclusief de plannen B en C. Dat laatste ligt aan mij; zo zit mijn hoofd in elkaar. En nu is het stil en is er een betaald en professioneel team 24/7 aan kop. Het is zalig. Voor mij en voor moeders; haar leven is een stuk rustiger en ze voel zich minder alleen.quote:
Zou ze een ander hebben?quote:Op maandag 3 november 2025 05:11 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Die heeft het veel te druk om de hele tijd maar aan jou te denken
Nu de rampscenario’s minder op de voorgrond spelen - inclusief plan B en C - ga je waarschijnlijk nog meer beseffen hoe een sterke ( en verlammende ?) invloed de Zorg heeft op je dagelijks leven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 02:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Rust. Vooral in mijn hoofd. Ik heb maanden - zo niet jaren - een dubbel huishouden gevoerd en voor beide alle rampscenario's op voorhand bedacht en alvast opgelost. Inclusief de plannen B en C. Dat laatste ligt aan mij; zo zit mijn hoofd in elkaar. En nu is het stil en is er een betaald en professioneel team 24/7 aan kop. Het is zalig. Voor mij en voor moeders; haar leven is een stuk rustiger en ze voel zich minder alleen.
[..]
Zou ze een ander hebben?Ik vraag het haar wel eens, maar ze ontkent het met klem!
Naarquote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou wel leuk voor haar zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 02:40 schreef Queller het volgende:
Zou ze een ander hebben?Ik vraag het haar wel eens, maar ze ontkent het met klem!
quote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bekende: "Ik kan eindelijk weer eens gewoon haar zoon zijn, want je hoe lang er gewoonweg geen tijd was om moeder en zoon te zijn?"quote:Op dinsdag 4 november 2025 02:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Rust. Vooral in mijn hoofd. Ik heb maanden - zo niet jaren - een dubbel huishouden gevoerd en voor beide alle rampscenario's op voorhand bedacht en alvast opgelost. Inclusief de plannen B en C. Dat laatste ligt aan mij; zo zit mijn hoofd in elkaar. En nu is het stil en is er een betaald en professioneel team 24/7 aan kop. Het is zalig. Voor mij en voor moeders; haar leven is een stuk rustiger en ze voel zich minder alleen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Beaver's tree around Chelm, Lublin, Poland.
Beavers chew halfway through a tree for a few reasons. One reason is to gather food. Beavers eat the soft layer of wood found just beneath the bark of trees, so they chew through the trunk to access this nutritious part of the tree. Another reason is for building their dams and lodges. By partially chewing through trees, beavers create the raw materials they need for constructing these structures. Additionally, chewing through trees helps to keep the beavers' teeth from growing too long, as they continuously grow throughout their lives. Photo: Dariusz Kostecki
een barrelquote:Op maandag 3 november 2025 21:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
topic ook daud ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar gezien het nu ook constant in verschillende gradaties pijn doet en ik niet mijn eigen werk kan doen, moet het gewoon gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe ook nog wel leuke dingen! Ik ben met kind in de herfstvakantie twee nachtjes weggeweest in een hotel. Met een ontbijtje erbij en HEEL ERG BLIJ DAT HET EEN KEER GEEN TENT WAS! Gewone bedden, eigen douche en toilet, dat was heel fijn!
Met mijn zus bij Fuku ramen geweest. Sommige dingen waren echt wel lekker (de voorgerechtjes, ramen en de desserts) en ook dingen die zwaar tegen vielen (coquilles XO was veels te zout en bij extra gerecht was de otoro taai!). We zaten aan de bar, net voor de koks, dus goed uitzicht. Mijn zusje was zo lyrisch over het dessert (zonnebloempitten ijs, met o.a. mochi en kinako), dat ze het nog een mocht (ik zat echt vol, helaas) en ze moest echt denken over het afslaan van een derde.
Volgend jaar word ik VIJFTIG jaar en dat ga ik vieren! Ik heb al een optie voor een feestlocatie en even kijken wie er allemaal bij willen/kunnen zijn. De kosten kunnen me dan ook niet meer schelen, ik wil een feestje!
quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:34 schreef Yinny het volgende:
Met mij gaat het wel oke! Ik zie op tegen de operatie volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar gezien het nu ook constant in verschillende gradaties pijn doet en ik niet mijn eigen werk kan doen, moet het gewoon gebeuren.Sterkte, zowel met de operatie als met de relatie-shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoaxquote:Ik doe ook nog wel leuke dingen! Ik ben met kind in de herfstvakantie twee nachtjes weggeweest in een hotel. Met een ontbijtje erbij en HEEL ERG BLIJ DAT HET EEN KEER GEEN TENT WAS! Gewone bedden, eigen douche en toilet, dat was heel fijn!
Met mijn zus bij Fuku ramen geweest. Sommige dingen waren echt wel lekker (de voorgerechtjes, ramen en de desserts) en ook dingen die zwaar tegen vielen (coquilles XO was veels te zout en bij extra gerecht was de otoro taai!). We zaten aan de bar, net voor de koks, dus goed uitzicht. Mijn zusje was zo lyrisch over het dessert (zonnebloempitten ijs, met o.a. mochi en kinako), dat ze het nog een mocht (ik zat echt vol, helaas) en ze moest echt denken over het afslaan van een derde.
Volgend jaar word ik VIJFTIG jaar en dat ga ik vieren! Ik heb al een optie voor een feestlocatie en even kijken wie er allemaal bij willen/kunnen zijn. De kosten kunnen me dan ook niet meer schelen, ik wil een feestje!50?
Blij dat er genoeg leuke dingen zijn en blij een update te zien
La derecha oprime, la izquierda libera
Heb je Nelly Frijda ook? Nu.nl weet kennelijk meer dan Nellie zelfquote:Op maandag 3 november 2025 10:52 schreef derLudolf het volgende:
Ik scoor wel lekker met het "wie gaat dood in 2025" spel. Joost is nummer vier al.
Ben al bezig met de lijst van volgend jaar, daar staat ze wel opquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heb je Nelly Frijda ook? Nu.nl weet kennelijk meer dan Nellie zelf![]()
https://www.nu.nl/algemee(...)lie-excuses-aan.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder vandaag een nieuwe thaise uitproberen.. mijn normale thai zijn op vakantie.. dus ik hoop dat het een goede massage wordt.. de andere massage hier in het dorp staat met recensie dat het een goed happy ending geeft.. daar ga ik dan liever niet heen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Nieuwe HP printer was ook alleen met kunstgrepen zonder internet access te configurerenquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel een hele dikke thumbs down inderdaad
Nog een recensie van een dame kunnen ze vast ook goed gebruiken?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:15 schreef Barreltje het volgende:
jahoi, dat emigreren is zo makkelijk nog niet :
verder vandaag een nieuwe thaise uitproberen.. mijn normale thai zijn op vakantie.. dus ik hoop dat het een goede massage wordt.. de andere massage hier in het dorp staat met recensie dat het een goed happy ending geeft.. daar ga ik dan liever niet heen
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:15 schreef Barreltje het volgende:
jahoi, dat emigreren is zo makkelijk nog niet
Als ze verder goed kan masseren wat is dan het probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder vandaag een nieuwe thaise uitproberen.. mijn normale thai zijn op vakantie.. dus ik hoop dat het een goede massage wordt.. de andere massage hier in het dorp staat met recensie dat het een goed happy ending geeft.. daar ga ik dan liever niet heen
Kranplätze müssen verdichtet sein
ja ik heb liever het idee dat het bed waar ik op ga liggen niet eerder besmoezeld isquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ze verder goed kan masseren wat is dan het probleem?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:15 schreef Barreltje het volgende:
jahoi, dat emigreren is zo makkelijk nog niet
Belastingbrief dat je alvast belasting moet betalen over je tot nu toe opgebouwde pensioen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder vandaag een nieuwe thaise uitproberen.. mijn normale thai zijn op vakantie.. dus ik hoop dat het een goede massage wordt.. de andere massage hier in het dorp staat met recensie dat het een goed happy ending geeft.. daar ga ik dan liever niet heenGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ow, zeker. Toen ik een week of zes geleden een dag he-le-maal niets hoefde omdat mijn teerbeminde alles gewoon een hele dag overnam, had ik spontaan pleinvrees van alle leegte. Ik had geen flauw idee wat ik me mezelf aanmoest.quote:Op dinsdag 4 november 2025 05:33 schreef AnneX het volgende:
Nu de rampscenario’s minder op de voorgrond spelen - inclusief plan B en C - ga je waarschijnlijk nog meer beseffen hoe een sterke ( en verlammende ?) invloed de Zorg heeft op je dagelijks leven.
Het kostte mij bijna een jaar om af te kicken van voortdurend “aan staan”.
Dank je wel. Nog genoeg andere mantelzorg om me druk over te maken. Maar dat is iets verder af, dus wat minder intensief.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:34 schreef Yinny het volgende:
@:Queller: wat fijn dat je moeder zo goed op haar plek is gekomen en succes met je zelf aanpassen naar nu meer tijd voor jezelf
Met mij gaat het wel oke! Ik zie op tegen de operatie volgende week [KNIP
Relatie [KNIP]
Volgend jaar word ik VIJFTIG jaar en dat ga ik vieren! Ik heb al een optie voor een feestlocatie en even kijken wie er allemaal bij willen/kunnen zijn. De kosten kunnen me dan ook niet meer schelen, ik wil een feestje!
Ik zal het voor je vragen, maar ik geloof dat ze er niet op zit te wachten. Vorige week in elk geval nog niet. Desgevraagd zei ze: "Ben je belazerd!"quote:
We zaten vanmiddag samen bij een uitvaart en ik bedacht: het is maanden geleden dat we samen ergens zijn geweest. In elk geval: voor iets anders dan zorg.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge.
Wat fijn die rust @:queller voor beide kanten nu ook rust en tijd om leuke dingen samen te ipv zorg geven en krijgen.
Ik doe ook een klein juichje, al twee nachten niet uren wakker gelegen van pijn maar gewoon ruim 7 uur geslapen. Wat een cadeautje
Goed punt. Ik ben er nog steeds niet uit hoe de overheid dit allemaal gedacht had. We schalen de zorg af en dan kunnen de naasten het overnemen. En dat ook nog win-win durven noemen. Ik doe het met liefde en (meestal) plezier, maar je komt totaal in de verdrukking als je daarnaast nog andere verplichtingen hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bekende: "Ik kan eindelijk weer eens gewoon haar zoon zijn, want je hoe lang er gewoonweg geen tijd was om moeder en zoon te zijn?"
Wok, wat doe jij hier?!quote:
Strontje (mijn moeder noemde dat voor de grap wel eens een scheetjequote:Op dinsdag 4 november 2025 23:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is een scheetje een strontje?
Als ik voor elke keer dat ik deze week hoorde over scheetje strontje mixup een euro kreeg, had ik 2 euro. Wat niet veel is, maar toch raar dat het twee keer gebeurde.
Waarom ben ik wakker?
Rij?quote:Op woensdag 5 november 2025 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Griepprik zit erin. Bij zoiets zie je toch wel de “fine fleur” van deze praktijk![]()
Lief en raar, een oudere meneer kreeg de rits van zijn jas niet dicht, een andere meneer stapt uit de rij om hem te helpen, wil weer terug in de rij liet de mevrouw die achter hem stond niet zijn plekje terug nemendan ben je toch een enorme bitch.
T is heerlijk weer buiten, straks maar eens lekker de balkondeur open
Het ontwerp van de praktijk is niet praktisch (zachtjes gezegd) Toen het werd gebouwd hebben een paar verzekeraars een dikke vinger in de pap gehad, zowel de fysio, de artsen en de apotheek waren er niet heel gelukkig mee. Maar wie betaalt bepaaltquote:Op woensdag 5 november 2025 13:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rij?
Bij de mijne was het superstrak georganiseerd. Aankomen, iemand bij de deur die je vertelde welk hok je in mocht, prik erin, door.
Ik had mijn switch mee voor het wachten en daar had ik niet eens tijd voor
Tevens takkewijf![]()
Ik gok op het laatste.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
45 millimeter.
Dat was de ruimte die mijn pakket innam. Paste prima onder het handvat van de kliko![]()
Rapporteren dat de ruimte te klein was en vervolgens bezorgen op een afhaalpunt kostte veel meer tijd. Tenzij de bezorger het daar meteen al dropte en ongezien een verhaaltje verzon/rant
Mijn pakketje lag gewoon op de matquote:Op woensdag 5 november 2025 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
45 millimeter.
Dat was de ruimte die mijn pakket innam. Paste prima onder het handvat van de kliko![]()
Rapporteren dat de ruimte te klein was en vervolgens bezorgen op een afhaalpunt kostte veel meer tijd. Tenzij de bezorger het daar meteen al dropte en ongezien een verhaaltje verzon/rant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 5 november 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn pakketje lag gewoon op de mat![]()
Welke kerstmarkt wordt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |