Hoe laat gaat bij jullie de zon uit?quote:Op maandag 3 november 2025 17:21 schreef Barreltje het volgende:
'navond saam
ik ga zo maar eens de buitenverlichting weer aansluiten.. het is al zo vroeg donker.. ik heb behoefte aan wat gezelligheid geloof ik
hier staat lam met groente en een gepofte aardappel op de planning..
17:00 ish eigenlijk wel..quote:Op maandag 3 november 2025 19:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe laat gaat bij jullie de zon uit?
Druk...quote:Op maandag 3 november 2025 21:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
17:00 ish eigenlijk wel..
topic ook daud ?
Moe en weinig te vertellenquote:Op maandag 3 november 2025 21:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
topic ook daud ?
Sterktequote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Moe en verder nog veel onduidelijkheid, behalve dat het niet goed is.
Sterktequote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
Oh bah, heel veel sterkte jullie 🫂quote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Rust. Vooral in mijn hoofd. Ik heb maanden - zo niet jaren - een dubbel huishouden gevoerd en voor beide alle rampscenario's op voorhand bedacht en alvast opgelost. Inclusief de plannen B en C. Dat laatste ligt aan mij; zo zit mijn hoofd in elkaar. En nu is het stil en is er een betaald en professioneel team 24/7 aan kop. Het is zalig. Voor mij en voor moeders; haar leven is een stuk rustiger en ze voel zich minder alleen.quote:
Zou ze een ander hebben?quote:Op maandag 3 november 2025 05:11 schreef Vanyel het volgende:
![]()
Die heeft het veel te druk om de hele tijd maar aan jou te denken
Nu de rampscenario’s minder op de voorgrond spelen - inclusief plan B en C - ga je waarschijnlijk nog meer beseffen hoe een sterke ( en verlammende ?) invloed de Zorg heeft op je dagelijks leven.quote:Op dinsdag 4 november 2025 02:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Rust. Vooral in mijn hoofd. Ik heb maanden - zo niet jaren - een dubbel huishouden gevoerd en voor beide alle rampscenario's op voorhand bedacht en alvast opgelost. Inclusief de plannen B en C. Dat laatste ligt aan mij; zo zit mijn hoofd in elkaar. En nu is het stil en is er een betaald en professioneel team 24/7 aan kop. Het is zalig. Voor mij en voor moeders; haar leven is een stuk rustiger en ze voel zich minder alleen.
[..]
Zou ze een ander hebben?Ik vraag het haar wel eens, maar ze ontkent het met klem!
Naarquote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zou wel leuk voor haar zijnquote:Op dinsdag 4 november 2025 02:40 schreef Queller het volgende:
Zou ze een ander hebben?Ik vraag het haar wel eens, maar ze ontkent het met klem!
quote:Op maandag 3 november 2025 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Bekende: "Ik kan eindelijk weer eens gewoon haar zoon zijn, want je hoe lang er gewoonweg geen tijd was om moeder en zoon te zijn?"quote:Op dinsdag 4 november 2025 02:40 schreef Queller het volgende:
[..]
Rust. Vooral in mijn hoofd. Ik heb maanden - zo niet jaren - een dubbel huishouden gevoerd en voor beide alle rampscenario's op voorhand bedacht en alvast opgelost. Inclusief de plannen B en C. Dat laatste ligt aan mij; zo zit mijn hoofd in elkaar. En nu is het stil en is er een betaald en professioneel team 24/7 aan kop. Het is zalig. Voor mij en voor moeders; haar leven is een stuk rustiger en ze voel zich minder alleen.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Beaver's tree around Chelm, Lublin, Poland.
Beavers chew halfway through a tree for a few reasons. One reason is to gather food. Beavers eat the soft layer of wood found just beneath the bark of trees, so they chew through the trunk to access this nutritious part of the tree. Another reason is for building their dams and lodges. By partially chewing through trees, beavers create the raw materials they need for constructing these structures. Additionally, chewing through trees helps to keep the beavers' teeth from growing too long, as they continuously grow throughout their lives. Photo: Dariusz Kostecki
een barrelquote:Op maandag 3 november 2025 21:51 schreef Barreltje het volgende:
[..]
topic ook daud ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |