SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar gezien het nu ook constant in verschillende gradaties pijn doet en ik niet mijn eigen werk kan doen, moet het gewoon gebeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik doe ook nog wel leuke dingen! Ik ben met kind in de herfstvakantie twee nachtjes weggeweest in een hotel. Met een ontbijtje erbij en HEEL ERG BLIJ DAT HET EEN KEER GEEN TENT WAS! Gewone bedden, eigen douche en toilet, dat was heel fijn!
Met mijn zus bij Fuku ramen geweest. Sommige dingen waren echt wel lekker (de voorgerechtjes, ramen en de desserts) en ook dingen die zwaar tegen vielen (coquilles XO was veels te zout en bij extra gerecht was de otoro taai!). We zaten aan de bar, net voor de koks, dus goed uitzicht. Mijn zusje was zo lyrisch over het dessert (zonnebloempitten ijs, met o.a. mochi en kinako), dat ze het nog een mocht (ik zat echt vol, helaas) en ze moest echt denken over het afslaan van een derde.
Volgend jaar word ik VIJFTIG jaar en dat ga ik vieren! Ik heb al een optie voor een feestlocatie en even kijken wie er allemaal bij willen/kunnen zijn. De kosten kunnen me dan ook niet meer schelen, ik wil een feestje!
quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:34 schreef Yinny het volgende:
Met mij gaat het wel oke! Ik zie op tegen de operatie volgende weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar gezien het nu ook constant in verschillende gradaties pijn doet en ik niet mijn eigen werk kan doen, moet het gewoon gebeuren.Sterkte, zowel met de operatie als met de relatie-shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoaxquote:Ik doe ook nog wel leuke dingen! Ik ben met kind in de herfstvakantie twee nachtjes weggeweest in een hotel. Met een ontbijtje erbij en HEEL ERG BLIJ DAT HET EEN KEER GEEN TENT WAS! Gewone bedden, eigen douche en toilet, dat was heel fijn!
Met mijn zus bij Fuku ramen geweest. Sommige dingen waren echt wel lekker (de voorgerechtjes, ramen en de desserts) en ook dingen die zwaar tegen vielen (coquilles XO was veels te zout en bij extra gerecht was de otoro taai!). We zaten aan de bar, net voor de koks, dus goed uitzicht. Mijn zusje was zo lyrisch over het dessert (zonnebloempitten ijs, met o.a. mochi en kinako), dat ze het nog een mocht (ik zat echt vol, helaas) en ze moest echt denken over het afslaan van een derde.
Volgend jaar word ik VIJFTIG jaar en dat ga ik vieren! Ik heb al een optie voor een feestlocatie en even kijken wie er allemaal bij willen/kunnen zijn. De kosten kunnen me dan ook niet meer schelen, ik wil een feestje!50?
Blij dat er genoeg leuke dingen zijn en blij een update te zien
La derecha oprime, la izquierda libera
Heb je Nelly Frijda ook? Nu.nl weet kennelijk meer dan Nellie zelfquote:Op maandag 3 november 2025 10:52 schreef derLudolf het volgende:
Ik scoor wel lekker met het "wie gaat dood in 2025" spel. Joost is nummer vier al.
Ben al bezig met de lijst van volgend jaar, daar staat ze wel opquote:Op dinsdag 4 november 2025 14:34 schreef flipsen het volgende:
[..]
Heb je Nelly Frijda ook? Nu.nl weet kennelijk meer dan Nellie zelf![]()
https://www.nu.nl/algemee(...)lie-excuses-aan.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder vandaag een nieuwe thaise uitproberen.. mijn normale thai zijn op vakantie.. dus ik hoop dat het een goede massage wordt.. de andere massage hier in het dorp staat met recensie dat het een goed happy ending geeft.. daar ga ik dan liever niet heen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Nieuwe HP printer was ook alleen met kunstgrepen zonder internet access te configurerenquote:Op dinsdag 4 november 2025 12:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat is wel een hele dikke thumbs down inderdaad
Nog een recensie van een dame kunnen ze vast ook goed gebruiken?quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:15 schreef Barreltje het volgende:
jahoi, dat emigreren is zo makkelijk nog niet :
verder vandaag een nieuwe thaise uitproberen.. mijn normale thai zijn op vakantie.. dus ik hoop dat het een goede massage wordt.. de andere massage hier in het dorp staat met recensie dat het een goed happy ending geeft.. daar ga ik dan liever niet heen
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:15 schreef Barreltje het volgende:
jahoi, dat emigreren is zo makkelijk nog niet
Als ze verder goed kan masseren wat is dan het probleem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder vandaag een nieuwe thaise uitproberen.. mijn normale thai zijn op vakantie.. dus ik hoop dat het een goede massage wordt.. de andere massage hier in het dorp staat met recensie dat het een goed happy ending geeft.. daar ga ik dan liever niet heen
Kranplätze müssen verdichtet sein
ja ik heb liever het idee dat het bed waar ik op ga liggen niet eerder besmoezeld isquote:Op dinsdag 4 november 2025 18:19 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als ze verder goed kan masseren wat is dan het probleem?
quote:Op dinsdag 4 november 2025 15:15 schreef Barreltje het volgende:
jahoi, dat emigreren is zo makkelijk nog niet
Belastingbrief dat je alvast belasting moet betalen over je tot nu toe opgebouwde pensioen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verder vandaag een nieuwe thaise uitproberen.. mijn normale thai zijn op vakantie.. dus ik hoop dat het een goede massage wordt.. de andere massage hier in het dorp staat met recensie dat het een goed happy ending geeft.. daar ga ik dan liever niet heenGo away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ow, zeker. Toen ik een week of zes geleden een dag he-le-maal niets hoefde omdat mijn teerbeminde alles gewoon een hele dag overnam, had ik spontaan pleinvrees van alle leegte. Ik had geen flauw idee wat ik me mezelf aanmoest.quote:Op dinsdag 4 november 2025 05:33 schreef AnneX het volgende:
Nu de rampscenario’s minder op de voorgrond spelen - inclusief plan B en C - ga je waarschijnlijk nog meer beseffen hoe een sterke ( en verlammende ?) invloed de Zorg heeft op je dagelijks leven.
Het kostte mij bijna een jaar om af te kicken van voortdurend “aan staan”.
Dank je wel. Nog genoeg andere mantelzorg om me druk over te maken. Maar dat is iets verder af, dus wat minder intensief.quote:Op dinsdag 4 november 2025 13:34 schreef Yinny het volgende:
@:Queller: wat fijn dat je moeder zo goed op haar plek is gekomen en succes met je zelf aanpassen naar nu meer tijd voor jezelf
Met mij gaat het wel oke! Ik zie op tegen de operatie volgende week [KNIP
Relatie [KNIP]
Volgend jaar word ik VIJFTIG jaar en dat ga ik vieren! Ik heb al een optie voor een feestlocatie en even kijken wie er allemaal bij willen/kunnen zijn. De kosten kunnen me dan ook niet meer schelen, ik wil een feestje!
Ik zal het voor je vragen, maar ik geloof dat ze er niet op zit te wachten. Vorige week in elk geval nog niet. Desgevraagd zei ze: "Ben je belazerd!"quote:
We zaten vanmiddag samen bij een uitvaart en ik bedacht: het is maanden geleden dat we samen ergens zijn geweest. In elk geval: voor iets anders dan zorg.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge.
Wat fijn die rust @:queller voor beide kanten nu ook rust en tijd om leuke dingen samen te ipv zorg geven en krijgen.
Ik doe ook een klein juichje, al twee nachten niet uren wakker gelegen van pijn maar gewoon ruim 7 uur geslapen. Wat een cadeautje
Goed punt. Ik ben er nog steeds niet uit hoe de overheid dit allemaal gedacht had. We schalen de zorg af en dan kunnen de naasten het overnemen. En dat ook nog win-win durven noemen. Ik doe het met liefde en (meestal) plezier, maar je komt totaal in de verdrukking als je daarnaast nog andere verplichtingen hebt.quote:Op dinsdag 4 november 2025 10:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bekende: "Ik kan eindelijk weer eens gewoon haar zoon zijn, want je hoe lang er gewoonweg geen tijd was om moeder en zoon te zijn?"
Wok, wat doe jij hier?!quote:
Strontje (mijn moeder noemde dat voor de grap wel eens een scheetjequote:Op dinsdag 4 november 2025 23:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is een scheetje een strontje?
Als ik voor elke keer dat ik deze week hoorde over scheetje strontje mixup een euro kreeg, had ik 2 euro. Wat niet veel is, maar toch raar dat het twee keer gebeurde.
Waarom ben ik wakker?
Rij?quote:Op woensdag 5 november 2025 13:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Griepprik zit erin. Bij zoiets zie je toch wel de “fine fleur” van deze praktijk![]()
Lief en raar, een oudere meneer kreeg de rits van zijn jas niet dicht, een andere meneer stapt uit de rij om hem te helpen, wil weer terug in de rij liet de mevrouw die achter hem stond niet zijn plekje terug nemendan ben je toch een enorme bitch.
T is heerlijk weer buiten, straks maar eens lekker de balkondeur open
Het ontwerp van de praktijk is niet praktisch (zachtjes gezegd) Toen het werd gebouwd hebben een paar verzekeraars een dikke vinger in de pap gehad, zowel de fysio, de artsen en de apotheek waren er niet heel gelukkig mee. Maar wie betaalt bepaaltquote:Op woensdag 5 november 2025 13:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Rij?
Bij de mijne was het superstrak georganiseerd. Aankomen, iemand bij de deur die je vertelde welk hok je in mocht, prik erin, door.
Ik had mijn switch mee voor het wachten en daar had ik niet eens tijd voor
Tevens takkewijf![]()
Ik gok op het laatste.quote:Op woensdag 5 november 2025 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
45 millimeter.
Dat was de ruimte die mijn pakket innam. Paste prima onder het handvat van de kliko![]()
Rapporteren dat de ruimte te klein was en vervolgens bezorgen op een afhaalpunt kostte veel meer tijd. Tenzij de bezorger het daar meteen al dropte en ongezien een verhaaltje verzon/rant
Mijn pakketje lag gewoon op de matquote:Op woensdag 5 november 2025 15:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
45 millimeter.
Dat was de ruimte die mijn pakket innam. Paste prima onder het handvat van de kliko![]()
Rapporteren dat de ruimte te klein was en vervolgens bezorgen op een afhaalpunt kostte veel meer tijd. Tenzij de bezorger het daar meteen al dropte en ongezien een verhaaltje verzon/rant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op woensdag 5 november 2025 18:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn pakketje lag gewoon op de mat![]()
Welke kerstmarkt wordt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |