Op die gare bekabeling die je er nog uit ging trekken? Keedanquote:Op maandag 3 november 2025 07:23 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Hij kan blijkbaar van z'n werk wel een elektrische kachel lenen. De elektrarekening hebben we het nog maar niet over
De gare bekabeling gaat er niet meer uitquote:Op maandag 3 november 2025 07:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op die gare bekabeling die je er nog uit ging trekken? Keedan
Ik denk dat we sowieso een keer een heleboel groenten in de oven gaan gooien. Sowieso pompoen.quote:Op maandag 3 november 2025 07:30 schreef Lonaa het volgende:
Jungs,
Ik ben de hele week soort van thuis en ik heb tijd om te koken maar ik weet helemaal niet meer hoe dat moet.![]()
Wat eten jullie deze week? #inspiratie
Ik zit ook wel een beetje in #herfst en #pompoenvibe.quote:Op maandag 3 november 2025 07:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik denk dat we sowieso een keer een heleboel groenten in de oven gaan gooien. Sowieso pompoen.
Die solidariteit doet een mens goedquote:Op maandag 3 november 2025 07:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Wat roten dat koken lijkt me ook gedoe.
Wij zitten dus op een ander waterdistributiecentrum want hier is niets aan de hand. Wat toch mal is, gezien de grootte van dit dorp.
We hebben gelukkig wel een luchtwegvirus in huis, ter compensatie
Beter dag voor jou vdgquote:Op maandag 3 november 2025 07:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Die solidariteit doet een mens goed
Mijn lijstje voor deze week:quote:Op maandag 3 november 2025 07:30 schreef Lonaa het volgende:
Jungs,
Ik ben de hele week soort van thuis en ik heb tijd om te koken maar ik weet helemaal niet meer hoe dat moet.![]()
Wat eten jullie deze week? #inspiratie
Oh nee, echt?quote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef fietsie het volgende:
RIP Joost Prinsen.
Bekijk deze YouTube-video
AD.nlquote:
Voor mij blijft ie Erik Engert uit de stratenmaker op zee showquote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef fietsie het volgende:
RIP Joost Prinsen.
Ik scoor wel lekker met het "wie gaat dood in 2025" spel. Joost is nummer vier al.quote:Op maandag 3 november 2025 09:28 schreef fietsie het volgende:
RIP Joost Prinsen.
Voor mij vooral van "Stop eens een tientje in de pot". En hij was een bekende in het Amsterdamse bridge-wereldje waar ik ook in rondscharrelde.quote:Op maandag 3 november 2025 10:40 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Voor mij blijft ie Erik Engert uit de stratenmaker op zee show
Gekke Horst, mede oprichter van de Rote Armee Fraktion, daar uit gegooid omdat ie te links werd en later een Neo nazi.quote:Op maandag 3 november 2025 10:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik scoor wel lekker met het "wie gaat dood in 2025" spel. Joost is nummer vier al.
Ook bijzonder, NOS en NU hebben over de dood van Horst Mahler niets vermeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |