Kakquote:Op zondag 2 november 2025 10:10 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit had ik niet besteld
Waarom zijn er wel kotssmileys en geen kak?
Beterschapquote:Op zondag 2 november 2025 10:10 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit had ik niet besteld
Klinkt nog niet alles een succesverhaalquote:Op zondag 2 november 2025 10:47 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgen. We zijn weer aan het klussen hoor.
B is een lamp aan het aanleggen in de badkamer. Er zit al een doos, maar geen aansluiting voor een lamp. Dus extra draad trekken naar de schakelaar. Alle kleuren blijken niet te kloppen en de nul zit geschakeld ipv de fase, dus we hebben al een boel gescheld en gemopper
Nu behangafstomer gehuurd en extra lasdoppen gekocht. Mijn moeder is tegen een behangafstomer want die is een masochist en krabt liever nog 10 dagen met een plamuurmes en water het behang af (heeft zelfs principes tegen behangafweekmiddel).
Gisteren erachter gekomen dat de CV echt stuk is. Broertje dacht dat hij alleen oud was maar hij is ook stuk. De rookgasafvoer is zo lek als een mandje en het expansievat is ook lek. De verkoper is door de test heen gekomen door de waterleiding op de CV aan te sluiten om zo druk te creëren.
De slaapkamer achter heeft een gigantisch schimmelprobleem. Daar hoef je het behang niet eens aan te moedigen om eraf te komen. Ik denk dat de douchecabine in de badkamer ernaast lekt. En evt ook de gevel of het kozijn, want de buitenmuur is ook een grote schimmelparty.
We hebben het brood in de koelkast bewaard tegen de muizen, tot ergernis van mijn moeder "want muizen komen helemaal niet in keukenkastjes". Sure
Even foto's maken van de CV. En de verkoper in gebreken stellen. Dit is namelijk een verborgen gebrek waarvan de verkoper wist dat deze er was.quote:Op zondag 2 november 2025 10:47 schreef Tele6 het volgende:
B is een lamp aan het aanleggen in de badkamer. Er zit al een doos, maar geen aansluiting voor een lamp. Dus extra draad trekken naar de schakelaar. Alle kleuren blijken niet te kloppen en de nul zit geschakeld ipv de fase, dus we hebben al een boel gescheld en gemopper
Nu behangafstomer gehuurd en extra lasdoppen gekocht. Mijn moeder is tegen een behangafstomer want die is een masochist en krabt liever nog 10 dagen met een plamuurmes en water het behang af (heeft zelfs principes tegen behangafweekmiddel).
Gisteren erachter gekomen dat de CV echt stuk is. Broertje dacht dat hij alleen oud was maar hij is ook stuk. De rookgasafvoer is zo lek als een mandje en het expansievat is ook lek. De verkoper is door de test heen gekomen door de waterleiding op de CV aan te sluiten om zo druk te creëren.
De slaapkamer achter heeft een gigantisch schimmelprobleem. Daar hoef je het behang niet eens aan te moedigen om eraf te komen. Ik denk dat de douchecabine in de badkamer ernaast lekt. En evt ook de gevel of het kozijn, want de buitenmuur is ook een grote schimmelparty.
We hebben het brood in de koelkast bewaard tegen de muizen, tot ergernis van mijn moeder "want muizen komen helemaal niet in keukenkastjes". Sure
Je toon klinkt alsof je het al meer als participerend entertainment beschouwtquote:Op zondag 2 november 2025 10:47 schreef Tele6 het volgende:
Echt hequote:Op zondag 2 november 2025 11:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je toon klinkt alsof je het al meer als participerend entertainment beschouwt
Ik ook hoor, dit klinkt als een woning waar echt alles houtje touwtje aan elkaar is geknoopt.quote:Op zondag 2 november 2025 11:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik zou overigens in zo'n huis hoe dan ook alle elektra er uittrekken. Dat zou mij niet lekker zitten. Maar daar hoor ik verder niets over, terwijl je dat via de plafonds toch relatief makkelijk kan doen.
Dat is moedwillig gebeurd dus, oftewel ze mogen dokken.quote:Op zondag 2 november 2025 10:47 schreef Tele6 het volgende:
De verkoper is door de test heen gekomen door de waterleiding op de CV aan te sluiten om zo druk te creëren.
Of bij de bouwkundige keuring?quote:Op zondag 2 november 2025 11:14 schreef Vanyel het volgende:
Had broertje zijn ogen dicht tijdens de bezichtiging of is dit voor hem allemaal geen verrassing?
Mits huis niet onder water heeft gestaan is er misschien nog wat geld over?quote:Op zondag 2 november 2025 11:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
In gebrekestellen lijkt me niet heel zinvol als deze mensen op straat zijn komen te staan nadat ze hun huis moesten verkopen
Amanda McCoy?quote:Op zondag 2 november 2025 10:35 schreef sigme het volgende:
Ik was naar Take Root gister. Was erg leuk.
Ik ben geen fan van het filmen van bandjes maar voor deze geweldige vrouw heb ik een uitzondering gemaakt.
De contrabassiste van Brandy Clark (maar ik kom er niet achter hoe zij zelf heet)
[ afbeelding ]
Yes! Dankquote:
Dat gebeurt ook bij ons.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
De schaarste van personeel in de zorg is dermate dat we inderdaad ook energie steken in het behouden van mensen die mogelijk door hun keuzes en gedrag anders in conflicten zouden belanden.
En bij conflicteren zijn er meestal wel meerdere perspectieven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 02-11-2025 12:21:56 ]
quote:Op zondag 2 november 2025 10:10 schreef Vanyel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit had ik niet besteld
Soms ontregel ik wel eens jaquote:Op zondag 2 november 2025 12:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vin altijd helemaal leuk om die pasgro volledig te negeren en doen alsof ze iets superliefs zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |