abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219178817
Wel fijn dat die Koekkoek niet terug komt.
  zondag 2 november 2025 @ 19:02:28 #102
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219178820
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 18:50 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Jawel, hij heetf menig deal gesloten met de VVD.
En er was natuurlijk ook een reden dat Rutte bij zijn afscheid tegen Klaver "Ik hou van je" zei.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  zondag 2 november 2025 @ 19:02:33 #103
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219178821
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 18:49 schreef Fokfluencer het volgende:
Klaver lijkt me een goede keuze vanwege de ervaring. Met oog op coalitieonderhandelingen juist niet. Volgens mij kunnen veel rechtsen hem niet luchten.
https://nos.nl/artikel/21(...)ng-voor-jesse-klaver
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 2 november 2025 @ 19:03:55 #104
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219178831
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:02 schreef -XOR- het volgende:

[..]
En er was natuurlijk ook een reden dat Rutte bij zijn afscheid tegen Klaver "Ik hou van je" zei.
Aan de andere kant: Timmermans was ooit één van de meest populaire ministers van Rutte-2.

De rechtse machines kunnen ook Klaver slopen als het moet.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 2 november 2025 @ 19:04:43 #105
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219178839
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:03 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Aan de andere kant: Timmermans was ooit één van de meest populaire ministers van Rutte-2.

https://www.rtl.nl/nieuws(...)en-plasterk-onderaan

Het is duidelijk wie de nummer één is: Frans Timmermans. De Nederlanders die onderzoeksbureau Ipsos voor de NOS ondervroeg, gaven hem gemiddeld een 7,4.

https://nos.nl/artikel/69(...)ters-timmermans-op-1
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_219178842
Klaver was zo dom om niet mee te regeren en gaf daarmee Rutte en later D66 ruim baan. Geen wonder dat Rutte hem een toffe peer vond.
  zondag 2 november 2025 @ 19:06:16 #107
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_219178849
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 13:29 schreef Hanca het volgende:

[..]
Die hele lange termijn slaat bij zulke cijfers nergens op. Koopkrachtcijfers worden jaarlijks gepresenteerd en jaarlijks wordt het beleid aangepast om te voorkomen dat de armoede stijgt. Ja, ook bij de kabinetten Rutte en zelfs bij het afgelopen kabinet Schoof. Doen alsof er 30 jaar ongewijzigd beleid is, is gewoon het negeren van de politieke werkelijkheid.
Waarom Balkenende als UI? Serieuze vraag.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_219178856
Ik vemoed dat de VVD meedoet met het overleg voor een middenkabinet olv Jetten, maar met de opzet dat dit overleg mislukt, GL/PvdA de schuld opdringen, en dan D66 en CDA dwingen een rechts kabinet te vormen.
Vooraf stellen niet meedoen met het middenkabinetoverleg zou het meest eerlijks zijn, maar ja... met de kans dat D66 , CDA en GL/PvdA kiezen voor een middenkabinet wat geen meerderheid heeft.
Zo'n kabinet kan bestaan. Vooral gedoogsteum zoeken.. met dealtjes, besluiten aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 02-11-2025 19:20:27 ]
  zondag 2 november 2025 @ 19:07:37 #109
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_219178857
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 18:58 schreef Evangelion het volgende:

[..]
Aan de andere kant is een meerderheid van 1 zetel geen meerderheid (om op te bouwen). Daar moet sowieso een kleine partij bij.
En daarmee wordt de kans op mislukking voor D66 alleen maar groter. Over rechts wordt dan dus D66 - VVD - CDA - JA21 voor 76 zetels. 3 (zwaar) conservatieve en 1 progressieve partij. Wat past daar dan bij? BBB en SGP zijn eigenlijk de enige kandidaten die voor de 3 conservatieven aanvaardbaar zijn en maken het voor D66 nog ingewikkelder om wat dan ook te bereiken.

Ik moet nog zien dat D66 in een rechts kabinet wil. De kans is natuurlijk levensgroot dat het ego van Jetten groter is dan zijn gezond verstand. De kans op een Schoof scenario lijkt mij dan een stuk groter dan de volgende in het illustere rijtje Rutte, Lubbers, Beerenbrouck, Drees van premiers met meer dan 10 jaar premierschap.
  zondag 2 november 2025 @ 19:10:27 #110
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219178871
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:05 schreef MoreDakka het volgende:
Klaver was zo dom om niet mee te regeren en gaf daarmee Rutte en later D66 ruim baan. Geen wonder dat Rutte hem een toffe peer vond.
BNR, doorgaans heel goed ingevoerd bij de VVD, zeiden ook dat Klaver goed ligt bij een groot deel van de VVD lijst.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 2 november 2025 @ 19:11:51 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219178878
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:03 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat blijft een vervelend slachtoffercomplex waar links in zit en dat succes in de weg zit.

Het is helemaal geen wetmatigheid dat rechtse trollen alles maar kunnen en iedere kandidaat kunnen slopen. Zoiets lukt alleen bij een kandidaat die al bepaalde zwaktes heeft. Zoals Timmermans dus. De man is gewoon niet sympathiek, en dat maakt hem kwetsbaar voor zoiets. Er zijn genoeg progressieve politici waarbij zoiets helemaal niet lukt.

En ja, het is wellicht oneerlijk dat een kundige man als Timmermans dit lot krijgt. Maar het is zoals het is. Dus zul je bij keuzes van leiders rekening moeten houden hoe weerbaar ze tegen zoiets zijn.
pi_219178896
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat blijft een vervelend slachtoffercomplex waar links in zit en dat succes in de weg zit.

Het is helemaal geen wetmatigheid dat rechtse trollen alles maar kunnen en iedere kandidaat kunnen slopen. Zoiets lukt alleen bij een kandidaat die al bepaalde zwaktes heeft. Zoals Timmermans dus. De man is gewoon niet sympathiek, en dat maakt hem kwetsbaar voor zoiets. Er zijn genoeg progressieve politici waarbij zoiets helemaal niet lukt.

En ja, het is wellicht oneerlijk dat een kundige man als Timmermans dit lot krijgt. Maar het is zoals het is. Dus zul je bij keuzes van leiders rekening moeten houden hoe weerbaar ze tegen zoiets zijn.
Helemaal eens met je post, daaruit volgende:

Wie zou jij zien als een goede opvolger?

Naast Klaver hoor ik onder anderen Kati Piri voorbijkomen. Wie zie jij een redelijke kans maken?
  zondag 2 november 2025 @ 19:16:00 #113
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_219178899
quote:

[..]

Het is helemaal geen wetmatigheid dat rechtse trollen alles maar kunnen
Waarom niet? Het schijnt ook een wetmatigheid te zijn, dat volgens rechts links alles in dit land bepaalt, zelfs zonder in de regering te zitten.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 2 november 2025 @ 19:16:51 #114
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219178907
quote:

[..]

Jouw mister Jetten had nu het geluk dat Timmermans de bliksemafleider was.

Kaag had dat voordeel niet, met PvdA op 9 zetels. Dus ging Kaag kapot.

Daarvoor was Cohen de boksbal (ook onsympathiek?) of [aub geen naamsverbastering].

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 02-11-2025 22:34:25 ]
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 2 november 2025 @ 19:17:45 #115
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219178915
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 19:15 schreef 2172619626795 het volgende:

[..]
Helemaal eens met je post, daaruit volgende:

Wie zou jij zien als een goede opvolger?

Naast Klaver hoor ik onder anderen Kati Piri voorbijkomen. Wie zie jij een redelijke kans maken?
Ik denk dat het beklonken is dat Klaver het voorlopig doet. En dat is wel slim gezien zijn ervaring. Ik denk dat ze daarna wel met een fris gezicht als Moorman, De Hoop of Westerveld moeten komen.

Piri niet denk ik. Die heeft geen charisma.
pi_219178922
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:17 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Ik denk dat het beklonken is dat Klaver het voorlopig doet. En dat is wel slim gezien zijn ervaring. Ik denk dat ze daarna wel met een fris gezicht als Moorman, De Hoop of Westerveld moeten komen.

Bedankt.

Dat laatste ervaar ik ook. Ik verbaasde me ook een beetje dat haar naam rondging bij mijn vrienden.
  zondag 2 november 2025 @ 19:21:03 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_219178937
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Jouw mister Jetten had nu het geluk dat Timmermans de bliksemafleider was.

Kaag had dat voordeel niet, met PvdA op 9 zetels. Dus ging Kaag kapot.

Daarvoor was Cohen de boksbal (ook onsympathiek?) of Wouter Boslim.
Jetten draait nu al jaren mee en heeft laten zien daar veel beter mee om te kunnen gaan. Net als het ook niet lukte om Pechtold klein te krijgen. En Klaver kan dat duidelijk ook.

Kaag en Timmermans snappen de tijd wat dat betreft minder goed.
pi_219178971
quote:
Sinds ik de betekenis van het woord charisma heb opgezocht, moet ik altijd een beetje lachen als dat woord met betrekking tot politici wordt gebruikt.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Charisma

Zoals je ziet, heeft charisma meerdere betekenissen. Met betrekking tot politici wordt dan meestal de eerstgenoemde betekenis bedoeld: een bijzondere persoonlijke aantrekkingskracht of uitstraling.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Charisma_(karakter)

Slechts zeer weinig politici hebben charisma in deze zin. Maar des te meer politici zijn charisma in een andere betekenis: een geslacht van weekdieren uit de klasse van Gastropoda (slakken).

https://nl.wikipedia.org/wiki/Charisma_(geslacht)

Weekdieren omdat de meeste politici totaal geen ruggegraat hebben en met het grootste gemakt van standpunt veranderen als dat hen uitkomt, en de traagheid van besluitvorming doet denken aan de traagheid van slakken.
pi_219178983
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:06 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Waarom Balkenende als UI? Serieuze vraag.
Het is Dietrich Bonhoeffer, een dominee die één van grootste Duitse verzetshelden was. Gedood in een concentratiekamp. De man ook van de uitspraak onder al mijn posts. Zeer indrukwekkende geschriften achter gelaten.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_219179018
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:10 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
BNR, doorgaans heel goed ingevoerd bij de VVD, zeiden ook dat Klaver goed ligt bij een groot deel van de VVD lijst.
Dat lijkt me sterk, of het moet al zo zijn dat men graag Klaver ziet opduiken als leider om met nog meer legitimiteit deelname in een kabinet met PvdA-GL af te kunnen wijzen.
De VVD krijgt in elk geval nooit aan de achterban uitgelegd dat het goed is om samen met GL in een kabinet te gaan zitten.
-
  zondag 2 november 2025 @ 19:35:35 #121
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219179027
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Jetten draait nu al jaren mee en heeft laten zien daar veel beter mee om te kunnen gaan. Net als het ook niet lukte om Pechtold klein te krijgen. En Klaver kan dat duidelijk ook.

Kaag en Timmermans snappen de tijd wat dat betreft minder goed.
Pechtold had steevast een waarderingscijfer onder de 6 (Ipsos) - in een nog wel iets ander medialandschap.

September 2016 was zijn waarderingscijfer een 5.7

Dat was lager dan Segers, Klaver, premier Rutte, vice-premier Asscher, Roemer, Van der Staaij, Buma.

Het is niet zo dat die universeel werd gewaardeerd, en laten we wel wezen, Pechtold haalde met D66 nooit 18, 20 of 25 zetels. Had nooit de potentie van 30% van het electoraat. De PvdA was de bliksemafleider.
Deuger, Woke & Gutmensch
  zondag 2 november 2025 @ 19:35:45 #122
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_219179028
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:33 schreef quo_ het volgende:

[..]
Dat lijkt me sterk, of het moet al zo zijn dat men graag Klaver ziet opduiken als leider om met nog meer legitimiteit deelname in een kabinet met PvdA-GL af te kunnen wijzen.
De VVD krijgt in elk geval nooit aan de achterban uitgelegd dat het goed is om samen met GL in een kabinet te gaan zitten.
Misschien had Dilan zich deze campagne niet zo achterlijk op moeten stellen. Misschien he?
pi_219179034
quote:
Ondertussen gaan ze er bij GroenLinks-PvdA van uit dat er vier kandidaten met voorkeursstemmen in de Kamer komen, zo bevestigen bronnen. Het gaat om vier vrouwen.

Nummer 32 op de lijst Barbara Kathmann, nummer 27 Lisa Vliegenthart, nummer 25 Mikal Tseggai en nummer 24 Fatihya Abdi zouden genoeg stemmen hebben gekregen om de Kamer in te gaan.
De racistische PVDA/GL stemmer kijkt wel heel erg naar het kleurtje van de kandidaten.
pi_219179039
quote:

[..]
Klaver is in Den Haag bij de VVD iig behoorlijk populair, ze zijn nog niet vergeten dat al Ruttes kabinetten steunden op de soepele samenwerking met Klaver. En ook Yeşilgöz zelf heeft regelmatig succesvol onderhandeld met Klaver. Klaver ligt daar zeker beter dan Timmermans.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  zondag 2 november 2025 @ 19:38:29 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219179043
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
De racistische PVDA/GL stemmer kijkt wel heel erg naar het kleurtje van de kandidaten.
Pikzwart, die Barbara en Lisa.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219179044
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Misschien had Dilan zich deze campagne niet zo achterlijk op moeten stellen. Misschien he?
Jij denkt kennelijk dat het slimmer was geweest om Timmermans te omarmen om vervolgens met 12 zetels voor de VVD met pek en veren de zaal uitgejaagd te worden.
Ze heeft precies de goeie dingen gedaan voor haar partij en haar eigen positie als leider.
-
pi_219179054
quote:

[..]

Zie Moorman of Westerveld wel grote kans maken in de de nabije toekomst. De Hoop heeft vooralsnog geen interesse omdat hij dan niet meer de belangen voor de provincies buiten de Randstad kan behartigen (ik parafraseer hem)
pi_219179059
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 19:38 schreef Caland het volgende:

[..]
Pikzwart, die Barbara en Lisa.
Maar bij een Barbare zijn er nog redenen waarom ze met voorkeursstemmen is gekozen (omdat ze een van de weinige capabele digitale kamerleden is en een grote Rotterdamse kern)
  zondag 2 november 2025 @ 19:43:07 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219179068
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Maar bij een Barbare zijn er nog redenen waarom ze met voorkeursstemmen is gekozen (omdat ze een van de weinige capabele digitale kamerleden is en een grote Rotterdamse kern)
Ah, die anderen kunnen niet capabel zijn omdat ze een kleurtje hebben?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219179072
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 19:35 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Dan had ze nog meer stemmen verloren dan nu.
pi_219179082
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 19:43 schreef Caland het volgende:

[..]
Ah, die anderen kunnen niet capabel zijn omdat ze een kleurtje hebben?
Geen idee dat is mijn punt (de rest van die vrouwen zijn complete nobody's), die zijn enkel gekozen vanwege die stem voor een vrouw campagne waarbij mensen gaan stemmen voor vrouwen die lager op de stemlijst staan en daarbij duidelijk naar uiterlijke kenmerken zijn gaan kijken.
  zondag 2 november 2025 @ 19:45:21 #132
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219179085
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:39 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Zie Moorman of Westerveld wel grote kans maken in de de nabije toekomst. De Hoop heeft vooralsnog geen interesse omdat hij dan niet meer de belangen voor de provincies buiten de Randstad kan behartigen (ik parafraseer hem)
Moorman zie ik het nog wel goed doen.

Westerveld lijkt me sterk. Die heeft om te beginnen haar stem al niet mee. Klinkt gemeen, ik weet het. Is wel een hele goede ombudsvrouw en dossiertijger - ik heb er in 2023 en 2025 op gestemd (in 2025 vooral uit strategische overwegingen).
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_219179088
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:39 schreef Astro_boy het volgende:

[..]
Het is nu nog te vroeg voor De Hoop.
  zondag 2 november 2025 @ 19:45:46 #134
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_219179089
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Geen idee dat is mijn punt (de rest van die vrouwen zijn complete politieke nobody's), die zijn enkel gekozen vanwege die stem voor een vrouw campagne waarbij mensen gaan stemmen voor vrouwen die lager op de stemlijst staan en daarbij duidelijk naar uiterlijke kenmerken zijn gaan kijken.
Dat stemmen op vrouwen gebeurt al decennia lang.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_219179109
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 19:45 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Moorman zie ik het nog wel goed doen.

Westerveld lijkt me sterk. Die heeft om te beginnen haar stem al niet mee. Klinkt gemeen, ik weet het. Is wel een hele goede ombudsvrouw en dossiertijger - ik heb er in 2023 en 2025 op gestemd (in 2025 vooral uit strategische overwegingen).
Je weet wat er met dossiertijgers gebeurd is, he?
pi_219179110
quote:

[..]
Hangt er nog wel een beetje vanaf wat de VVD krijgt onderhandeld. Een stevig asielbeleid en geen extra lastenverzwaring kom je al een heel eind.
pi_219179128
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:48 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]
Hangt er nog wel een beetje vanaf wat de VVD krijgt onderhandeld. Een stevig asielbeleid en geen extra lastenverzwaring kom je al een heel eind.
Ja, je moet het echt hebben van dat inhoudsloze geroeptoeter van de VVD, de VVD heeft ook echt laten zien dat ze knopen kunnen doorhakken. NOT
pi_219179146

[ Bericht 100% gewijzigd door Wienerschnitzels op 02-11-2025 19:55:44 ]
  zondag 2 november 2025 @ 19:55:23 #139
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_219179151
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:48 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Je weet wat er met dossiertijgers gebeurd is, he?
Vertel?
Deuger, Woke & Gutmensch
pi_219179161
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik zou trouwens ook nog wel problemen tussen CDA en de rest, bijvoorbeeld over de transgenderwet
Maar het landsbelang moet toch voorop staan, wat boeit zo'n wetje nou?
pi_219179163
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:55 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Vertel?
Omtzigt
  zondag 2 november 2025 @ 20:00:18 #142
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_219179195
quote:

[..]
Voor de duizendste keer, die hele fusie was een idee van de VVD om met een grote linkse partij een stabiel kabinet te kunnen vormen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_219179199
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 19:56 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Maar het landsbelang moet toch voorop staan, wat boeit zo'n wetje nou?
VVD is ook tegen de nieuwe transgenderwet. Die lijkt sowieso voorlopig nog wel weg.
pi_219179206
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:01 schreef Hanca het volgende:

[..]
VVD is ook tegen de nieuwe transgenderwet. Die lijkt sowieso voorlopig nog wel weg.
Nou, dan moet er een partij wat inleveren.
pi_219179224
De nieuwe transgenderwet is natuurlijk wel een van de nieuwe kroonjuwelen van D66.
pi_219179230
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Dat sowieso. Ik denk ook niet dat CDA en VVD er een halszaak van maken als er wordt afgesproken dat dit een vrije keuze is binnen de coalitie en dat er gewoon mag worden gekeken of er een meerderheid is in de Kamer. Dwingen voor te stemmen vanuit een coalitieakkoord gebeurt op zulke onderwerpen sowieso bijna nooit.

De vraag is alleen wat dat voor zin heeft: als CDA en VVD tegen stemmen, dan haalt die wet het waarschijnlijk gewoon weer niet.
pi_219179231
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:02 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Iedere partij levert wat in.
pi_219179237
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
De nieuwe transgenderwet is natuurlijk wel een van de nieuwe kroonjuwelen van D66.
Geloof je dat zelf?
pi_219179253
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:07 schreef Firuze60 het volgende:
Geloof je dat zelf?
Ja, beslist. Maar misschien vindt Rob Jetten de nieuwe transgenderwet ineens niet meer zo belangrijk nu hij ook al geen regenboogzebrapad meer kan zien.
pi_219179260
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 20:06 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Iedere partij levert wat in.
Ja, maar dat onderling geruzie over neuzelwetjes heeft even geen zin. Elke partij is bewust van het gemeenschappelijke probleem, woning, zorg en migratie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')