Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had "mijlpaal" als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Vergeten dat ik niet meer door slotjes kan posten.
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:21 schreef laforest het volgende:
Vergeten dat ik niet meer door slotjes kan posten.
je zit nu niet meer in een afgesloten topic in je eentje
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Pottenbakster gifje graag.?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vond ik best leuk hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
elk nadeel heeft zijn voordeel
je zit nu niet meer in een afgesloten topic in je eentje
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ik zat hier om 4.30 uur al een presentielijst te makenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeetje 7 uur is wel echt op tijd ja
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ze willen de paal van Jussie niet meerquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:21 schreef laforest het volgende:
Vergeten dat ik niet meer door slotjes kan posten.![]()
Dot!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zat hier om 4.30 uur al een presentielijst te makenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mutske had een andere TTquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen de paal van Jussie niet meer
en dat was prima
die paal stond er al lang genoeg
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ongelooflijkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze willen de paal van Jussie niet meerIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Precies!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja helaas is dat vaste prik voor mij zo vroeg wakker.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ALle TT's zijn prima, maar die paal van Justin was wel een mijlpaalquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mutske had een andere TT
en dat was prima
die paal stond er al lang genoeg
Echt hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik las Vaste pik.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Een mijlpaal past toch nooit?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALle TT's zijn prima, maar die paal van Justin was wel een mijlpaal
Ligt er aanquote:
Ik moest er stiekem wel om lachuhquote:
Ik ga even kijken wat de Knoopjes te zeggen hebben.
Tot later.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
SchatjepatatjeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jij bent een mijl diep?quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest er stiekem wel om lachuh
Rolaterssquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:38 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga even kijken wat de Knoopjes te zeggen hebben.
Tot later.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
quote:
En ik had deze TT.![]()
Voor KW.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ik ben nogal trots op mijn maatje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Iedereenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben nogal trots op mijn maatje.![]()
![]()
in de ochtend wakker worden, natural e dumpen, xanny nemen, die e dumpenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:22 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is een hoop, ik heb er maar 102
wachten op xannax cooldown, tussendoor 2 hits maken van natural e
herhaal nog een keer in de avond voor het slapen
ergens tussendoor nog 30 punten inwisselen voor een e refill
bijna 1500 e per dag jaag ik er doorheen
en dat is nog niet eens veel, we hebben faction genoten die nog in de hotel coupons en energydrinks zitten en daarmee ook nog meer e eruit halen
we doen nu random nachtje nog een 250 chain
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb je haar weer.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in de ochtend wakker worden, natural e dumpen, xanny nemen, die e dumpen
en dat is nog niet eens veel, we hebben faction genoten die nog in de hotel coupons en energydrinks zitten en daarmee ook nog meer e eruit halen
we doen nu random nachtje nog een 250 chain
Ik moet eigenlijk meer xanax nemen, ik neem nu gemiddeld 1 per 3 dagen ipv 2 per dagquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
in de ochtend wakker worden, natural e dumpen, xanny nemen, die e dumpen
we doen nu random nachtje nog een 250 chainMaar ik wil niet de hele tijd naar zwitserland vliegen voor detox
Wat ook helpt is om je mandje te updaten, wat ik dus vergeten was. Ik kreeg vanmorgen 2x 6 treats, dus dan gaat het ineens een stuk sneller.
Kunnen jullie random xanax gebruiken uit jullie armory? Wij alleen voor een RW![]()
Dit gaat over hun spel.quote:
Jij wel, maar andere users denken wtf ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Inmiddels weten de meesten het wel hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij wel, maar andere users denken wtf ?![]()
Knoops gaat flink los.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe denk jij erover ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je zal maar de rechter zijn in deze zaak.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zal maar de rechter zijn in deze zaak.![]()
Amerikaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ben blij dat we geen jury hebben zoals in Amerika.![]()
![]()
Inmiddels niet meer nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is denk ik een man die moet kotsen om Timmermans![]()
onze faction heeft warmode aanstaan, is echt topquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk meer xanax nemen, ik neem nu gemiddeld 1 per 3 dagen ipv 2 per dagMaar ik wil niet de hele tijd naar zwitserland vliegen voor detox
Wat ook helpt is om je mandje te updaten, wat ik dus vergeten was. Ik kreeg vanmorgen 2x 6 treats, dus dan gaat het ineens een stuk sneller.
Kunnen jullie random xanax gebruiken uit jullie armory? Wij alleen voor een RW
3 xanax per dag en ik heb nu pas -3 addiction
en na 5 dagen
en we mogen xanax gebruiken voor het event, en punten
we halen best wat respect nog binnen ookHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat liep toch even anders.
[ afbeelding ]![]()
![]()
ik snap dat lvl van haat nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is denk ik een man die moet kotsen om TimmermansHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Met 2 xanax zit ik al op 5% en moet gaan oppassen voor mijn opleidingquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
onze faction heeft warmode aanstaan, is echt top
3 xanax per dag en ik heb nu pas -3 addiction
en na 5 dagen
en we mogen xanax gebruiken voor het event, en punten
we halen best wat respect nog binnen ook![]()
Er was wat "ruzie" in ons leadership team en 1 iemand is boos weg gegaan; alleen zorgde die voor een hoop xanax, dus we zien wel wat het wordt. Die gozer was ook gewoon een grote bully, dus opgeruimd staat netjes.![]()
psssstquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Met 2 xanax zit ik al op 5% en moet gaan oppassen voor mijn opleiding![]()
Er was wat "ruzie" in ons leadership team en 1 iemand is boos weg gegaan; alleen zorgde die voor een hoop xanax, dus we zien wel wat het wordt. Die gozer was ook gewoon een grote bully, dus opgeruimd staat netjes.
drugs kopen?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Xanax is voor kinderen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zuid Afrika is nu een beetje een waste of E. Een reis van 2 a 2.5 uur is beter omdat je dan je natuurlijke energie weer hebt opgebouwd als je terug komt. Maar ja, xanax kindersnoepjes....![]()
ah dus je hebt 20 miljoen op zakquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:44 schreef devzero het volgende:
Zuid Afrika is nu een beetje een waste of E. Een reis van 2 a 2.5 uur is beter omdat je dan je natuurlijke energie weer hebt opgebouwd als je terug komt.![]()
maar je kunt e uitgeven in SA aan jagen (merit) of andere mensen meppen
ik probeer terug te vliegen met ongeveer 40 e, dan land ik met volle eHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja, ik jaag een beetje voor ik terug ga.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah dus je hebt 20 miljoen op zak![]()
maar je kunt e uitgeven in SA aan jagen (merit) of andere mensen meppen
ik probeer terug te vliegen met ongeveer 40 e, dan land ik met volle e![]()
Vind die enorme haat ook nogal onredelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snap dat lvl van haat nietUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dit hadden we toch al besproken ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk dan,.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
En toch wordt er nog steeds gesproken over kotsen van timmermansquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
Dit hadden we toch al besproken ?![]()
Van, of op..?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:52 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch wordt er nog steeds gesproken over kotsen van timmermansOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik wil het graag over drinkwater hebben. Moest vandaag de waterstand doorgeven en dat was weer een trigger om meer te weten te komen over dit onderwerp.![]()
Leuk onderwerpquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wil het graag over drinkwater hebben. Moest vandaag de waterstand doorgeven en dat was weer een trigger om meer te weten te komen over dit onderwerp.![]()
Ik had beter "kotsen van" (tussen quotes) kunnen doen, want het refereerde naar een eerdere post.quote:![]()
Kosten of kotsen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Op is correct zonder context. Dus ik had beter "kosten van" (tussen quotes) kunnen doen, want het refereerde naar een eerdere post.Uw ADH vitamine Worst
Daar hebben we een expert over .ben even zijn naam kwijt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wil het graag over drinkwater hebben. Moest vandaag de waterstand doorgeven en dat was weer een trigger om meer te weten te komen over dit onderwerp.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef StevenHyde het volgende:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
![]()
![]()
![]()
dat dacht ik alquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had beter "kotsen van" (tussen quotes) kunnen doen, want het refereerde naar een eerdere post.
Goedemiddag Dane Sally.quote:
Posten of potsen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:58 schreef devzero het volgende:
[..]
KotsenSoms moet ik niet 3 dingen tegelijkertijd doen en ook nog eens hier posten
![]()
Allemaal aangelegd door het orakelquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:59 schreef StevenHyde het volgende:
Bizar veel waterpunten zeg. Grote klasse!
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allemaal aangelegd door het orakel
Uw ADH vitamine Worst
Maar heeft hij het water ook aangelengd?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Allemaal aangelegd door het orakel![]()
Vast welquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar heeft hij het water ook aangelengd?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Sjampieeeeequote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:09 schreef Sestra666 het volgende:
![]()
fok bijna ten onder of valt t mee?
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Met grenadinequote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar heeft hij het water ook aangelengd?Uw ADH vitamine Worst
Hij legt water aan door heel het land,
met helm, buis, en altijd de bovenhand.
Vraagt men iets over druk of kraan,
dan hoeft hij slechts z’n wenkbrauw op te slaan.
Want hij wéét alles — echt, vraag maar hoor,
van sloot tot zee, van kraan tot boor.
Wij knikken beleefd, half in verbazing, half in vrees…
want ja, het Orakel heeft natuurlijk altijd gelijk — óók als het niet zo is.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Je hoort wel eens over shoarmatenten die een speciaal ingredient in hun knoflooksaus doen, dus wie weet wat die waterleidingemployees doen met kraanwaterquote:![]()
![]()
Je bent er weer.quote:ik heb je gemist.
Bij mij dist chatgpt hem helemaal kapot en ik heb er niet eens om gevraagd, heb alleen paar dingen gezegd over zijn achtergrondquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
want ja, het Orakel heeft natuurlijk altijd gelijk — óók als het niet zo is.
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent er weer.ik heb je gemist.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:12 schreef greysbones het volgende:
want ja, het Orakel heeft natuurlijk altijd gelijk — óók als het niet zo is.![]()
![]()
Ik raak gewoon emo . Hoe gaat het met je?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind haar echt heel lief.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
chatgpt kwam hiermee bij mijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij mij dist chatgpt hem helemaal kapot en ik heb er niet eens om gevraagd, heb alleen paar dingen gezegd over zijn achtergrondIk heb een openai "project' genaamd kree, dus iedere keer leert het wat meer over hemquote:Het orakel zit weer achter z’n scherm,
weet alles van bron tot kraan,
hoe water reist door buizenstelsels,
en hoe mensen verdampen gaan.
Hij swipe’t soms links, soms rechts,
maar drukt nooit echt op “stuur”.
Want liefde stroomt niet via apps —
ze sijpelt, traag, en puur.
Dus praat hij liever over druk en peil,
over watervangers en moraal,
want diep vanbinnen weet het orakel:
geen leiding houdt gevoel centraal. 💧![]()
![]()
Wat leuk dat je weer terug bent. Hier alles prima. Ik mis onze vriend nog steeds wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
haha nah.. ja goed hoor en met u?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-10-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Kom bij onsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Met 2 xanax zit ik al op 5% en moet gaan oppassen voor mijn opleiding![]()
Er was wat "ruzie" in ons leadership team en 1 iemand is boos weg gegaan; alleen zorgde die voor een hoop xanax, dus we zien wel wat het wordt. Die gozer was ook gewoon een grote bully, dus opgeruimd staat netjes.![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wil het graag over drinkwater hebben. Moest vandaag de waterstand doorgeven en dat was weer een trigger om meer te weten te komen over dit onderwerp.
Alleen maar schatjes hier
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:quote:
Komt goed!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik heb het helemaal gehad vandaagIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Frikandel gvd!Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
maar Sjamp vertelquote:
hoe gaat ie?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Speciaal, mag ik hopen?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet jouw frikandel!quote:
Zas is wel veul hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
Zin in frikandel nu pohhhh
Zas frikandellen wilcoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben onderwegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:38 schreef StevenHyde het volgende:
We gaan sambal boontjes met kip eten. Ook niet mis.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De geestelijke gezondheidszorg in Nederland is echt meer dan hopeloos failliet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Ik neem de zas frikandellen meeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, gewoon twee stuks, voor de snelle trek.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Jos Brinkie dan maar?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, gewoon twee stuks, voor de snelle trek.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:39 schreef DJMO het volgende:
De geestelijke gezondheidszorg in Nederland is echt meer dan hopeloos failliet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe maar een Domme Turk .quote:
Unfortunately peanutbutterquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat vindt je lekkere hapjes. Denk dat die al op zijn.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:44 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dat vindt je lekkere hapjes. Denk dat die al op zijn.![]()
![]()
Dit is zo niet te volgen.
Ook de wmo zegt:u hebt therapie en behandeling nodig. Parnassia: je kunt thuiszorg aanvragen.quote:
#kastje #muur
En ondertussen slaap ik steeds slechter, eet ik weer steeds slechter, maakt Rob zich terecht weer steeds meer zorgen om me, enwil ik dit hele circus eigenlijk helemaal niet meemaken. Het enige wat ik wil is rust en ruimte in m'n hoofd. Ruimte om verdrietig te mogen zijn, ruimte om te rouwen, ruimte om gelukkig te zijn met Rob die al jaren over me waakt.Ik heb er één en ik ben er trots op
niks van aantrekkenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:46 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ach ja sommige mensen begrijpen mijn levensstijl niet.
leef je leven zoals jij het prettig vindtEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Altijd hequote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:56 schreef Sestra666 het volgende:
wachten op postnl en willen bellen . schiet eens opppppppp postnl![]()
![]()
![]()
Zit je net lekker tequote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:57 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Of dat je naar het toilet moet, gelukkig nu niet![]()
Ding dong![]()
![]()
waar the f is mijn post geblevenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Altijd hetzelfde hequote:
FoetsieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
how dare youquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
sinds wanneer moet okee foetsie??okee
![]()
![]()
quote:
Heel vaak heb ik de brief al binnen voordat ie in de app komt te staanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
Die postnl app waar ze de enveloppen inscannen dat is wel een top uitvinding
Zeker handig jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
Die postnl app waar ze de enveloppen inscannen dat is wel een top uitvinding![]()
![]()
Dus ook met een volle slaapkamerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks van aantrekken
leef je leven zoals jij het prettig vindtWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
als jij je daar prettig bij voeltquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dus ook met een volle slaapkamer
ja
zolang het meer hygiënisch blijftEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook de wmo zegt:u hebt therapie en behandeling nodig. Parnassia: je kunt thuiszorg aanvragen.
#kastje #muur
En ondertussen slaap ik steeds slechter, eet ik weer steeds slechter, maakt Rob zich terecht weer steeds meer zorgen om me, enwil ik dit hele circus eigenlijk helemaal niet meemaken. Het enige wat ik wil is rust en ruimte in m'n hoofd. Ruimte om verdrietig te mogen zijn, ruimte om te rouwen, ruimte om gelukkig te zijn met Rob die al jaren over me waakt.![]()
![]()
Maily in tha house.
Morgen naar kantoor en sinds lange tijd zijn we met 4 voetballers. Denk dat ik vd wedstrijdspanning niet goed ga slapen komende nacht![]()
Heb ze net allemaal gemaakt. pppff het is toch iedere keer weer een hele klusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gezellig nachtbolken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:27 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen naar kantoor en sinds lange tijd zijn we met 4 voetballers. Denk dat ik vd wedstrijdspanning niet goed ga slapen komende nacht“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Knibbel knabbel knuisjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Knibbel knabbel knuistje met je rookworst in mijn vuistje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk meer aan een snoephuisje“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
paar keer gehad maar dat zal je vast niet verbazenquote:Uw ADH vitamine Worst
Je was me voor.quote:
stijfje gekregenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuistje met je rookworst in mijn vuistje.Uw ADH vitamine Worst
![]()
Wie kent dat nietquote:
Wil je een likje mosterd ?quote:
Beetje gay?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
quote:
Allemaal goorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
![]()
![]()
![]()
lekkeuhhhh
PipapoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wollkkk
ik denk, ik zeg weer eens wat anders
BOLKIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh ja. dat was't
Bolk
KlobWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
En wat als ik nu vies ziedend mad wil juichen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Als een van je studenten zich "verslapen" heeft voor een 11 uur afspraak, je een zoom sessie met hem opzet en hij er uitziet alsof hij net uit de bar is komen rollenDan weet je weer dat je bij een universiteit werkt
![]()
![]()
Heb de achtergrond kleur, eigen post kleur en vrienden post kleur aangepast en dit geeft een hele andere DTS ervaring![]()
![]()
Of dat het een Fokker is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:40 schreef devzero het volgende:
Als een van je studenten zich "verslapen" heeft voor een 11 uur afspraak, je een zoom sessie met hem opzet en hij er uitziet alsof hij net uit de bar is komen rollenDan weet je weer dat je bij een universiteit werkt
![]()
FOK!kers zitten helemaal niet op een Universiteit, daar kom je als 12 jarige zolderkamer autist helemaal niet opquote:
Oh, dat is dan raar aan mij geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK!kers zitten helemaal niet op een Universiteit, daar kom je als 12 jarige zolderkamer autist helemaal niet op![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK!kers zitten helemaal niet op een Universiteit, daar kom je als 12 jarige zolderkamer autist helemaal niet op
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Altijd bij mequote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neem ook een zak notenmix mee![]()
![]()
Zo tijd om de hort op te gaan, ben al moe en het moet nog beginnen,zal blij zijn als het 21.30 uur is.
Misschien kom ik tussen tijdens de pauze nog wel even een bolkje zetten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sterkte dan maarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
Zo tijd om de hort op te gaan, ben al moe en het moet nog beginnen,zal blij zijn als het 21.30 uur is.
Misschien kom ik tussen tijdens de pauze nog wel even een bolkje zetten.![]()
![]()
Dan laat ik de r thuis, maar neem ik ook worst meequote:
Ben eigenlijk niet moe maar toch zin om hele dag in bed te liggenUw ADH vitamine Worst
Ja maar afgelopen jaren had ik dat gevoel niet tot het minstens december wasUw ADH vitamine Worst
Hmmz...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ja maar afgelopen jaren had ik dat gevoel niet tot het minstens december was
Forum Opties Forumhop: Hop naar: