psssstquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Met 2 xanax zit ik al op 5% en moet gaan oppassen voor mijn opleiding![]()
Er was wat "ruzie" in ons leadership team en 1 iemand is boos weg gegaan; alleen zorgde die voor een hoop xanax, dus we zien wel wat het wordt. Die gozer was ook gewoon een grote bully, dus opgeruimd staat netjes.
ah dus je hebt 20 miljoen op zakquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:44 schreef devzero het volgende:
Zuid Afrika is nu een beetje een waste of E. Een reis van 2 a 2.5 uur is beter omdat je dan je natuurlijke energie weer hebt opgebouwd als je terug komt.
Ja, ik jaag een beetje voor ik terug ga.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah dus je hebt 20 miljoen op zak![]()
maar je kunt e uitgeven in SA aan jagen (merit) of andere mensen meppen
ik probeer terug te vliegen met ongeveer 40 e, dan land ik met volle e
Vind die enorme haat ook nogal onredelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:36 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik snap dat lvl van haat niet
En toch wordt er nog steeds gesproken over kotsen van timmermansquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:51 schreef FreshFruit het volgende:
Dit hadden we toch al besproken ?
Van, of op..?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:52 schreef devzero het volgende:
[..]
En toch wordt er nog steeds gesproken over kotsen van timmermans
Leuk onderwerpquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wil het graag over drinkwater hebben. Moest vandaag de waterstand doorgeven en dat was weer een trigger om meer te weten te komen over dit onderwerp.
Ik had beter "kotsen van" (tussen quotes) kunnen doen, want het refereerde naar een eerdere post.quote:
Kosten of kotsen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Op is correct zonder context. Dus ik had beter "kosten van" (tussen quotes) kunnen doen, want het refereerde naar een eerdere post.
Daar hebben we een expert over .ben even zijn naam kwijt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:56 schreef StevenHyde het volgende:
Ik wil het graag over drinkwater hebben. Moest vandaag de waterstand doorgeven en dat was weer een trigger om meer te weten te komen over dit onderwerp.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |