Dit gaat over hun spel.quote:
Jij wel, maar andere users denken wtf ?quote:
Inmiddels weten de meesten het wel hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij wel, maar andere users denken wtf ?
Hoe denk jij erover ?quote:
Je zal maar de rechter zijn in deze zaak.quote:
Gelukkig niet zegquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je zal maar de rechter zijn in deze zaak.
Amerikaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:28 schreef StevenHyde het volgende:
Ben blij dat we geen jury hebben zoals in Amerika.
Inmiddels niet meer nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is denk ik een man die moet kotsen om Timmermans
onze faction heeft warmode aanstaan, is echt topquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk meer xanax nemen, ik neem nu gemiddeld 1 per 3 dagen ipv 2 per dagMaar ik wil niet de hele tijd naar zwitserland vliegen voor detox
Wat ook helpt is om je mandje te updaten, wat ik dus vergeten was. Ik kreeg vanmorgen 2x 6 treats, dus dan gaat het ineens een stuk sneller.
Kunnen jullie random xanax gebruiken uit jullie armory? Wij alleen voor een RW
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat liep toch even anders.
[ afbeelding ]
ik snap dat lvl van haat nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:29 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Is denk ik een man die moet kotsen om Timmermans
Met 2 xanax zit ik al op 5% en moet gaan oppassen voor mijn opleidingquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
onze faction heeft warmode aanstaan, is echt top
3 xanax per dag en ik heb nu pas -3 addiction
en na 5 dagen
en we mogen xanax gebruiken voor het event, en punten
we halen best wat respect nog binnen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |