Heel vaak heb ik de brief al binnen voordat ie in de app komt te staanquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
Die postnl app waar ze de enveloppen inscannen dat is wel een top uitvinding
Zeker handig jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:09 schreef StevenHyde het volgende:
Die postnl app waar ze de enveloppen inscannen dat is wel een top uitvinding
Dus ook met een volle slaapkamerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks van aantrekken
leef je leven zoals jij het prettig vindt
als jij je daar prettig bij voeltquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dus ook met een volle slaapkamer
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:46 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook de wmo zegt:u hebt therapie en behandeling nodig. Parnassia: je kunt thuiszorg aanvragen.
#kastje #muur
En ondertussen slaap ik steeds slechter, eet ik weer steeds slechter, maakt Rob zich terecht weer steeds meer zorgen om me, enwil ik dit hele circus eigenlijk helemaal niet meemaken. Het enige wat ik wil is rust en ruimte in m'n hoofd. Ruimte om verdrietig te mogen zijn, ruimte om te rouwen, ruimte om gelukkig te zijn met Rob die al jaren over me waakt.
Heb ze net allemaal gemaakt. pppff het is toch iedere keer weer een hele klusquote:
Gezellig nachtbolken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:27 schreef StevenHyde het volgende:
Morgen naar kantoor en sinds lange tijd zijn we met 4 voetballers. Denk dat ik vd wedstrijdspanning niet goed ga slapen komende nacht
Knibbel knabbel knuistje met je rookworst in mijn vuistje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Denk meer aan een snoephuisje
paar keer gehad maar dat zal je vast niet verbazenquote:
Je was me voor.quote:
stijfje gekregenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Knibbel knabbel knuistje met je rookworst in mijn vuistje.
Wie kent dat nietquote:
Wil je een likje mosterd ?quote:
Beetje gay?quote:
quote:
quote:
quote:
Allemaal goorquote:
Of dat het een Fokker is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:40 schreef devzero het volgende:
Als een van je studenten zich "verslapen" heeft voor een 11 uur afspraak, je een zoom sessie met hem opzet en hij er uitziet alsof hij net uit de bar is komen rollenDan weet je weer dat je bij een universiteit werkt
FOK!kers zitten helemaal niet op een Universiteit, daar kom je als 12 jarige zolderkamer autist helemaal niet opquote:
Oh, dat is dan raar aan mij geweestquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK!kers zitten helemaal niet op een Universiteit, daar kom je als 12 jarige zolderkamer autist helemaal niet op
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
FOK!kers zitten helemaal niet op een Universiteit, daar kom je als 12 jarige zolderkamer autist helemaal niet op
Altijd bij mequote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
neem ook een zak notenmix mee
Sterkte dan maarquote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:34 schreef Dotteke het volgende:
Zo tijd om de hort op te gaan, ben al moe en het moet nog beginnen,zal blij zijn als het 21.30 uur is.
Misschien kom ik tussen tijdens de pauze nog wel even een bolkje zetten.
Dan laat ik de r thuis, maar neem ik ook worst meequote:
Hmmz...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
Ja maar afgelopen jaren had ik dat gevoel niet tot het minstens december was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |