Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Ik had "mijlpaal" als TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
Sowiesoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nietusquote:
Jij mist je paal
Ik niet
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Zal jou eens palenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nietus
Jij mist je paal
Ik niet![]()
![]()
Ik heb je plaatje nog laten staanquote:
Maar ook dat kan verdwijnen
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Niks mis met Justins mijlpaalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb je plaatje nog laten staan
Maar ook dat kan verdwijnen![]()
![]()
Ja meneertje koekepeertjequote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Waar is @laforest nu geblevenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Paal jij of paal ik
Iedereen paalt
Op deze liedje kan ik wel de hele nacht palen
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Het is dezelfde TTquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Grote blub voor Pinniequote:
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Mootjequote:
Storing
Redelijk man. Beetje een ruk (wat betreft slaap) nacht maar verder wel prima zo. Hoest met jou?quote:![]()
Oh balen van die slaap.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Redelijk man. Beetje een ruk (wat betreft slaap) nacht maar verder wel prima zo. Hoest met jou?
Hier wel goed, ben alleen m'n paal kwijt![]()
![]()
A jammer, de paal is niet terug.Sliep je Jussie
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Er zat iemand te azenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
A jammer, de paal is niet terug.Sliep je Jussie
![]()
![]()
Hier ook, door de rug gegaan, snotverkouden, hoesten, snotteren niezen.quote:
EN ik heb het keidruk vandaag en vanavondHet komt echt niet uit om nu ziek te zijn
Ja b lijkbaar, ze gunnen je je paal nietquote:
Vervelendquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, door de rug gegaan, snotverkouden, hoesten, snotteren niezen.
EN ik heb het keidruk vandaag en vanavondHet komt echt niet uit om nu ziek te zijn
Sterkte Dot
![]()
![]()
Ongelooflijk tochquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja b lijkbaar, ze gunnen je je paal niet![]()
![]()
Vriend Bierparteiquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet lachen jij![]()
Vriend Salzburger Nockerl
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ach valt wel mee zijn ergere dingen.quote:
Jetten baaltnu denk ik
De PVV is in de laatste telling de grootste partij van Nederland. Het verschil tussen D66 en PVV is sinds de exitpoll van gisteravond 21.00 uur steeds klein geweest. Ruim 98 procent van de stemmen is nu geteld. Verder in dit liveblog: D66 en het CDA boekten (tot nu toe) overal in Nederland winst, GroenLinks-PvdA en de PVV scoorden juist overal slechter. Volg alles over de verkiezingsuitslag in dit liveblog.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Beterschapquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, door de rug gegaan, snotverkouden, hoesten, snotteren niezen.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hey Sally, thnx, ik draag het als een vrouw, wij kunnnen wel tegen een stootjequote:
Heb meer te doen met de man van @greysbones omdat zie niet lang dezelfde paal wilquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en helemaal dat @:Greysbones jou paal niet als voorkeur heeft![]()
![]()
Ik volg het nu live op tv, maar daar heeft D66 nog van ca 1.100 eerder in de uitzending naar nu ruim 3.300 stemmen meer dan PVV (al naar gelang er nieuwe uitslagen en hertellingen binnen komen).quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach valt wel mee zijn ergere dingen.
Jetten baaltnu denk ik
De PVV is in de laatste telling de grootste partij van Nederland. Het verschil tussen D66 en PVV is sinds de exitpoll van gisteravond 21.00 uur steeds klein geweest. Ruim 98 procent van de stemmen is nu geteld. Verder in dit liveblog: D66 en het CDA boekten (tot nu toe) overal in Nederland winst, GroenLinks-PvdA en de PVV scoorden juist overal slechter. Volg alles over de verkiezingsuitslag in dit liveblog.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ai, en terwijl ik dit zeg, is de PVV weer bovenaan met +1382 stemmen...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik volg het nu live op tv, maar daar heeft D66 nog van ca 1.100 eerder in de uitzending naar nu ruim 3.300 stemmen meer dan PVV (al naar gelang er nieuwe uitslagen en hertellingen binnen komen).![]()
Kreeg een push melding van RTLquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik volg het nu live op tv, maar daar heeft D66 nog van ca 1.100 eerder in de uitzending naar nu ruim 3.300 stemmen meer dan PVV (al naar gelang er nieuwe uitslagen en hertellingen binnen komen).
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-alle-ontwikkelingenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga maar niet nog meer dingen tegelijk volgen...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreen een push melding van RTL
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-alle-ontwikkelingen
Moet zo ook nog naar werk.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Er zit bier inquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een partei kan je niet eten of drinken, maar vooruit
Uw ADH vitamine Worst
Ik ben zo afgeknapt op Jetten, de haat in de ogen en zijn stem naar Wilders niet normaal zoveel haat
Ik noem hem hier thuis een .......... iets wat ik hier niet mag zeggen
En ik wil niet een kabinet zoals we al jaren hebben gehad, daar is alles al door naar de knoppen gegaan.
Maar goed de stem is gezet, het land bepaaldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heer Justin.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Over bier gesproken. Heb al bijna mijn eerste halve liter op, gemeentepils danUw ADH vitamine Worst
Hey mien lekkuh Wurstjuhquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef hemarookworst het volgende:
Over bier gesproken. Heb al bijna mijn eerste halve liter op, gemeentepils dan
Hier heeft ook iemand zin in gemeentepils.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zijn er niet ongeveer net zoveel burgers die haat tegen Wilders hebben, als die voor Jetten en de andere linkse partijen zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben zo afgeknapt op Jetten, de haat in de ogen en zijn stem naar Wilders niet normaal zoveel haat
Ik noem hem hier thuis een .......... iets wat ik hier niet mag zeggen
En ik wil niet een kabinet zoals we al jaren hebben gehad, daar is alles al door naar de knoppen gegaan.
Maar goed de stem is gezet, het land bepaald
Overigens: Wilders heeft ook een stevige toon, over het algemeen
Haat is best een stevige term ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Liedjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dansen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker hoor.
Genietsje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O klopt, maar vind in de politiek die haat onderling eens afgelopen moet zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:01 schreef Sally het volgende:
[..]
Zijn er niet ongeveer net zoveel burgers die haat tegen Wilders hebben, als die voor Jetten en de andere linkse partijen zijn?
Overigens: Wilders heeft ook een stevige toon, over het algemeen
Maar die haat die Jetten had hij spuugde het zowat uit en die blik in zijn ogen bbbrrrrrWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie bij Jetten totaal geen haat. Iemand aanspreken op niet leveren is heel iets anders.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Haat past meer bij Wilders in deze context.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mupske.quote:
quote:
Hey Blubskequote:
Komt er lastig doorheen nog.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die was net even hier, maar helaas alweer vertrokkenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog stees last van je verstopping?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja helaas welquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog stees last van je verstopping?Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
En je spierpijn ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Waarom blijf je zolang daar mee doorlopenquote:
Vraag maar lactulose aan je dokter, dat helpt heel goed. Die vezelzakjes hielpen bij mij ook nooit.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat een fijn duo.quote:
Hey Stevenquote:
Beetje snotterig, gaat wel weer over, but thnxquote:Op donderdag 30 oktober 2025 10:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey Dottie. Ik zei t al eerder, maar jij ook beterschap
Goffer.
Is wel glibberig die bolkquote:
Lekker aan je kip voelen.
Een ei leggen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kabuoter Plopkip ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Plopperdeplop“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
Snap ik wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:17 schreef Pinnenmutske het volgende:
Fring houdt echt wel van onze kippen
Was ook een geintje.quote:
Alweer aan de wandel ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Moon lang niet gezien, alles goed, en met je moeder ook?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Lafquote:
Dikke prima. Al mag ik wel wat meer wandelen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Heb al 2 keer gewandeld vandaagvanmiddag nog sporten
Hoe is het met jou?
Hi Dotquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Moon lang niet gezien, alles goed, en met je moeder ook?Ja gaat oke hier zo, en met mijn moeder ook veel beter
![]()
Hoe is het met jou?![]()
![]()
quote:Oh fijnquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hi DotJa gaat oke hier zo, en met mijn moeder ook veel beter
![]()
Hoe is het met jou?![]()
![]()
Samen gaan ?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dikke prima. Al mag ik wel wat meer wandelen.![]()
![]()
A fijn te horenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:38 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hi DotJa gaat oke hier zo, en met mijn moeder ook veel beter
![]()
Hoe is het met jou?![]()
Hier ook alles okidokieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Om nog even te antwoorden: lezen, schrijven, en rekenen.
De eerste twee in 3 talen.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Gelukkigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A fijn te horen![]()
Hier ook alles okidokie![]()
![]()
Een oude bekende.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:41 schreef laforest het volgende:
[..]
De eerste twee in 3 talen.
Je hebt het geflikt broeder.quote:![]()
![]()
Je bent er weer. wat leuk.quote:
Niet dat daar iemand op zat te wachten...quote:
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ik vind het altijd wel fijn als jij er bent hoor. Je mag vaker langskomenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet dat daar iemand op zat te wachten...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dan, nu al drie talen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:41 schreef laforest het volgende:
[..]
De eerste twee in 3 talen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tuurlijk wel. Je was ineens zomaar weg. We hebben het altijd leuk gehad. Welkom terug.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet dat daar iemand op zat te wachten...
wie is ziequote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb meer te doen met de man van @:greysbones omdat zie niet lang dezelfde paal wil
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Fijn, heb je het wel afgekregen dit keerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb er een goed gevoel overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het altijd wel fijn als jij er bent hoor. Je mag vaker langskomensweet
Warme weer is bijna voorbij hier, dus dat gaat lukken.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
zegggquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet dat daar iemand op zat te wachten...
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
En muzieknoten lezen.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Ik vertelde Soul gister je verhaal en haar reactie was dat ze je heel stoer vindt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb er een goed gevoel over“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik ben ook geenszins verplicht in te gaan op jouw postquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja val maar over een spelfout om er niet op in te hoeven gaan
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
je bent hier wat mij betreft altijd welkomquote:![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan doen we er niets meequote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ook geenszins verplicht in te gaan op jouw post![]()
![]()
Dankjewelquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je was ineens zomaar weg. We hebben het altijd leuk gehad. Welkom terug.
Ja, leek mij beter tijdje te gaan.Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
dat klopt als een zwerende vingerquote:
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Jij ook dankjewelquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent hier wat mij betreft altijd welkom![]()
![]()
Alles goed met je?Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
wmb nergens voor nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Dankjewel
Ja, leek mij beter tijdje te gaan.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Mooi zo, en wie weet versla je Justin, niemand die het tot nu toe gelukt isquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:49 schreef laforest het volgende:
[..]sweet
Warme weer is bijna voorbij hier, dus dat gaat lukken.
alles okquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij ook dankjewel
Alles goed met je?
hoe is het daar?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik doe dat meestal onvrijwillig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Dankjewel
Ja, leek mij beter tijdje te gaan.
O dat is wel fijn, maar dat gaat vast lukken met zijn muzikale papaquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gelukkig geen zwerende paalquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat klopt als een zwerende vinger![]()
![]()
A gossiequote:
owww daar kun je mee leren levenquote:
er zijn er meer teleurgesteld in mij
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Kan me niet voorstellenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww daar kun je mee leren leven
er zijn er meer teleurgesteld in mij![]()
![]()
Soul is helemaal heppie de peppie.
Ja allesquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, heb je het wel afgekregen dit keerNooit meer slapen![]()
Deze man.quote:
elk geintje heeft een seintjequote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ik maakte maar een grapje hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
In elk geintje zit een seintje Justin.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ik maakte maar een grapje hoor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daar hoorde ik ooit ook bijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww daar kun je mee leren leven
er zijn er meer teleurgesteld in mij
O wat fijn KW, nu maar hopen op een goed berichtquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
elk geintje heeft een seintjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben natuurlijk wel een beetje teleurgesteld jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In elk geintje zit een seintje Justin.![]()
![]()
En door.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
[..]
Ben natuurlijk wel een beetje teleurgesteld ja“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moi Lovy.quote:
quote:Hey Lovelyquote:
Ze is net uit bed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben al vanaf 7 uur wakker en om even voor 8 zat ik al in de woonkamer hoor
I have a therapist, her name is music. ♪![]()
LIEVquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Lovely het volgende:
Ik ben al vanaf 7 uur wakker en om even voor 8 zat ik al in de woonkamer hoor![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jussiequote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:11 schreef Lovely het volgende:
Ik ben al vanaf 7 uur wakker en om even voor 8 zat ik al in de woonkamer hoor![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heer Verskequote:
Oh, ik ben hier niet voor de punten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, en wie weet versla je Justin, niemand die het tot nu toe gelukt is
Jehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
Heer Freon MT6quote:
Mooi man, hoe denk je er zelf over?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja ongelofelijk hé. Ik ben sowieso aldoor vroeg wakker..quote:I have a therapist, her name is music. ♪![]()
Gister was je wel heel vroeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk hé. Ik ben sowieso aldoor vroeg wakker..“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ben je al aan de wandel geweest vandaag, @Lovely?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jeetje 7 uur is wel echt op tijd jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk hé. Ik ben sowieso aldoor vroeg wakker..Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Nog niet, vanmiddag wel even als ik er weer ben. Heb de afgelopen dagen wel gewandeldquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Ben je al aan de wandel geweest vandaag, @:lovely?I have a therapist, her name is music. ♪![]()
fijnquote:![]()
en kiddo ook goed las ik
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Soms zelfs rond 6 uur, maar probeer dan toch nog wel even te slapen..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeetje 7 uur is wel echt op tijd jaI have a therapist, her name is music. ♪![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal onvrijwillig.
WheheheJehovah=Power of God Lucifer=Light of God Satan=Love of God Jesus=Unity of God![]()
ik vind als het wat kouder wordt het bed smorgens nog zo lekker warmquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms zelfs rond 6 uur, maar probeer dan toch nog wel even te slapen..
dat ik er niet uit wilEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Lekker wandelweer vandaagquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, vanmiddag wel even als ik er weer ben. Heb de afgelopen dagen wel gewandeld
Klopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn, maar dat gaat vast lukken met zijn muzikale papa
Ik ben diegene die hem dat leert.
Dat merk je idd nu wel. In september begin oktober viel dat nog mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind als het wat kouder wordt het bed smorgens nog zo lekker warm
dat ik er niet uit wilI have a therapist, her name is music. ♪![]()
Ik ga met @Moonlight wandelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heel goed, inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn![]()
en kiddo ook goed las ik
Erg trots om mijn kleine.
Zie je nu dat je wel gemist werd ?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Heel goed, inderdaad.
Erg trots om mijn kleine.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
aaahhhhquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Heel goed, inderdaad.
Erg trots om mijn kleine.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb er een goed gevoel bij, het is nu kijken of het voldoende wasquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mooi man, hoe denk je er zelf over?Nooit meer slapen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: