Dan doen we er niets meequote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben ook geenszins verplicht in te gaan op jouw post
Dankjewelquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je was ineens zomaar weg. We hebben het altijd leuk gehad. Welkom terug.
dat klopt als een zwerende vingerquote:
Jij ook dankjewelquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent hier wat mij betreft altijd welkom![]()
![]()
wmb nergens voor nodigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Dankjewel
Ja, leek mij beter tijdje te gaan.
Mooi zo, en wie weet versla je Justin, niemand die het tot nu toe gelukt isquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:49 schreef laforest het volgende:
[..]sweet
Warme weer is bijna voorbij hier, dus dat gaat lukken.
alles okquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Jij ook dankjewel
Alles goed met je?
Ik doe dat meestal onvrijwillig.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Dankjewel
Ja, leek mij beter tijdje te gaan.
O dat is wel fijn, maar dat gaat vast lukken met zijn muzikale papaquote:
Gelukkig geen zwerende paalquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat klopt als een zwerende vinger
A gossiequote:
owww daar kun je mee leren levenquote:
Kan me niet voorstellenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww daar kun je mee leren leven
er zijn er meer teleurgesteld in mij
Ja allesquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn, heb je het wel afgekregen dit keer
Deze man.quote:
elk geintje heeft een seintjequote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ik maakte maar een grapje hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
In elk geintje zit een seintje Justin.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar ik maakte maar een grapje hoor
Daar hoorde ik ooit ook bijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
owww daar kun je mee leren leven
er zijn er meer teleurgesteld in mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |