Gelukkigquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A fijn te horen![]()
Hier ook alles okidokie
Een oude bekende.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Om nog even te antwoorden: lezen, schrijven, en rekenen.
De eerste twee in 3 talen.
Je hebt het geflikt broeder.quote:
Je bent er weer. wat leuk.quote:
Niet dat daar iemand op zat te wachten...quote:
Ik vind het altijd wel fijn als jij er bent hoor. Je mag vaker langskomenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Niet dat daar iemand op zat te wachten...
En?quote:
Zo dan, nu al drie talen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Om nog even te antwoorden: lezen, schrijven, en rekenen.
De eerste twee in 3 talen.
Tuurlijk wel. Je was ineens zomaar weg. We hebben het altijd leuk gehad. Welkom terug.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:45 schreef laforest het volgende:
[..]
wie is ziequote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:53 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb meer te doen met de man van @:greysbones omdat zie niet lang dezelfde paal wil
Fijn, heb je het wel afgekregen dit keerquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb er een goed gevoel over
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het altijd wel fijn als jij er bent hoor. Je mag vaker langskomen
zegggquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:45 schreef laforest het volgende:
[..]
quote:
Ik vertelde Soul gister je verhaal en haar reactie was dat ze je heel stoer vindt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb er een goed gevoel over
ik ben ook geenszins verplicht in te gaan op jouw postquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja val maar over een spelfout om er niet op in te hoeven gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |