Redelijk man. Beetje een ruk (wat betreft slaap) nacht maar verder wel prima zo. Hoest met jou?quote:
Oh balen van die slaap.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:33 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Redelijk man. Beetje een ruk (wat betreft slaap) nacht maar verder wel prima zo. Hoest met jou?
Er zat iemand te azenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
A jammer, de paal is niet terug.Sliep je Jussie
Hier ook, door de rug gegaan, snotverkouden, hoesten, snotteren niezen.quote:
Ja b lijkbaar, ze gunnen je je paal nietquote:
Vervelendquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, door de rug gegaan, snotverkouden, hoesten, snotteren niezen.
EN ik heb het keidruk vandaag en vanavondHet komt echt niet uit om nu ziek te zijn
Ongelooflijk tochquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja b lijkbaar, ze gunnen je je paal niet
Vriend Bierparteiquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet lachen jij![]()
Vriend Salzburger Nockerl
Ach valt wel mee zijn ergere dingen.quote:
Beterschapquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier ook, door de rug gegaan, snotverkouden, hoesten, snotteren niezen.
EN ik heb het keidruk vandaag en vanavondHet komt echt niet uit om nu ziek te zijn
Hey Sally, thnx, ik draag het als een vrouw, wij kunnnen wel tegen een stootjequote:
Heb meer te doen met de man van @greysbones omdat zie niet lang dezelfde paal wilquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en helemaal dat @:Greysbones jou paal niet als voorkeur heeft
Ik volg het nu live op tv, maar daar heeft D66 nog van ca 1.100 eerder in de uitzending naar nu ruim 3.300 stemmen meer dan PVV (al naar gelang er nieuwe uitslagen en hertellingen binnen komen).quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach valt wel mee zijn ergere dingen.
Jetten baaltnu denk ik
De PVV is in de laatste telling de grootste partij van Nederland. Het verschil tussen D66 en PVV is sinds de exitpoll van gisteravond 21.00 uur steeds klein geweest. Ruim 98 procent van de stemmen is nu geteld. Verder in dit liveblog: D66 en het CDA boekten (tot nu toe) overal in Nederland winst, GroenLinks-PvdA en de PVV scoorden juist overal slechter. Volg alles over de verkiezingsuitslag in dit liveblog.
Ai, en terwijl ik dit zeg, is de PVV weer bovenaan met +1382 stemmen...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik volg het nu live op tv, maar daar heeft D66 nog van ca 1.100 eerder in de uitzending naar nu ruim 3.300 stemmen meer dan PVV (al naar gelang er nieuwe uitslagen en hertellingen binnen komen).
Kreeg een push melding van RTLquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik volg het nu live op tv, maar daar heeft D66 nog van ca 1.100 eerder in de uitzending naar nu ruim 3.300 stemmen meer dan PVV (al naar gelang er nieuwe uitslagen en hertellingen binnen komen).
Ik ga maar niet nog meer dingen tegelijk volgen...quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kreen een push melding van RTL
https://www.rtl.nl/nieuws(...)-alle-ontwikkelingen
Er zit bier inquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Een partei kan je niet eten of drinken, maar vooruit
Heer Justin.quote:
Hey mien lekkuh Wurstjuhquote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:57 schreef hemarookworst het volgende:
Over bier gesproken. Heb al bijna mijn eerste halve liter op, gemeentepils dan
Zijn er niet ongeveer net zoveel burgers die haat tegen Wilders hebben, als die voor Jetten en de andere linkse partijen zijn?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 09:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben zo afgeknapt op Jetten, de haat in de ogen en zijn stem naar Wilders niet normaal zoveel haat
Ik noem hem hier thuis een .......... iets wat ik hier niet mag zeggen
En ik wil niet een kabinet zoals we al jaren hebben gehad, daar is alles al door naar de knoppen gegaan.
Maar goed de stem is gezet, het land bepaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |