Ja ongelofelijk hé. Ik ben sowieso aldoor vroeg wakker..quote:
Gister was je wel heel vroeg.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk hé. Ik ben sowieso aldoor vroeg wakker..
jeetje 7 uur is wel echt op tijd jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:12 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja ongelofelijk hé. Ik ben sowieso aldoor vroeg wakker..
Nog niet, vanmiddag wel even als ik er weer ben. Heb de afgelopen dagen wel gewandeldquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef MooieTop6 het volgende:
Ben je al aan de wandel geweest vandaag, @:lovely?
fijnquote:
Soms zelfs rond 6 uur, maar probeer dan toch nog wel even te slapen..quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
jeetje 7 uur is wel echt op tijd ja
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal onvrijwillig.
ik vind als het wat kouder wordt het bed smorgens nog zo lekker warmquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soms zelfs rond 6 uur, maar probeer dan toch nog wel even te slapen..
Lekker wandelweer vandaagquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nog niet, vanmiddag wel even als ik er weer ben. Heb de afgelopen dagen wel gewandeld
Klopt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel fijn, maar dat gaat vast lukken met zijn muzikale papa
Dat merk je idd nu wel. In september begin oktober viel dat nog mee.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind als het wat kouder wordt het bed smorgens nog zo lekker warm
dat ik er niet uit wil
Ik ga met @Moonlight wandelen.quote:
Heel goed, inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
fijn![]()
en kiddo ook goed las ik
Zie je nu dat je wel gemist werd ?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Heel goed, inderdaad.
Erg trots om mijn kleine.
aaahhhhquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:17 schreef laforest het volgende:
[..]
Heel goed, inderdaad.
Erg trots om mijn kleine.
Heb er een goed gevoel bij, het is nu kijken of het voldoende wasquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mooi man, hoe denk je er zelf over?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |