Never Let Me Down Again vind ik wel echt tof ook. Die heeft ook een heel fijn sfeertje. Geen idee of die in deze lijst staat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor mij blijft Depeche Mode wel een beetje een one-hit wonder. Enjoy The Silence vind ik echt briljant en voor de rest is het relatief veel middelmatigheid.
Nope!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Never Let Me Down Again vind ik wel echt tof ook. Die heeft ook een heel fijn sfeertje. Geen idee of die in deze lijst staat.
Misschien in het voorlaatste weekend van November dan. Daar stond ie nog eens op 500.quote:
Ik zie het niet gebeuren als ik zie waar ie eerder stond afgelopen jaar. Maar you never knowquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien in het voorlaatste weekend van November dan. Daar stond ie nog eens op 500.
Bij mij komt ie in ieder geval hoger in de stemlijst.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren als ik zie waar ie eerder stond afgelopen jaar. Maar you never know
Oh ja, dáár ken ik hem van.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien in het voorlaatste weekend van November dan. Daar stond ie nog eens op 500.
Sinds je hebt gezegd dat deze op The Road Ahead lijkt vind ik hem wel iets leuker gewordenquote:
Zat wel nog dichter op de stemdeadline dan de dood van meneer Paul van Triggerfinger toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is een bandlid overleden en Nookie staat 700 plekken lager dan de afgelopen 5 jaar.
Ja, logisch.
Was erna hè.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is een bandlid overleden en Nookie staat 700 plekken lager dan de afgelopen 5 jaar.
Ja, logisch.
Zouden ze bij de T2K dan ook nog meer noteringen gaan krijgen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Coldplay doet het bizar goed dit jaar zeg, van 10 naar 14 noteringen.
Kisscambonus.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Coldplay doet het bizar goed dit jaar zeg, van 10 naar 14 noteringen.
Dat denk ik eigenlijk niet. Ik heb eerder het idee dat Coldplay iets geaccepteerder begint te worden in deze kringen dan dat ze nu zoveel hebben gedaan voor het grote publiek.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zouden ze bij de T2K dan ook nog meer noteringen gaan krijgen?
Meer mensen zijn de reguliere kanalen qua muziek een beetje zat denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kink is meer mainstream geworden ja. Wat ten koste gaat van de alternatieve luisterliedjes.
En dan gaat een alternatief station meer mainstreammuziek uitzenden? Lijkt me niet echt een winnende strategiequote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meer mensen zijn de reguliere kanalen qua muziek een beetje zat denk ik
Dit jaar moet Growing Old echt in de V500. En het gaat gebeuren, ik voel het.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lazy Eyeeeeeeeeee
Even schoentjesstaren
Ja precies. Daar gaat ie van een 8,5 naar een 10. Voor mij danquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer heeft wel echt die albumversie nodig.
Ik heb mij UI er even op aangepastquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koekoek dit blokje is wel aardig zeg
Her Daddy is yelling "No!"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Berkery het volgende:
Mijn dochter heeft Life on Mars ontdekt door de versie van Jessica Lange.
Vooral dit nummer is natuurlijk gewoon saai.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bastille is dan wel weer een hele slappe plasser na SSP en Bowie
Hét hoogtepunt van de Run For Your Live Tour met die visuals ook erbijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rime of the Ancient Mariner
Mee eens, dat laatste dan, van de eerste weet ik het nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hét hoogtepunt van de Run For Your Live Tour met die visuals ook erbijmag in de plaats van dit flauwe plaatje
Goed opgevoed dusquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ze vond de versie van Bowie beter, gelukkig.
Toen de soundtrack nog echt een soundtrack was. Tegenwoordig is het een playlist met 145 nummersquote:
Laatste goeie soundtrack was 2018. National, War on Drugs en Slowdivequote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen de soundtrack nog echt een soundtrack was. Tegenwoordig is het een playlist met 145 nummers
Rip herkenbaarheidquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen de soundtrack nog echt een soundtrack was. Tegenwoordig is het een playlist met 145 nummers
Die met Tame Impala vond ik ook nog wel oké, 2021 denk ik?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste goeie soundtrack was 2018. National, War on Drugs en Slowdive
En ik vind het vaak ook nog vrij inwisselbare nummersquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom Petty weer, daar word je ook doodmoe van.
Daar hebben we Heat Waves aan te danken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die met Tame Impala vond ik ook nog wel oké, 2021 denk ik?
Ik vind Tessellate ook wel iets fijns intens hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tessellate is geloosd helaas. Gelukkig zijn de twee beste ∆'s nog wel present
Benieuwd of de film voor nog wat extra bonusjes richting de Top 2000 gaat zorgenquote:
Vooral in de Top 2000. Iets nieuws erin zal wel meevallen, maar allles voorwaarts lijkt me wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Benieuwd of de film voor nog wat extra bonusjes richting de Top 2000 gaat zorgen
Van Nebraska staat er nog niks in, dus daar ligt nog een kans.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vooral in de Top 2000. Iets nieuws erin zal wel meevallen, maar allles voorwaarts lijkt me wel.
Als die in die film zaten en op de keuzelijst stonden wel, maar beide is nauwelijks aan de orde. Volgens mij de enige die beide vinkjes heeft, is Atlantic City.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Nebraska staat er nog niks in, dus daar ligt nog een kans.
Ik vrees van wel,quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:55 schreef Tussle266 het volgende:
Zouden er nu mensen zijn die Coop, Ozzy en Iggy op één hoop gooien?
Ja ik noem het wel eens onderbroekenpunkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blink blijft voor mij kleutermuziek.
Gek genoeg is de enige waar ze dat toegeven dan nog wel goed te doen. Maar de rest is wel heel ellendig inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blink blijft voor mij kleutermuziek.
Dit is wel de leukste Vices.quote:
Point Blank mag er best bijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Benieuwd of de film voor nog wat extra bonusjes richting de Top 2000 gaat zorgen
Ja hadden er een paar meer mogen zijn dan de drie in deze lijstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:28 schreef Tussle266 het volgende:
Ze blijken bij 2 ook gewoon beschikbaar, dat wist ik niet:Niets na 1997 toch ook jammer. Brengen nog steeds fantastisch materiaal uit. Ik noem een Life Is Golden, een She Still Leads Me On, een The Sadness in You, the Sadness in MeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Alt-J gemistquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tessellate is geloosd helaas. Gelukkig zijn de twee beste ∆'s nog wel present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook wel een heel fijn stukje. Hopelijk kan ik die meepakken, tussen 15u en 16u geen overleggen dus dat ziet er hoopvol uit.
Doe maar Taro oh Taro erbij volgend jaar zodat ze weer op 3 komenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alt-J gemist
Ik luister steeds precies verkeerd vandaag.
Iets van het tweede album zou ik toejuichen. Nara of Bloodflood 2quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Doe maar Taro oh Taro erbij volgend jaar zodat ze weer op 3 komen
Dit zal wat lastiger worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Iets van het tweede album zou ik toejuichen. Nara of Bloodflood 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te noemen, dat kan natuurlijk niet.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:54 schreef Tussle266 het volgende:
Eerder vandaag werd een lans gebroken voor 15.00 tot 16.00 zonderDat zijn die kleuters toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te noemen, dat kan natuurlijk niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dreams en Sexxlaws is toch ook niks mis mee?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:55 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, die ene van Beck die best de moeite waard is. Hoezee for you,. Kink-stemmers.
Door die Bush-trip van dit jaar ben ik in een soort wormhole van grunge rariteiten terechtgekomen. Denk nu heel anders over al dat soort bands dan voorheen. Behalve over post-grunge. Daar denk ik nog precies hetzelfde over.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn die kleuters toch?
Ik vind Devil's Haircut wel echt het fijnst. Maar Dreams en Sexxlaws (en vooruit, Wow) zitten dan in een pooltje 'niet skippen als het voorbijkomt'.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dreams en Sexxlaws is toch ook niks mis mee?
Neem aan dat dit de enige 2 zijn jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze werken Fischer-Z er vandaag in zn geheel doorheen?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:54 schreef Tussle266 het volgende:
Eerder vandaag werd een lans gebroken voor 15.00 tot 16.00 zonderIk wist niet zeker of die ook nog in dit uur zou vallen, maar denk het net wel dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te noemen, dat kan natuurlijk niet.
Goed uurtje hoor![]()
Cynicus.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Within Temptation dat Bring Me To Life na moest doen. Tsja, het bestaat ook, zullen we maar zeggen.
Sorry, ik heb niet zoveel met schreeuwende mannenquote:
Dan heb ik goed nieuws voor jequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet zoveel met schreeuwende mannen
Touche.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mina_Caputo
Ik dacht altijd dat dit een keuzelijstdingetje was, maar dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik wil wel even mijn eigen cynische momentje pakken door mijn jaarlijkse klaagzang over het ontbreken van Nightwish in de Kink 1500 in te zetten.
Kan er echt met mijn hoofd niet bij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit een keuzelijstdingetje was, maar dat blijkt niet zo te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En geen Nightwish. Hoe dan.
Ik luisterde vroeger veel naar een soort bootleg van dit nummer die in zijn geheel sped-up wasquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje sped-up voordat sped-up iets was.
Ja, die bestond gewoon. Die werd ook in Dj-sets gedraaid enzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger veel naar een soort bootleg van dit nummer die in zijn geheel sped-up was
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan er echt met mijn hoofd niet bij.In 2019 was Nightwish er nog wel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En geen Nightwish. Hoe dan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik wist nooit zeker of dat nu een officiële remix was of een stukje knutselwerk van iemand dat circuleerde op de illegale kanalen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja, die bestond gewoon. Die werd ook in Dj-sets gedraaid enzo.
Ja en in 2020 ook nog. Beide keren alleen Nemo, dus geen Ghost Love Score, dat is ook wel opmerkelijk. En in 2021 eruit gevallen vanaf plek 245, een beetje de Danny Nedelko van dat jaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2019 was Nightwish er nog wel bij.
Ook lekker dat hij precies op hetzelfde moment als vorig jaar wordt gedraaid, alleen hadden we toen nog maar 1 dag in plaats van 9 te gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook een heel fijn festivalplaatje dit
Talk Talk vind ik wel Kinkmuziekquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:45 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is wel echt het we flikkeren er meer classic rock op effect he? Dat al die ouwetjes die er al stonden ook ineens onder de aandacht komen?
Oh ja zeker wel. Die andere 3 staan er ook al jaren tussen. Maar deze is niet nieuw op de keuzelijst en komt nu ook ineens in de lijst. Dat zegt ook iets toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Talk Talk vind ik wel Kinkmuziek
Gwen Stefani zingt in ieder geval wel mooier vind ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel van No Doubt is natuurlijk beter
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gwen Stefani zingt in ieder geval wel mooier vind ik.
Hoewel ik dit niet de beste plaat van Mark vind, vind ik Gwen niet echt bepaald de beste zangeres.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gwen Stefani zingt in ieder geval wel mooier vind ik.
Oh het kan inderdaad nog wel een stuk beter, maar ik ben in algemene zin gewoon niet zo'n fan van de vocalen van Talk Talk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoewel ik dit niet de beste plaat van Mark vind, vind ik Gwen niet echt bepaald de beste zangeres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mis ik helaas op 1003, maar als ik straks de auto in stap zitten we bij de bovenste 1000![]()
100% eens. Samen met In Your Armsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 Non Blondes, dat lijkt me het slechtste uit deze lijst.
Amigo staat er niet in hoop ik, dan moet er een rectificatie komenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
100% eens. Samen met In Your Arms
Ooh die heb je ook nog over een paar dagenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amigo staat er niet in hoop ik, dan moet er een rectificatie komen
Ik vind Afraid of the dark nog wel leukquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh die heb je ook nog over een paar dagen
Klopt op de deur vd lijst maar er was niemand thuisquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:15 schreef Tussle266 het volgende:
Niemand thuis stond op 1501, maar dit is ook wel prima.
Hij ziet het verschil tussen bolletjes en isjes niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Eeehm vorig jaar stond Skunk Anansie op 1000 Stefan
Gewoon een warm bad. Hoeft niet per se in deze lijst verderquote:
Ik dacht even dat The Sweet in de 1500 stond met "your love is like glycerine"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 17:30 schreef Tussle266 het volgende:
Haa, daar is Coop weer. 300% score.
Wel een van de leukere postgrunge nummertjes, vooruitquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:08 schreef Tussle266 het volgende:
Dit blijft toch altijd een rare notering. Ik ken nog minder Verve Pipe-fans dan Darkness-fans.
Naar het einde gaat het wel een beetje fout hoor. Ik ken de albumcover niet, maar dit klinkt naar staren in de verte in je banana republic colbert.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een van de leukere postgrunge nummertjes, vooruit
Het is ook niet top ofzo, maar liever dit dan de kleuters van Silverchairquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Naar het einde gaat het wel een beetje fout hoor. Ik ken de albumcover niet, maar dit klinkt naar staren in de verte in je banana republic colbert.
Door die wormhole ben ik er dus achter gekomen dat er best een groeiende hedendaagse grungescene is. Wel benieuwd naar geworden, heb wat playlistjes bij de dronefinancier opgeslagen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook niet top ofzo, maar liever dit dan de kleuters van Silverchair
En Starburster?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:27 schreef Tussle266 het volgende:
Komt Drinking in LA eigenlijk ook nog?
Ik vind dat wel echt te hoog. Ik ga het gewoon zeggen: Fontaines is best leuk en die laatste plaat was echt niet slecht, maar het is echt overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Op Smiths Mex index niveau!
Kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jullie mening over de Bloodhound Gang?
Kun je daarop stemmen in week 53?
Het zou kunnen maar gelukkig doet niemand het.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jullie mening over de Bloodhound Gang?
Kun je daarop stemmen in week 53?
Deze vind ik nog wel quasi-lollig voor plek 970 in deze lijst, die andere twee uit dit lijstje zijn werkelijk verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellend.
Nog wel lollig ja. Maar zijn stem en een die slome zang breken dat positieve weer af.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel quasi-lollig voor plek 970 in deze lijst, die andere twee uit dit lijstje zijn werkelijk verschrikkelijk.
Deze twee achter elkaar is wel erg treurig ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:54 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, we houden het niveau moeiteloos vast. Jammer.
Iemand uit de vriendengroep van mijn vriendin vindt vooral dit soort muziek helemaal leuk en zet het maar al te graag op op feestjes en partijen, het genre wordt hier thuis dan ook vernoemd naar hem. Met ook wat collegerock van Weezer er bij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze twee achter elkaar is wel erg treurig ja.
Die twee net, dat was Embarrassment toch al?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:57 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat hier niet Embarrasment staat. Maar die is wel al geweest, dus dat is ook wat.
College rock kan nog wel ok zijn. Maar iemand die vrijwillig die andere nummers op zet zou ik toch altijd heel ver van een playlist vandaan houden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand uit de vriendengroep van mijn vriendin vindt vooral dit soort muziek helemaal leuk en zet het maar al te graag op op feestjes en partijen, het genre wordt hier thuis dan ook vernoemd naar hem. Met ook wat collegerock van Weezer er bij.
Madness was het sowieso.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:57 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat hier niet Embarrasment staat. Maar die is wel al geweest, dus dat is ook wat.
Als er reeds 5 bier geconsumeerd is kan ik er wel mee leven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
College rock kan nog wel ok zijn. Maar iemand die vrijwillig die andere nummers op zet zou ik toch altijd heel ver van een playlist vandaan houden.
Ik drink niet, dus dan blijft het ellende.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er reeds 5 bier geconsumeerd is kan ik er wel mee leven.
Orange vind ik in het genre wel leuk. En hoor je niet zo vaak.quote:
En ingeklemd tussen Stone Sour en deze kom je er altijd goed uit, natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Orange vind ik in het genre wel leuk. En hoor je niet zo vaak.
Ja, Peter gun ik meer dan deze versie. Al gaat dit ook nog wel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:40 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
En ingeklemd tussen Stone Sour en deze kom je er altijd goed uit, natuurlijk.
Ik weet toevallig van mijn eigen lijstje dat we er in ieder geval nog 1 krijgen. Eentje van zo'n band die met een a-typisch nummer in week 53 meedoet. De hoogste in de 4851.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Denk dat wel zo'n beetje door de re-entries heen zijn.
Volgens de trend hebben we ongeveer 200 binnenkomers, maar dat vlakt altijd iets af.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik weet toevallig van mijn eigen lijstje dat we er in ieder geval nog 1 krijgen. Eentje van zo'n band die met een a-typisch nummer in week 53 meedoet. De hoogste in de 4851.
Volgens mij komt die zelfs vandaag, of anders morgen.
Die live is echt prima, deze studio is dat helaas niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vorig jaar deden ze deze nog in de veel leukere liveversie.
Jammer.
Voor NIN best subtiel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:14 schreef PippenScottie het volgende:
Closer is niet het meest subtiele liedje in de lijst
Die hoor je inderdaad zelden of nooit. Terwijl het bij wijze van spreken niet veel meer alternative rock kan worden dan NIN.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor NIN best subtiel.
Die worden trouwens zelfs op Kink flink genegeerd.
Heldquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
Monster genietplaat!
Ik heb hier misschien op gestemd, maar dat ga ik niet opzoeken
Edit: correctie, dacht dat het over NIN gingquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:20 schreef PippenScottie het volgende:
Monster genietplaat!
Ik heb hier misschien op gestemd, maar dat ga ik niet opzoeken
Hoor je nooit meer wat van. Die is ook on the road to nowhere belandquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:30 schreef PippenScottie het volgende:
Even opgezocht. Inderdaad op Monster gestemd.
Sowieso had ik een buitengewoon verrukkelijke stemlijst
Dark Matter jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:31 schreef Tussle266 het volgende:
We kwamen Pearl Jam toch ook al in de lagere regionen tegen?
Ik twijfelde even of we Ed al solo hadden gehad dan, maar Dark Matter, Dissident en The Fixer zijn inderdaad gewoon geweest.quote:
Ik heb t idee dat jij vanochtend al 3x je plafond hebt gewitquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Paradijselijk Bowie genotsmomentje wel hoor
De beste nummers zijn niet de hits. Voyager, Veridis Quo, Contact, Instant Crush, Digital Love...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:55 schreef Redefine het volgende:
Daft Punk blijft voor mij niveau alleraardigst.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat jij vanochtend al 3x je plafond hebt gewit
Die vind ik nog steeds van niveau niet slecht, maar ook niet heel boeiend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beste nummers zijn niet de hits. Voyager, Veridis Quo, Contact, Instant Crush, Digital Love...
Eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat seven days in sunny june het niet hep gehaald
Ik heb tot nu toe echt alleen maar fragmenten kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Niveau is serieus opgeschroefd t.o.v. afgelopen drie dagen he
Maar als je altijd op je zolderkamer blijft zitten, dan scheelt dat schaamte niet nodig is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verzorgingsarmoede. Lijkt me typisch zo'n verschijnsel dat onder Fokkers vaker voorkomt dan gemiddeld in NL
De beste van ze.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zelfs het koude spel van dienst vandaag gaat nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |