Die met Tame Impala vond ik ook nog wel oké, 2021 denk ik?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Laatste goeie soundtrack was 2018. National, War on Drugs en Slowdive
En ik vind het vaak ook nog vrij inwisselbare nummersquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tom Petty weer, daar word je ook doodmoe van.
Daar hebben we Heat Waves aan te danken.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:21 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die met Tame Impala vond ik ook nog wel oké, 2021 denk ik?
Ik vind Tessellate ook wel iets fijns intens hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tessellate is geloosd helaas. Gelukkig zijn de twee beste ∆'s nog wel present
Benieuwd of de film voor nog wat extra bonusjes richting de Top 2000 gaat zorgenquote:
Vooral in de Top 2000. Iets nieuws erin zal wel meevallen, maar allles voorwaarts lijkt me wel.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Benieuwd of de film voor nog wat extra bonusjes richting de Top 2000 gaat zorgen
Van Nebraska staat er nog niks in, dus daar ligt nog een kans.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Vooral in de Top 2000. Iets nieuws erin zal wel meevallen, maar allles voorwaarts lijkt me wel.
Als die in die film zaten en op de keuzelijst stonden wel, maar beide is nauwelijks aan de orde. Volgens mij de enige die beide vinkjes heeft, is Atlantic City.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Van Nebraska staat er nog niks in, dus daar ligt nog een kans.
Ik vrees van wel,quote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:55 schreef Tussle266 het volgende:
Zouden er nu mensen zijn die Coop, Ozzy en Iggy op één hoop gooien?
Ja ik noem het wel eens onderbroekenpunkquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blink blijft voor mij kleutermuziek.
Gek genoeg is de enige waar ze dat toegeven dan nog wel goed te doen. Maar de rest is wel heel ellendig inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Blink blijft voor mij kleutermuziek.
Dit is wel de leukste Vices.quote:
Point Blank mag er best bijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Benieuwd of de film voor nog wat extra bonusjes richting de Top 2000 gaat zorgen
Ja hadden er een paar meer mogen zijn dan de drie in deze lijstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All Day I Dream About Stemlijsten
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:28 schreef Tussle266 het volgende:
Ze blijken bij 2 ook gewoon beschikbaar, dat wist ik niet:Niets na 1997 toch ook jammer. Brengen nog steeds fantastisch materiaal uit. Ik noem een Life Is Golden, een She Still Leads Me On, een The Sadness in You, the Sadness in MeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Remember the jester that showed you tears
The script for tears
Alt-J gemistquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:24 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Tessellate is geloosd helaas. Gelukkig zijn de twee beste ∆'s nog wel present
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is ook wel een heel fijn stukje. Hopelijk kan ik die meepakken, tussen 15u en 16u geen overleggen dus dat ziet er hoopvol uit.
Doe maar Taro oh Taro erbij volgend jaar zodat ze weer op 3 komenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Alt-J gemist
Ik luister steeds precies verkeerd vandaag.
Iets van het tweede album zou ik toejuichen. Nara of Bloodflood 2quote:Op donderdag 30 oktober 2025 13:47 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Doe maar Taro oh Taro erbij volgend jaar zodat ze weer op 3 komen
Dit zal wat lastiger worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Iets van het tweede album zou ik toejuichen. Nara of Bloodflood 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te noemen, dat kan natuurlijk niet.All Day I Dream About Stemlijsten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |