En dan gaat een alternatief station meer mainstreammuziek uitzenden? Lijkt me niet echt een winnende strategiequote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meer mensen zijn de reguliere kanalen qua muziek een beetje zat denk ik
Dit jaar moet Growing Old echt in de V500. En het gaat gebeuren, ik voel het.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lazy Eyeeeeeeeeee
Even schoentjesstaren
Ja precies. Daar gaat ie van een 8,5 naar een 10. Voor mij danquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer heeft wel echt die albumversie nodig.
Ik heb mij UI er even op aangepastquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koekoek dit blokje is wel aardig zeg
Her Daddy is yelling "No!"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Berkery het volgende:
Mijn dochter heeft Life on Mars ontdekt door de versie van Jessica Lange.
Vooral dit nummer is natuurlijk gewoon saai.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bastille is dan wel weer een hele slappe plasser na SSP en Bowie
Hét hoogtepunt van de Run For Your Live Tour met die visuals ook erbijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rime of the Ancient Mariner
Mee eens, dat laatste dan, van de eerste weet ik het nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hét hoogtepunt van de Run For Your Live Tour met die visuals ook erbijmag in de plaats van dit flauwe plaatje
Goed opgevoed dusquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ze vond de versie van Bowie beter, gelukkig.
Toen de soundtrack nog echt een soundtrack was. Tegenwoordig is het een playlist met 145 nummersquote:
Laatste goeie soundtrack was 2018. National, War on Drugs en Slowdivequote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen de soundtrack nog echt een soundtrack was. Tegenwoordig is het een playlist met 145 nummers
Rip herkenbaarheidquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen de soundtrack nog echt een soundtrack was. Tegenwoordig is het een playlist met 145 nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |