Never Let Me Down Again vind ik wel echt tof ook. Die heeft ook een heel fijn sfeertje. Geen idee of die in deze lijst staat.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:00 schreef DecoAoreste het volgende:
Voor mij blijft Depeche Mode wel een beetje een one-hit wonder. Enjoy The Silence vind ik echt briljant en voor de rest is het relatief veel middelmatigheid.
Nope!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Never Let Me Down Again vind ik wel echt tof ook. Die heeft ook een heel fijn sfeertje. Geen idee of die in deze lijst staat.
Misschien in het voorlaatste weekend van November dan. Daar stond ie nog eens op 500.quote:
Ik zie het niet gebeuren als ik zie waar ie eerder stond afgelopen jaar. Maar you never knowquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien in het voorlaatste weekend van November dan. Daar stond ie nog eens op 500.
Bij mij komt ie in ieder geval hoger in de stemlijst.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik zie het niet gebeuren als ik zie waar ie eerder stond afgelopen jaar. Maar you never know
Oh ja, dáár ken ik hem van.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien in het voorlaatste weekend van November dan. Daar stond ie nog eens op 500.
Sinds je hebt gezegd dat deze op The Road Ahead lijkt vind ik hem wel iets leuker gewordenquote:
Zat wel nog dichter op de stemdeadline dan de dood van meneer Paul van Triggerfinger toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is een bandlid overleden en Nookie staat 700 plekken lager dan de afgelopen 5 jaar.
Ja, logisch.
Was erna hè.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is een bandlid overleden en Nookie staat 700 plekken lager dan de afgelopen 5 jaar.
Ja, logisch.
Zouden ze bij de T2K dan ook nog meer noteringen gaan krijgen?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Coldplay doet het bizar goed dit jaar zeg, van 10 naar 14 noteringen.
Kisscambonus.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:23 schreef DecoAoreste het volgende:
Coldplay doet het bizar goed dit jaar zeg, van 10 naar 14 noteringen.
Dat denk ik eigenlijk niet. Ik heb eerder het idee dat Coldplay iets geaccepteerder begint te worden in deze kringen dan dat ze nu zoveel hebben gedaan voor het grote publiek.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zouden ze bij de T2K dan ook nog meer noteringen gaan krijgen?
Meer mensen zijn de reguliere kanalen qua muziek een beetje zat denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kink is meer mainstream geworden ja. Wat ten koste gaat van de alternatieve luisterliedjes.
En dan gaat een alternatief station meer mainstreammuziek uitzenden? Lijkt me niet echt een winnende strategiequote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Meer mensen zijn de reguliere kanalen qua muziek een beetje zat denk ik
Dit jaar moet Growing Old echt in de V500. En het gaat gebeuren, ik voel het.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lazy Eyeeeeeeeeee
Even schoentjesstaren
Ja precies. Daar gaat ie van een 8,5 naar een 10. Voor mij danquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit nummer heeft wel echt die albumversie nodig.
Ik heb mij UI er even op aangepastquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koekoek dit blokje is wel aardig zeg
Her Daddy is yelling "No!"quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:43 schreef Berkery het volgende:
Mijn dochter heeft Life on Mars ontdekt door de versie van Jessica Lange.
Vooral dit nummer is natuurlijk gewoon saai.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bastille is dan wel weer een hele slappe plasser na SSP en Bowie
Hét hoogtepunt van de Run For Your Live Tour met die visuals ook erbijquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Rime of the Ancient Mariner
Mee eens, dat laatste dan, van de eerste weet ik het nietquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:56 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hét hoogtepunt van de Run For Your Live Tour met die visuals ook erbijmag in de plaats van dit flauwe plaatje
Goed opgevoed dusquote:Op donderdag 30 oktober 2025 11:57 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ze vond de versie van Bowie beter, gelukkig.
Toen de soundtrack nog echt een soundtrack was. Tegenwoordig is het een playlist met 145 nummersquote:
Laatste goeie soundtrack was 2018. National, War on Drugs en Slowdivequote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen de soundtrack nog echt een soundtrack was. Tegenwoordig is het een playlist met 145 nummers
Rip herkenbaarheidquote:Op donderdag 30 oktober 2025 12:19 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Toen de soundtrack nog echt een soundtrack was. Tegenwoordig is het een playlist met 145 nummers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |