Wel een van de leukere postgrunge nummertjes, vooruitquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:08 schreef Tussle266 het volgende:
Dit blijft toch altijd een rare notering. Ik ken nog minder Verve Pipe-fans dan Darkness-fans.
Naar het einde gaat het wel een beetje fout hoor. Ik ken de albumcover niet, maar dit klinkt naar staren in de verte in je banana republic colbert.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel een van de leukere postgrunge nummertjes, vooruit
Het is ook niet top ofzo, maar liever dit dan de kleuters van Silverchairquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:12 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Naar het einde gaat het wel een beetje fout hoor. Ik ken de albumcover niet, maar dit klinkt naar staren in de verte in je banana republic colbert.
Door die wormhole ben ik er dus achter gekomen dat er best een groeiende hedendaagse grungescene is. Wel benieuwd naar geworden, heb wat playlistjes bij de dronefinancier opgeslagen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is ook niet top ofzo, maar liever dit dan de kleuters van Silverchair
En Starburster?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:27 schreef Tussle266 het volgende:
Komt Drinking in LA eigenlijk ook nog?
Ik vind dat wel echt te hoog. Ik ga het gewoon zeggen: Fontaines is best leuk en die laatste plaat was echt niet slecht, maar het is echt overgewaardeerd.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:38 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Op Smiths Mex index niveau!
Kwalitatief uitermate teleurstellend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jullie mening over de Bloodhound Gang?
Kun je daarop stemmen in week 53?
Het zou kunnen maar gelukkig doet niemand het.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is jullie mening over de Bloodhound Gang?
Kun je daarop stemmen in week 53?
Deze vind ik nog wel quasi-lollig voor plek 970 in deze lijst, die andere twee uit dit lijstje zijn werkelijk verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:50 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kwalitatief uitermate teleurstellend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |