Hoor je nooit meer wat van. Die is ook on the road to nowhere belandquote:
Ik nietquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:30 schreef PippenScottie het volgende:
Even opgezocht. Inderdaad op Monster gestemd.
Sowieso had ik een buitengewoon verrukkelijke stemlijst
Dark Matter jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:31 schreef Tussle266 het volgende:
We kwamen Pearl Jam toch ook al in de lagere regionen tegen?
Ik twijfelde even of we Ed al solo hadden gehad dan, maar Dark Matter, Dissident en The Fixer zijn inderdaad gewoon geweest.quote:
Ik heb t idee dat jij vanochtend al 3x je plafond hebt gewitquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:49 schreef PippenScottie het volgende:
Paradijselijk Bowie genotsmomentje wel hoor
De beste nummers zijn niet de hits. Voyager, Veridis Quo, Contact, Instant Crush, Digital Love...quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:55 schreef Redefine het volgende:
Daft Punk blijft voor mij niveau alleraardigst.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik heb t idee dat jij vanochtend al 3x je plafond hebt gewit
Die vind ik nog steeds van niveau niet slecht, maar ook niet heel boeiend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De beste nummers zijn niet de hits. Voyager, Veridis Quo, Contact, Instant Crush, Digital Love...
Eens.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jammer dat seven days in sunny june het niet hep gehaald
Ik heb tot nu toe echt alleen maar fragmenten kunnen luisteren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Niveau is serieus opgeschroefd t.o.v. afgelopen drie dagen he
Maar als je altijd op je zolderkamer blijft zitten, dan scheelt dat schaamte niet nodig is.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verzorgingsarmoede. Lijkt me typisch zo'n verschijnsel dat onder Fokkers vaker voorkomt dan gemiddeld in NL
De beste van ze.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 11:53 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zelfs het koude spel van dienst vandaag gaat nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |