quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:54 schreef Tussle266 het volgende:
Eerder vandaag werd een lans gebroken voor 15.00 tot 16.00 zonderDat zijn die kleuters toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te noemen, dat kan natuurlijk niet.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dreams en Sexxlaws is toch ook niks mis mee?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:55 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, die ene van Beck die best de moeite waard is. Hoezee for you,. Kink-stemmers.
Door die Bush-trip van dit jaar ben ik in een soort wormhole van grunge rariteiten terechtgekomen. Denk nu heel anders over al dat soort bands dan voorheen. Behalve over post-grunge. Daar denk ik nog precies hetzelfde over.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat zijn die kleuters toch?
Ik vind Devil's Haircut wel echt het fijnst. Maar Dreams en Sexxlaws (en vooruit, Wow) zitten dan in een pooltje 'niet skippen als het voorbijkomt'.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dreams en Sexxlaws is toch ook niks mis mee?
Neem aan dat dit de enige 2 zijn jaquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze werken Fischer-Z er vandaag in zn geheel doorheen?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 14:54 schreef Tussle266 het volgende:
Eerder vandaag werd een lans gebroken voor 15.00 tot 16.00 zonderIk wist niet zeker of die ook nog in dit uur zou vallen, maar denk het net wel dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te noemen, dat kan natuurlijk niet.
Goed uurtje hoor![]()
Cynicus.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Within Temptation dat Bring Me To Life na moest doen. Tsja, het bestaat ook, zullen we maar zeggen.
Sorry, ik heb niet zoveel met schreeuwende mannenquote:
Dan heb ik goed nieuws voor jequote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, ik heb niet zoveel met schreeuwende mannen
Touche.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je
https://nl.wikipedia.org/wiki/Mina_Caputo
Ik dacht altijd dat dit een keuzelijstdingetje was, maar dat blijkt niet zo te zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik wil wel even mijn eigen cynische momentje pakken door mijn jaarlijkse klaagzang over het ontbreken van Nightwish in de Kink 1500 in te zetten.
Kan er echt met mijn hoofd niet bij.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dit een keuzelijstdingetje was, maar dat blijkt niet zo te zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En geen Nightwish. Hoe dan.
Ik luisterde vroeger veel naar een soort bootleg van dit nummer die in zijn geheel sped-up wasquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:17 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje sped-up voordat sped-up iets was.
Ja, die bestond gewoon. Die werd ook in Dj-sets gedraaid enzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik luisterde vroeger veel naar een soort bootleg van dit nummer die in zijn geheel sped-up was
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Kan er echt met mijn hoofd niet bij.In 2019 was Nightwish er nog wel bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En geen Nightwish. Hoe dan.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |