Ik wist nooit zeker of dat nu een officiële remix was of een stukje knutselwerk van iemand dat circuleerde op de illegale kanalen.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:19 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ja, die bestond gewoon. Die werd ook in Dj-sets gedraaid enzo.
Ja en in 2020 ook nog. Beide keren alleen Nemo, dus geen Ghost Love Score, dat is ook wel opmerkelijk. En in 2021 eruit gevallen vanaf plek 245, een beetje de Danny Nedelko van dat jaar.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In 2019 was Nightwish er nog wel bij.
Ook lekker dat hij precies op hetzelfde moment als vorig jaar wordt gedraaid, alleen hadden we toen nog maar 1 dag in plaats van 9 te gaan.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:37 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook een heel fijn festivalplaatje dit
Talk Talk vind ik wel Kinkmuziekquote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:45 schreef Tussle266 het volgende:
Dit is wel echt het we flikkeren er meer classic rock op effect he? Dat al die ouwetjes die er al stonden ook ineens onder de aandacht komen?
Oh ja zeker wel. Die andere 3 staan er ook al jaren tussen. Maar deze is niet nieuw op de keuzelijst en komt nu ook ineens in de lijst. Dat zegt ook iets toch?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Talk Talk vind ik wel Kinkmuziek
Gwen Stefani zingt in ieder geval wel mooier vind ik.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Het origineel van No Doubt is natuurlijk beter
Ga je mond spoelen!quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gwen Stefani zingt in ieder geval wel mooier vind ik.
Hoewel ik dit niet de beste plaat van Mark vind, vind ik Gwen niet echt bepaald de beste zangeres.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gwen Stefani zingt in ieder geval wel mooier vind ik.
Oh het kan inderdaad nog wel een stuk beter, maar ik ben in algemene zin gewoon niet zo'n fan van de vocalen van Talk Talk.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoewel ik dit niet de beste plaat van Mark vind, vind ik Gwen niet echt bepaald de beste zangeres.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mis ik helaas op 1003, maar als ik straks de auto in stap zitten we bij de bovenste 1000![]()
100% eens. Samen met In Your Armsquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 Non Blondes, dat lijkt me het slechtste uit deze lijst.
Amigo staat er niet in hoop ik, dan moet er een rectificatie komenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:02 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
100% eens. Samen met In Your Arms
Ooh die heb je ook nog over een paar dagenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Amigo staat er niet in hoop ik, dan moet er een rectificatie komen
Ik vind Afraid of the dark nog wel leukquote:Op donderdag 30 oktober 2025 16:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ooh die heb je ook nog over een paar dagen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |