Nog wel lollig ja. Maar zijn stem en een die slome zang breken dat positieve weer af.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel quasi-lollig voor plek 970 in deze lijst, die andere twee uit dit lijstje zijn werkelijk verschrikkelijk.
Deze twee achter elkaar is wel erg treurig ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:54 schreef Tussle266 het volgende:
Oh, we houden het niveau moeiteloos vast. Jammer.
Iemand uit de vriendengroep van mijn vriendin vindt vooral dit soort muziek helemaal leuk en zet het maar al te graag op op feestjes en partijen, het genre wordt hier thuis dan ook vernoemd naar hem. Met ook wat collegerock van Weezer er bij.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Deze twee achter elkaar is wel erg treurig ja.
Die twee net, dat was Embarrassment toch al?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:57 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat hier niet Embarrasment staat. Maar die is wel al geweest, dus dat is ook wat.
College rock kan nog wel ok zijn. Maar iemand die vrijwillig die andere nummers op zet zou ik toch altijd heel ver van een playlist vandaan houden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand uit de vriendengroep van mijn vriendin vindt vooral dit soort muziek helemaal leuk en zet het maar al te graag op op feestjes en partijen, het genre wordt hier thuis dan ook vernoemd naar hem. Met ook wat collegerock van Weezer er bij.
Madness was het sowieso.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:57 schreef Tussle266 het volgende:
Jammer dat hier niet Embarrasment staat. Maar die is wel al geweest, dus dat is ook wat.
Als er reeds 5 bier geconsumeerd is kan ik er wel mee leven.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
College rock kan nog wel ok zijn. Maar iemand die vrijwillig die andere nummers op zet zou ik toch altijd heel ver van een playlist vandaan houden.
Ik drink niet, dus dan blijft het ellende.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als er reeds 5 bier geconsumeerd is kan ik er wel mee leven.
Orange vind ik in het genre wel leuk. En hoor je niet zo vaak.quote:
En ingeklemd tussen Stone Sour en deze kom je er altijd goed uit, natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 09:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Orange vind ik in het genre wel leuk. En hoor je niet zo vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |